- YouTube
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Netflix
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
őstag
válasz mukibuci #24025 üzenetére
Úgy tűnik a voda alkalmazottak egymást ekézik. Nekem most azt tanácsolta az ügyintéző, hogy tegyek panaszt.
Van egy Vodafone Smart Tab 7 táblagépem, és pár napja felhívtam az ügyfélszolgálatot a töltővel kapcsolatban, hogy kicserélik-e, mert néha tölt, néha nem. Azt mondta vigyem be, és helyben kicserélik.
Ma bementem, mondtam, hogy az ügyfélszolgálat tanácsolta, hogy jöjjek be, és itt kicserélik és mindenki boldog. Ügyintéző egyből porig rombolta az én elképzelésemet, mivel ők nemhogy helyben nem cserélnek semmit, de ahhoz, hogy én új töltőt kapjak LE KELL ADNOM A GÉPET IS, és persze amíg visszajön a szervizből, nem tudnak cserekészüléket adni. És azt tanácsolja tegyek panaszt az ügyfélszolgálatosra aki ezt mondta.
Vagy saját költségen átvihetem Budaörsre a szervizpontra.Létezik, hogy egy nyamvadt töltő miatt le kell adni az egész kütyüt? Biztos vagyok benne, hogy több kár éri út közben mint nálam egy év használat alatt, főleg, hogy a gépnek az égvilágon semmi baja.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)