Új hozzászólás Aktív témák

  • szentkuti11

    addikt

    válasz DigitXT #10823 üzenetére

    5 napja van meg, de máris generáltam vele egy hibát. Huszival mindenképpen gyorsulgatnunk kellett, hiszen kik ha mi nem (megjegyzem, hogy a Maja 180 egészséges állapotában, tompító nélküli 4 Road-dal kifújta a YBR orrát), ennek meg is lett az eredménye, a hosszú távú, magas fordulaton (11 000-11 500-nál váltottam, egyébként sosem forgatom 8500-9000 fölé) való járatás miatt kirázódott a karburátor leeresztőcsavarja és elkezdte folyatni a benzint, le is állt. Szerencsére Huszinál volt egy kis csavarhúzó, azzal kétszerre meg tudtuk húzni annyira, hogy hazáig kibírja, aztán rendes csavarhúzóval normálisan betekertük, azóta *kop-kop-kop* rendben van.

    Egyébként nagyon kezes bárány, két személlyel sem érződik szerencsétlenségnek, tisztességesen szedi a lábát, természetesen egy naked gép, tehát egyrészt 80-90 környékén már nagyon szeles, másrészt majd a téli dzsuvában minden bizonnyal rengeteg saras/latyakos dzsuvát fog felfröcskölni a lábamra, de ezeket a motorokat így szeretjük. Egyébként nekem városi/elővárosi közlekedésre kellően erős, szeretem, hogy 60-70-ig lehet vele alacsony fordulaton, csendesen közlekedni, de ha húzom neki, akkor vadállat módjára megy (nyilván önmagához és a hengerűrtartalmához képest). Mióta megvettem, még nem tankoltam bele egy decit sem, körülbelül tele volt, mikor elhoztuk, jelenleg 380 kilometer van a trip rovatban, plusz elfolyt 1-2 deci, mikor kerestük a hiba forrását, de még mindig negyed fölött jár a 13 literes tank tartalma óra szerint.

    Egyébként jelenleg költségmentesnek tűnik, egyelőre saját felszerelésbe ruházok be, illetve egy szett jobb gumi is befigyelhet még idén, néhány apróság pedig ráér tavasszal (dőlésnyomok javítása, szebb tükrök/csavarok, esetleg egy sportkipufogó), a szezon előtt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák