- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Más is észlelte, hogy újabban nincs foglalt jelzés a Vodafone hálózatán, ha a hívott fél másik hívásban van? Egyszerűen csak megszakad a hívás, "Call Ended" üzenettel. Elég zavaró, először azt hittem blacklist-re kerültem a hívottnál.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Sziasztok, van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy egy kártyás előfizetést a vodafone-nál át lehet-e tenni másik előfizetőre az éves adategyeztetést alkalmazva? A jelenlegi előfizető nevén van egy másik kártyás előfizetés is, ami viszont maradna. Azt már sikerrel besz*ptam, hogy az online adategyeztetésnél az sms-t nem az egyeztetendő számra küldte ki a voda, hanem a fő számra. Viszont nem akarom megváltoztatni mindkettő tulajdonosát, így nem is folytattam tovább.
Ennek az elidegenítési folyamatnak pl. van díja? Lehet ezt személyesen kezdeményezni?
Igen, tudom, hogy létezik direkt módja is a szám átadásának, de azért 5000Ft-ot akartak tavaly legombolni rólunk, ami nonszensz.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Szóval elkezdtem az elidegenítési folyamatot, a lakcím adataimon nem engedett át, mert "a kiemelt mezőben hibás adat szerepel". Persze nem volt kiemelt mező, illetve a lakcím kártyám száma annyiban ki volt emelve, hogy az még lehetett szerkeszteni a cím részleteit már nem. A felületen a lakcímkártya számát egyébként DF123456 formátumban várják a felirat szerint, miközben a lakcímkártyák száma 123456AB formátumú. De nem ezzel volt a baj. Végül az volt a megoldás, hogy nem pipáltma be a google captcha-t ("Nem vagyok robot") és így kattintottam a továbbra, aminek hatására eltűnt a captcha, majd megint a továbbra kattintva végre elfogata a címet... WTF???
Majd a folyamat legvégén ez fogadott:
Milyen dolgozói igazolás???Káosz az egész rendszerük.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
számomra az a kérdés, hogy ha novemberben lejár az egy év, de megcsináltam az adategyeztetést, aminek hatására most megindult az elidegenítés, akkor mi lesz november végén, ha addig nem fejeződik be az elidegenítés.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz viktorhu #66691 üzenetére
Köszi a választ. Az online folyamatot végigvittem, de azt gondoltam maga az elidegenítés akkor fejeződik be, ha egyrészt kapok szerződést, másrészt a régi tulaj kap értesítést a szerződés megszűnéséről.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz #76055552 #66961 üzenetére
simán csak a szám elhordozása nem opció? vagy az se működik a voda-nál épp?
amúgy az ezeréves 30-as számod él még, fizettél érte/töltöttél rá folyamatosan?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Némileg folytatva a korábbiakat:
egy előfizetőnél két kártyás szám.
egyiknél még október 17-én elkezdtem az elidegenítési folyamatot, azóta se történt semmi. másikon ugyanaznap megtörtént az éves adategyeztetés. (jött róla visszaigazoló sms)my voda felületen az előbbi (elidegenítendő) számhoz semmi megjegyzés; a másikhoz azt írja, hogy november 22ig adategyeztetés szükséges (írja ezt decemberben is). a számok egyébként élnek.
a héten mindkét számra érkezett egy sms, hogy dec 31.-ig az éves adategyeztetést el kell végezni....Más is kapott ilyen sms-t, annak ellenére, hogy elvégezte az adategyeztetést?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Kocsis Péter #67692 üzenetére
ebben a tetves országban semmi nem működik, ami állami, vagy ami olyan monopol-, vagy oligopolhelyzetben lévő szolgáltatótól jön, amely megengedheti magának, hogy hivatalként viselkedjen pl. rendőrség, bíróságok, telco szolgáltatók, biztosítók, bankok, stb. stb.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz simpley #67801 üzenetére
és annak lett vége? nálunk is össze-vissza jönnek az sms-ek. egyiknél már rég megvolt az egyeztetés, a másiknál hónapok óta áll az elidegenítés...
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Adategyeztetéses/elidegenítéses sztorim vége (remélem)
(Előtörténet röviden: 2 kártyás telefonszám egy előfizető nevén, okt 17-én egyikre sikeres adategyeztetés, másikon adategyeztetés más előfizetői adatokkal, amivel elvileg elindult az elidegenítés. Plusz még van egy 3. telefonszám is masik néven, amit csak adategyeztettem 3 héttel később.)
Tegnap benn voltam Pólusban lévő Vodánál (nem voltak rengetegen, csak fél órát kellett várni). Élőadtam az ügyintézőnek a szitut, elkérte személyit és lakcímkártyát, gépelt egy 5 percet majd közölte, hogy "kész". Mondom az nagyon jó, mert az egyiken elidegenítést kezdtünk el (nincs 10 perce, hogy mondtam neki), és nyilván akkor az nem fog megtörténni, ha közben volt adategyeztetés a régi adatokkal. Elkezdte keresni, hogy van-e nyoma az elidegenítésnek, nem találta. Mondta, hogy akkor megcsinálja ő a szám átírását, jeleztem, hogy nem vagyok hajlandó kifizetni az 5ezer ft-ot az átírásért, mondta, hogy ingyen lesz. Elkérte, a másik személy (én) igazolványait is és valóban meg is csinálta. Szemben az októberi adategyeztetéssel, most nem csak az sms-ek jöttek meg (az első "szolgáltatás megrendeléséről" - WTF? - , majd fél nappal később a sikeres adategyeztetésről is), de jött egy automata e-mail a egy linkkel az ÁSZF-re (mindenféle magyarázat nélkül). Ez az e-mail októberben nem volt.
Otthon beléptem a voda felületeire, a régi előfizetőnél elmúlt a felhívás az adategyeztetésre, és eltűnt az átírt szám is, de maradt egy másik, technikai számú előfizetés, amihez semmilyen adat nincs. Az új előfizetői fiókban végre megjelent az elhozott szám. Ja ráadásul annak ellenére, hogy az elidegenítésnek nem találta nyomát mégiscsak ahhoz az e-mail címhez került a szám, amivel korábban regisztráltam úgy, hogy az ügyintéző nem is kért e-mailt, tehát valahol meg volt az összerendelés a szám és az e-mail között. (Plusz csavar, van exUPC-s előfizetésem is, ugyanezen adatokkal, de szándékosan másik e-mail címmel és ezzel együtt a jóra került a szám, anélkül, hogy tőlem bármit is kérdezett volna a gyerek.)
Ezen felbuzdulva, megcsináltam az online felületen a 3. szám adategyeztetését is (újra), ott is jött sms, a fenti e-mail az ÁSZF-fel, majd fél nap múlva a 2. sms, és ott is eltűnt végre a figyelmeztetés az adategyeztetésre.
Konklúzióm/elméletem a fentiek, illetve a topikban olvasottak alapján: a szeptember, október, novemberben elvégzett adategyeztetéseket egyszerűen nem mentette el a voda, akár sikeres adategyeztetés volt, akár elidegenítés kezdete. Mintha meg se csináltad volna, annak ellenére, hogy még sms-t is küldtek az előbbiről.
Ha most újra megcsinálod, akkor valszeg sikeres lesz, illetve elidegenítést lehet jobb az üzletben kezdeményezni, bár nem tudom mennyire általános, hogy ingyen megcsinálják, és mennyire annak az eredménye volt, hogy a gyerek túlbuzgóságában belekavart én meg elkezdtem emelni a hangomat aszerint, ahogy bennem ment fel a pumpa.Kérdeztem azt is, hogy tud-e arról valamit, hogy mikor lesz rendberakva a rendszerük, erre az volt a válasz, hogy nekik azt mondták, hogy mostmár jó...
Egyébként, most konkrétan úgy lettem előfizetője a voda-nak, hogy semmit nem írtam alá, sőt még a személyim számát is csak bediktálni tudtam (jogsival mondjuk igazoltam magam, és talán pont a személyi ig. száma alapján lett meg a korábbi elidegenítési folyamat során létrehozott fiók).
Az egyenlegek egyébként megmaradtak, az elidegenített számon is.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Stonerice #67850 üzenetére
Ha van a kezedben bizonyíték, hoyg felmondtan (pl. te is felvetted a beszélgetést, vagy felírtad a hívás azonosítóját), akkor egyszerűen ne fizesd be a számlát. Ha indítanak bármilyen eljárást, akkor pedig bemutatod a bizonyítékodat.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Sziasztok, relatíve sürgősen kéne vodafone kártyás előfizetést feltöltenem, de a vodafone oldaláról indítva nem megy. (Vagy Simplepay nem megy, vagy szar a redirect, service unavailable-t kapok mindig.) Van valami online alternatíva? mobilegyenleg.hu-t próbálta már valaki?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Bl.Gyo. #75894 üzenetére
közben megjavult, de a vodafone honlapja (és azt tippelem az app is, de mivel nem saját szám nem tudom biztosra) a simple rendszerét használja.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
Rákeresve láttam, hogy volt már a topikban, de pontatlanul volt idézve az sms, és az választ egyszerűen nem értem.
Az sms:
Kedves Ügyfelünk! 2023.09.15-től az ÁSzF 2.1.1.6 pontja, illetve a 2. számú mellékletetének 1.3.7 pontja akként módosul, hogy a kötelező éves adategyeztetés esetében is új 365 napos egyenleg-felhasználási időszak kezdődik. Tarifacsomagodat egyebekben változatlan feltételek mellett használhatod. Az ÁSzF módosítás miatt jogosult vagy a feltöltőkártyás előfizetői szerződésed felmondására. Az ÁszF a www.vodafone.hu/vodafonerol/aszf oldalon érhető el.
Üdvözlettel:
VodafoneTermészetesen az új Ászf nem elérhető még. A fenti szöveget lehet úgy is értelmezni, hogy az adategyeztetés újraindítja az egyenleg felhasználhatóságot (ez az ügyfélnek előnyös változás, tehát nem értem ez miért adna alapot a felmondásra), de lehet úgy is értelmezni, hogy adategyeztetéskor elvész az egyenleg. Vagy akár úgy is, hogy adategyeztetéskor kötelező feltölteni is.
Szóval melyik?It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
+@4Grider
Most a kettőtök válaszaiból az jönne ki, hogy nem változik semmi. Akkor miért kell ÁSzF módosítás, külön kiemelt sms-sel és miért szólnak külön arról, hogy fel lehet mondani?
Valami csak változik, valami ami gondolom az előfizetőnek hátrányos.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz ledgeri #77719 üzenetére
köszi!
a lényeget azért elég nehéz volt megtalálni, mivel a határozott idejű szerződés határideje, a rendelkezésre állási idő, a szolgáltatási időszak, és az egyenleg felhasználási idő négyesében nehéz követni, hogy pontosan melyik szakasz a releváns, de szerencsére elég egyértelműen leírják a lényeget: minden idő újraindul adategyeztetéskor és az egyenleg is megmarad (ez utóbbinál hittem, hogy trükköznem majd):
2.1.1.6. Előre Fizetett Díjú Feltöltőkártyás Szolgáltatásra vonatkozó speciális
rendelkezések
[...]
Egyenleg-felhasználási Időszak
[...]
Abban az esetben, ha a meglévő Egyenleg-felhasználási időszak lejáratának dátumát megelőzően az
Előfizető sikeresen elvégzi az Eht. 129.§ (2b) bekezdése szerinti adategyeztetést, új Egyenlegfelhasználási időszak lép érvénybe a sikeres adategyeztetés napjától. Ezen új, feltöltés nélküli Egyenlegfelhasználási időszak hossza 365 nap.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
- LG 34WQ75C-B Ultrawide Monitor!34"/IPS/3440x1440/sRGB 99%/Type-C 90w/HDR10/DAS/Mac-hez is/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs