-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz sifarr #19983 üzenetére
Pl. azért, mert 15 nap van a szerződésbontásra, aki akar bont, és megy máshová, "ők úgysem emelnek" gondolattal, és utána mondjuk Ők is beközlik, hogy emelnek. Például..
De felesleg mondogatni bármit, majd közlik, hogy mi lesz, és akkor majd kiderül.
Röviden annyi, hogy nem tesz szívességet a szolgáltató azzal, ha nem hárítja át az adót az ügyfélre, hanem csak azt teszi, amit elvileg a fentiek "ígértek", vagyis inkább mondtak.
Tehát, nem "benyeli" az adót. Ha "benyelésről" lenne szó, akkor az ügyfelekre szabták volna ki, csak a szolgáltató átvállalná.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz szjoci #20006 üzenetére
Ezért nem is kell ezzel a "problémával" ügyfélszolgálatot hívni, hanem be kell menni személyesen.
(#20007) insomniac: Ha azt nézed, fel kell vinni a rendszerbe, hogy Te bontottál, aztán gondolom azt máshol is intézik, "jóváhagyják" stb.. Nem tudom, hogy mi lehet ennek a pontos menete, szal végülis, előfordulhat. Dehát, ott van a papír a kezedben, szal ha mégis küldenek számlát, beviszed, h ez van, aztán kész.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Vangelis #20016 üzenetére
Mondjuk szerintem attól a készüléket fizetni kell.. Bár ezt nem tudom.
(#20020) dedike: Nem. Csak azt is vegyük figyelembe, hogy az emberek nagytöbbsége spontán lustaságból nem megy be személyesen ügyet intézni, aztán meg hőbörög, hogy nem megfelelő tájékoztatást kap. Ha spontán lusta, akkor meg is érdemli.
Természetesen tisztelet a kivételeknek, akik ténylegesen nem tudnak bemenni, mert nincs lehetőségük.. Vagy akár nincs iroda a városban, településen, stb. De ilyen helyzetben is többen megoldják, akár meghatalmazással, hogy más intézkedjen helyettük. Ez szerintem nem olyan dolog, mint pl. a hűséghosszabbítás, hogy hopp "neten klikkelek kettőt", és el van intézve.
Aki a lustasága miatt szívja meg, az meg is érdemli..
Na meg, ezt úgy mondod, mintha a többi ügyfélszolgáltató nem vezetné félre az ügyfeleit. Amikor a T-home-os ügyintéző azt mondta Nekem, hogy megcsinálta amit kértem, erre nem működött, hívtam őket újra, és a következő ügyintéző mondta, hogy rohadtul nincs megcsinálva.. És egy egy példa a sokból.. Szal ennyit arról, hogy ki, hogy tájékoztat, segít telefonon...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz dedike #20027 üzenetére
Én meg tartom magam ahhoz, hogy szerződéseket kötni, bontani szerintem érdemes személyesen bemenni, ha van rá lehetőség, épp azért, mert jóval kisebb a lehetőség arra, hogy meglepetés érje az embert. Esetlegesen már azonnal látja a szerződést, hogy valami nemoké.. Így, meg ha több napot, v akár hetet ülnek rajta, mire megkapod, addig csak vársz. Addig meg ha már szükséged lett volna a papírra (mert azt mondták, hogy küldik) akkor biza igen, így jártál. Személyesen meg kezedben van kapásból a papír, ha nem az történik amit intéztél, akkor legalább a papírral tudsz menni reklamálni..
Oké, lehet hivatkozni a beszélgetésekre, csak mire visszahallgatják, stb, az plusz idő, és az sem kizárt, hogy szépen kicsúszol a napokból, stb..
(#20042) fesii: Havettél az előfizetésedhez készüléket is, akkor nem.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ha az ászf szerinti jogi hivatkozások szerint bonthatnál, és nem engedték, akkor írni, vagy menni kell ide.
Ha érdekli, ha nem, ha a kiadott tájékoztatás szerint bonthatsz, és nem történt módosítás, akkor bonthatsz, bármit mondanak.. Főként, ha nem is történt módosítás benne, akkor csak mondják, és nyoma nincs annak, hogy nem lehetne.
(#20080) Mano_01: Békéltető testülethez nyugodtan lehet fordulni, épp ezért vannak..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz egoistus #20101 üzenetére
Lényegében ennyi a történet.
Ott vannak azok, akiknek pl. részletre van a telójuk, és bontanának, v bontottak. Írták korábban, bonthattak, de biza a készüléket ki kellett csengetni egyben..
Ha olyan előfizetésed van, volt, amivel nem vettél igénybe semmi kedvezményt, akkor hagytak menni, isten hírével..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz ricsi975 #20119 üzenetére
Mondjuk a kavar ott van, hogy az sms-ben az 132. § c törvény 5. pontjára hivatkozik.
Ebben szó sincs 8 napról... Szal, Te is nézz utána először, mielőtt írsz bármit is.
(#20121) Daffni2: Ennyi! De ez már nem számít.. Csak a 15 nap, látod.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz mukibuci #20239 üzenetére
Bank.. Nekem is volt olyan ismerősöm, aki váltani akart, mert azt hitte, hogy nincs semmi jó számlacsomag, amikor említettem Neki, hogy pedig van, akkor utánakérdezett, és lám, tényleg, és számára ez megfelelő volt, és maradt az említett banknál.
Egyet kell értsek veled.. Majd jön a hisztiroham, ha ugyan ez lesz a többieknél is.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Kérdés.
Ha van egy lejárt hűségű mobilweb hobby-m, azt szolgáltatónál kell lemondani, vagy ugyanúgy xhobby-val le tudom mondani?
Véleményem szubjektív...
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz janes1976 #20361 üzenetére
Szubjektív.. Mert a kapcsolási díj tán jobb? Főként ha több 100 hívásindításod van havonta? Ugyanmár... + emelik az sms-ek díját is.
Hívásszokásoktól függ, hogy több, vagy nem több..
Ha meg nem tetszik, akinek nincs hűsége, mehet a telenor-hoz, és nem kell nyafogni.. Kezd már unalmas lenni.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz mukibuci #20367 üzenetére
A kapcsolási díj az előfizetőket is érinteni fogja, nem csak a feltöltőkártyásokat. Szal bukovári a statisztika.
De amúgyis mindegy, tartom magam ahhoz, akinek nem tetszik, már úgyis vagdalózott azzal, hogy bontott hűséget, menjen Telenor-hoz.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
A telefonadóval kapcsolatos témákkal innentől lehetőleg ebbe a topic-ba írjatok!
Ne szemeteljük tele feleslegesen a topic-ot.
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest