Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #26509 üzenetére

    "A krumplileves legyen krumplileves." Alias a robogó legyen robogó, teljesen
    hülyék vagyunk, hogy rámondjuk, hogy a szerpentinen le lehet dönteni, mert
    nem lehet, hiszen ez robogó, eleve a sportos robogó értelmetlen, s 400 ccm
    meg eleve felesleges egy robogóba. A robogó nem motor, aki motorozna, az
    vegyen motort. Túrázni is alkalmatlan a CVT, városba meg sok a Madison.:DDD

    Valamit kihagytam?:D Mindegyik érvbe külön-külön van igazságfaktor, és én
    se vagyok teljesen normális, hogy (idestova 9 éve) megtartottam ezt az öreg
    pénznyelő batárt, de hát az a kategória (évek óta), hogy eladni értelmetlen...

    Ez a legjobb motor a világon? Kizárt. A legjobb robogó? Dehogyis. Vennék-e
    helyette Forza 300-at ABS-szel? Szerintem simán, de csak ki kéne próbálni
    (meg nem ártana, ha valaki átutalná a vételárát). Vennék-e helyette SH-t, uis
    ugyanaz a blokk? Kizárt: elismerem minden előnyét, de nem az én stílusom.
    Racionális dolog elutasítani egy típust "forma" alapján? Szerintem igen.:R

    (Vennék-e Benelli Velvet 400-ast? Állatkodni lehet. Túrázni biztosan nem.:N)

    Szerk: de hogy feljebb is mondjak. Vennék-e 650-es Burgit? Teljesen kizárt,
    amilyen felhasználásra nekem kell, arra abszolút túlméretezett történet...:D
    (És ha lehet, nem a felhasználást igazítom a vashoz, hanem inkább fordítva:
    pedig anno megpróbáltam a Madisonnal "mini-túrázni", de rá kellett jönnöm,
    hogy nem az én műfajom. Eluntam magam a hosszú úton, főleg hazafelé...)

    Szerk2: mint az közismert 250-es Majám volt a Madison mellett. Pipec kis
    igásló volt, a legkevesebbet arra költöttem. A városba bőven elég volt. Miért
    nem azt tartottam meg, ha már? Racionálisabb lett volna... Valószínűleg.:D
    De érdekel ez engem így utólag? Dehogy inkább azt bánom, hogy nem fért
    bele tartalék motornak, mert aztán a Madisonnal megint voltak gondok, tök
    jó lett volna ha nem kell kölcsön motorért rohangálni, hanem van talonban...

    Miért tartunk ki a mások által irracionálisnak látott döntéseink mellett?:R
    Mert a mi döntéseink. Ennyi. Nyilván úgy nem túl jó kérdezni, hogy A vagy
    B-t válasszam, miközben közlöm, hogy egyébként A (és a C meg felejtős).
    Ez egy beszélgetés. Nem rajtunk múlik, az idő majd eldönti mi lesz belőle.

    [ Szerkesztve ]

  • csongi

    Topikgazda

    válasz #50433536 #26509 üzenetére

    Ha annyira életképes lett volna, akkor tovább fejlesztik.
    Bedarálta a konkurencia.
    Valószínűleg költségileg fajlagosan nem jó konstrukciós megoldásokkal indult. És áttértek a Piaggio blokkokra ők is.
    A 400ccm blokkok a Kymconál is Burgmannál is tovább éltek. A Burgonya még el is jutott a 400cc,-ig az idők múlásával.

    De sokkal többre értékelem a Madisont a nyűgjeivel mint a japánt a nyűgjeivel.
    Európai adottságú emberek fejlesztették európai adottságú embereknek. Erre a nagy tohonya 125-re is jobb ráülni, mint a korabeli kis kotlókergetőkre.
    Az Ázsia meg oda fókuszált.
    A szemét olasz Aprilia abba az időbe megette a 400-as burgmanokat.
    Ez itthon felért egy sátánista fajgyűlölettel.
    Pedig ez a tény.
    Felépítésében, futóműben, fékben, teljesítménybe, konfortba. Nem tegnap kezdtek az olaszok sem robogót készíteni.

    Csak hát a Japán a szent xar idehaza. Mert az mindent kibír, és egy csepp xadó olajjal elmegy a holdra, 2*.
    Mondom ezt úgy, hogy most is japán van. De azt a rottyant olaszt sírom vissza mégis.
    És a következő rottyantóm pedig kínai lesz csak azért is, :D
    Hát ilyen ez.
    Az autó legalább olasz maradt. :D


    Az a blokk már olyan amilyen, értelmes felhasználó kezében bitang sok időt el tud még menni. Sajnos az idő múlásával egyre nehezebb fő alkatrészt találni.
    Szóval vigyázz rá, és átesik az értéke, elkezd felértékelődni idővel. :)



Új hozzászólás Aktív témák