- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1011
aktív tag
válasz balazs1011 #1448 üzenetére
most ilyen van benne,és a kerékem minimális a kottyanás.
[link]---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1447 üzenetére
most ilyen van benne,és a kerékem minimális a kottyanás.
[link]---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
sentinel
aktív tag
válasz balazs1011 #1446 üzenetére
Mi az a pók? Mit neveznek így?
Hogy izzot fel ennyire a kipufogód? És mennyit fogyaszt az 500-as neked?[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #1448 üzenetére
Nem szerepel a képen a pók. De ha rajta van a kuplungon akkor kifelé jön ki. De ezt kézbe véve te is látod. Akkor marad 80w-90.
Kuplung pók. Az a három állású öntvény kosár.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
sentinel
aktív tag
válasz -Mosquito- #1454 üzenetére
jaaa. nekem olyan nincs
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1454 üzenetére
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #1456 üzenetére
Ez már a fiatalabb gépeken van. Akkor ok ha cseréltél benne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1457 üzenetére
GL-5-ös olajra vélemény?
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #1458 üzenetére
Azt írtad tiltja a könyve. Akkor felejtős.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1459 üzenetére
Most néztem meg a könyvet,hivatalosan GL-3,de most GL-4 van benne mint már korábban is írtam.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #1427 üzenetére
A körmöd elég csúnyán fested.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
sentinel
aktív tag
válasz balazs1011 #1463 üzenetére
Amúgy szakszervizbe vitted mutatni a robogód a zaj miatt?
-
balazs1011
aktív tag
válasz sentinel #1464 üzenetére
Nem de találgatni itthon is tudok,és nem kerül semmibe.
+itthon én is szét tudok szedni mindent,a gáz akkor van mikor nincs célszerszám.
Ekkor jön a kisbalta meg a véső . Csak vicceltem.
Konkrét szakszerviz nincs!!!---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
sentinel
aktív tag
válasz balazs1011 #1465 üzenetére
Van, én sem voltam még ott, de Piaggio szakszerviz még attól van Jó kis óradíjakkal.
Én majd elmegyek egy robogó szerelőhöz, azt hiszem itt is volt linkelve és megmutatom. Csak nem tudom még mikor, mert messze van nekem. -
-
sentinel
aktív tag
Első villákban szoktatok olajat és szimeringet cseréltetni? Úgy értem ha nem folyik meg hasonló, de mint előrt csereintervallum.
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1470 üzenetére
Huhh a mennyibe kerültre nem szeretnék válaszolni igazán, de az őszinteség... 3 óra alatt bontották szét és rakták össze az idomokat körülötte ez 16.500; plusz az anyagok, amiket felhasználtak és még maga a teleszkóp csereideje, így 25.000 lett emlékeim szerint. Még mást is csináltak rajta, a számla több volt, nagyjából ez az összeg fedte a teló olajcserét, szimmeringet meg nem tudom, még miket kell hozzá használni.
Tutto Moto
Tavaly vettem közel ~6,75 évesen a gépet 17.000 km-rel az órában májusban. Az olajcsere 26.000 körül volt és 7,75 évesen márciusban. Elvileg két évente kellene, ebben lehet, hogy most volt először...
DigitXT-hez: bizony szét kell szedni, hacsak nem tudnak valami cselt, amivel maguknak rövidíthetik az időt. Én otthon megpróbáltam csak a hasidomot leszedni, de amikor odajutottam, csak nem akart lejönni. Persze az odajutottamot úgy kell érteni, hogy már szinte minden idom le volt szedve, meglazítva, még az oldalsó, ülés alattiak is. Előkaptam a service manualt és azt mondja, hogy: "emelje fel a motort, távolítsa el az első kereket, távolítsa el a teleszkópot". Na itt mondtam h k**va nénédet és elkezdtem visszaépíteni. Nekem simán ráment 2 óra és csak a feléig jutottam, amiért meg nekikezdtem, az maradt úgy, ahogy volt...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz sentinel #1472 üzenetére
Robogónál picit több a munkaidő, mint egy naked motornál, erre készülj.
Komplett idomzatot le kell az elején bontani, stb. Szóval korrektek és meg is
csinálják, de nem kell meglepődni, ha nem "azonnalra" vállalják el a dolgot.Az a poén hogy nem folyik, nem is tudom foglalkozzak-e vele
Ezt inkább egy szerelő tudná neked megmondani. Nekem is mondták, hogy
egy picit "könnyezik", szóval nem ártana felújítani, de időigényes/nem olcsó.
Egyelőre elmegy így, de lehet, hogy a következő (téli) felújításban ez lesz.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1475 üzenetére
A teleszkópolaj és a szimmering (az a tömítés ugye? ) állapota két külön dolog. A telóolajat nem azért kell cserélni, mert rossz már a tömítés Másabb a rugózás. Említettem, hogy markánsan nem lett más, de azért lehet érezni, nekem valahogy puhább lett az eleje, ami olykor jó tud lenni.
Amúgy a Tuttósok is korrektek, nekem csak az a szívfájdalmam, hogy a kormánycsapágyat is kicserélhették volna egy körben. Mindig mondom, hogy mi a baj a géppel és nézzék át, ha találnak valamit hívjanak, beszéljük meg. Nem hívtak, mert nem találták rossznak a kormánycsapágyat. Kb 3-4 héttel később a kékhódban már szóltak, hogy ratyi a kormánycsapágyam... :p
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
sentinel
aktív tag
válasz DigitXT #1474 üzenetére
Persze tudom, én is bontottam már le az enyémet, az jó sok időt elvesz, meg utána ugye össze is rakni
Ebben az esetben még azt sem tudom hogy előre lebontok nekik mindent és úgy viszem be, mert akkor nincs lámpa
Amikor fesszabályzót mérettem be és kerestük a gyenge töltés baját, akkor hátsó és oldalsó idomok nélkül motorotoztam le 40km-t úgy hogy a hátsó lámpát kábelkötegelők tartották a helyén Rendőr nemtom mit csinált volna velem, de a villamásságisnak így sokkal egyszerűbb volt méricskélni[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1473 üzenetére
távolítsa el az első kereket, távolítsa el a teleszkópot
Nekem ez az orridomra áll: a hasidom leszedhető, de az eleje úgy van egyben,
hogy csak a kerék kiszedése után lehet eltávolítani. Olasz. (Majánál mind az
orra, mind a hasa különösebb problémázás nélkül lekapható, ha épp az kell.)sentinel: ha időd van, és nem akarsz sokat fizetni, akkor otthon kibontod, és a
felújítandó alkatrészt viszed csak be. Mittudomén, kocsival csak a villát/telót.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1479 üzenetére
Én sem vállaltam be, még az emelgetést és a teló kiszedést sem, pedig öcsém nagy műszaki guru. Így aztán inkább fizettem. A taposók leszedésének és úgy szervízbemenésnek gondolatával sokszor és is eljátszom, de amit én szétfeszegetek és visszafeszegetek 1 óra alatt, azt ott a srácok közös erővel és okossággal 10 perc alatt ledobják róla. Úgyhogy inkább munkadíjat fizettem, mintsem elpattanjon, eltörjön valamim vagy csak az idegrendszerem károsodjon az egy óra szívás miatt.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1477 üzenetére
Hátsó telóról is mesélhetnétek... Nekem fura hangja van, és nagyobb
gödrökben akár le is ér a középsztender - szóval kevés a csillapítása.
Úgy tudom, ezek már kevésbé javíthatók, mint az elsők, de ha mégis?Azt az elejétől fogva tudom, hogy "ladik" a gép, de hogy a gatya telók,
vagy csak a Madison ilyen, azt nem tudhatom. Picit azért gyanús...Szerk: szivargyújtót lengőbiztosítékkal közvetlenül az akksira... Vagy
egy gyújtás alatt tápot kapó vezetékre: előny/hátrány mérlegelésével.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Ha már ilyen szépen összejöttünk: a kormányra szeretnék beépíteni egy usb-s töltőt. A másik végét ti hova kötnétek? Honnan hoznátok a matériát?
1. külföldi megoldásként láttam, hogy az első lámpa vezetékeit csapolták meg, ami szerintem nagyon gáz
2. magam kigondoltam, hogy hátulról, az ülés alatti szivargyújtóból hoznám, csak ekkor a szabadon levő foglalatba bármikor bárki beledughat valamit, amivel rövidzárat okozhat vagy csak az aksi terhére töltikézhet...Vélemény?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1483 üzenetére
Amennyire tudom, azok a kis hátsó telók javíthatatlanok, gyárilag úgy vannak összerakva. Persze kérdés, hogy nem tudsz módosítani rajta a rugók előfeszítésének állításával? Nekem is volt ilyen problémám, hogy le le ütött a hátulja amikor ketten ültünk rajta... Soroksárin betudott úgy himbálózni...
Aztán jobban megnézve kiderült, hogy egyszemélyes puhára volt állítva az előfeszítés. Most kétszemélyes puhán van és nincs ilyen balhé... cserébe amikor egyedül megyek, pattog alattam
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1483 üzenetére
Amúgy mennyire "vészes" az első teló olajának "állapota"? Az enyém picit sem szivárog, jól csillapít (de tényleg), viszont garantáltan 20 éves lötty lehet benne. Ezt még nem szedte szét senki... Nincs szívem szétszedni, főleg hogy arról a részről a (japán nyelvű) service manualban sincsen leírás, robbantott rajz, stb. Szerelő meg csak 2 várossal arrébb...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
sentinel
aktív tag
válasz longwild #1484 üzenetére
Mindenféleképpen egy biztosítékot adj neki hogy ha rövdzár van akkor az menjen ki. 500 Ft egy vízálló lengőbizti tartó.
Én meg ebay-ről rendelek 3 színű, programozott led-et Egy kapcsolót is beiktatok, ha bekapcsolom akkor szinnel jelzi majd az akku állapotát (piros-sárga-zöld), ha nem lesz bekapcsolva pedig a töltést fogja figyelni szépen színnel. Így végre látni fogom ha szarakszik valamiért a töltés.
Gondoltam digitális voltmérőn, de egy az az sok helyet foglalna, meg nem is hiszem hogy vízálló lenne.[ Szerkesztve ]
-
sentinel
aktív tag
válasz Bogyó bá' #1486 üzenetére
Na ez jó kérdés. Nekem sincs bajom vele, de azért tudom hogy néha kell csere.
Van egy mondás: ami jó ahhoz nem nyúlunk
Tudod: autók könyve is írja hogy 2-3 évente fékfolyadék csere, meg hűtővíz csere, szerinted ki tartja be?
(az én motoromból fekete fékfolyadékot engedtem le vásárlás után a hátsóból, szerintem már veszélyes volt, mert 2003-as a vas és felforhatott volna nagy fékezéskor)
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1487 üzenetére
A biztosítékolás az tiszta, az van is beleépítve. Olyan USB aljzatot rakok rá, mint a legújabb Vespákon van (via Aliexpress ). Mondjuk az is megér a misét, hogy a nagy Piaggio konszern is honnan szerzi be és mennyiért az alkatrészeit...
Na de honnan hozzam a villanyt?
Tudsz egy linket adni a töltésmérőhöz? Hova rakod be?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sentinel #1487 üzenetére
Van vízálló dig.műszer, fillérekért! Nekem nagyon bevált, szeretem. (Vaterán vettem, de pont most azt nem találom... valami 1500,- + 500,- postaktg. volt)
(#1488) sentinel: a fékfolyadékot tavaly vásárlás után természetesen kicseréltem, de az első telókhoz azt sem tudom, hogy fognék hozzá. Mivel szimmeringet, és porvédőt sem tudom hol szerezzek a japán belpiacos csótányhoz, így megfogadom azt az elvet, hogy "ami jó, azt nem javítjuk!"
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1496 üzenetére
USB aljzat:
[link]Vespa gyári feláras megoldása:
[link]Ha hasonlóságot véltek felfedezni, az szerintem nem a véletlen műve... Viszont a 200fontos felár kicsit eszeveszett. Jó, abban van még egy bluetooth párosító is, de a kettő együtt talán 20$ és nem 200font...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PayPal
- Konteó topic
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen