Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz csongi #26508 üzenetére

    Én is bele akarok kotyogni... :D
    Amiket itt leírtatok, pontosan az zajlik az ember fejében vásárlás előtt, főleg ha sok pénzért újat akar venni. A kikezdhetetlen észérvek és tények harca a látvány keltette érzelmekkel szemben.

    Nemrég a madisonnal én is így jártam, bár nem új vétel volt, de legelőször a formája tetszett meg és hogy nagyon megy. Ha akkor komolyan veszem, hogy kis szériás a blokk és bezárt a gyár, ráadásul horror árban vannak az alaktreszek, biztosan nem veszem meg. De nem bántam meg, igaz fel kellett újítani. Az volt a szerencsém, hogy a felújítást mutatta a motor állapota és ára is és a tulaj sem tagadta. Sőt, amikor kiszedtem a főtengelyt és fény derült a valódi bajokra, magától kifizette a komplett főtengely felújítás árát, 65 ezer forintot. Ha másképp alakul és kevésbé rendes embertől veszem, akkor más szájízzel lennék.

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz csongi #26508 üzenetére

    Nem, a "választás" a vadiúj PCX125 vagy SYM VF185i esetleg az NMAX125/155 között zajlott, ebben próbáltam volna némi segítséget kérni tőletek (azóta már az "egész" internetet végig bújtam tesztekért, videókért, szóval kicsit előrébb vagyok...). Ezek "nagyjából" beleférnek az elképzelésembe, porckorongsérvvel, az öreg nagymotor helyett. Pehelykönnyűek, biztosan könnyebben (de legalábbis szívesebben) felszállok rájuk mint a meglévő GS500-ra, van - a SYM kivételével - értékelhető csomagterük (egynapos túrára nem kell dobozolni), és ezek azok, amiket majd - az öreg motor eladása után - talán ki is bírok majd fizetni (ha addig nem megy fel sokkal az áruk). A 155-ös NMAX az már MOST túl drága, ráadásul csak a katalógusban / árlistán létező modell, egy nyomorult darab nincs a kereskedésekben belőle. Se kipróbálni, se megvenni nem lehet- csak "berendelni".

    A SYM azóta kiesett, az NMAX-ból csak a 125-ös elérhető gyakorlatilag, az is 100 ezerrel drágább a Hondánál, továbbá nekem különösebben nem is tetszik. Drágábbakat meg nem tudok megfizetni, itt vidéken, távmunkában a mérnöki fizetés sem túl jó, 58 évesen sem.

    Mivel két és fél évig intenzíven 125-ösöztem, így el tudom fogadni hogy sebességben csak 80-90 lesz az utazóm - nem örülök neki, de elfogadom. Nagyjából 5-10 évre terveznék vele (illetve addig, amíg a betegségeim és a korom miatt egyáltalán fel tudok rá ülni). A 15 éves, de amúgy hibátlan GS-t most jó áron el lehetne még passzolni, így ezért gondolkodom feltétlenül újban. Ezen kívül bizonyos "extrákhoz" ragaszkodnék, a legfontosabb ezek közül az ABS - taknyoltam már el megcsúszó elsőkerék miatt. Ja, és nem szeretek szívni - a GS-sel ezt eddig teljesen megúsztam, a kötelező karbantartáson kívül egyetlen gyújtás-jeladótekercs baja volt, pedig van benne bő 70 ezer km - ezért nem kell használt.

    Reméltem, hogy a topikban van valakinek PCX-e, akitől kaphatok némi gyakorlati tapasztalatot. Ha baj hogy kérdezek, agyalok, álmodozom akkor szóljatok rám, ritkábban fogom ezt tenni a későbbiekben....

    Szóval: van-e emberi áron a PCX-nél jobb vétel újonnan, hasonló (de nem rosszabb) tulajdonságokkal és felszereltséggel?

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák