- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #26502 üzenetére
Azért a motor tömegének elég jelentős része a blokk, és abban a 400-as nehéz.
Én is tapasztaltam, hogy a 250-es Madison is fürgén meg tud indulni... Egyszer
egy futár "versenyzett" velem: elég jól tudta tartani a lépést a városi forgalomban.
Persze nem 0-100 verseny volt, mert akkor valószínűleg lemaradt volna csúnyán. -
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #26502 üzenetére
Akkoriban, ilyenek voltak.
Azért a 400-as blokkért lehet nem kár, ha elengedték. Inkább azt sajnálom, hogy beakadtak. Azért a mai napig egy szemnek formás vas a Madison, vagy pók.
A sok sablon japán mellett felüdülés.
A mostani 150-es tud annyit motorerőbe kb ,mint egy 5 évvel ezelőtti 125-ös.
A súllyal kompenzáltak. a mostani kiadások könnyebbek.
Technikailag nagy durranás nincs. ABS jó dolog. garancia jó dolog.
Kb itt is ért véget az előnyöknek.fajlagosan ezeken a legkisebb a haszonkulcs, a legkevesebb is a fejlesztés.
ezekből a mennyiség után van inkább pénz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen