- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- MinDig TV
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows Insider Program
- Python programozás
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vírusirtó topic
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Onderon #40101 üzenetére
pont tegnap telefonáltam én is, mert több számlával kapcsolatban is elmaradást jelzett az online felület, még olyannal is, aminek még 2 hét volt hátra a befizetési határidőig!?!?
sosem volt elmaradásom, most sincs, ebben az ügyintéző hölgy is megerősített, valamint elmondta, hogy vannak problémák néha a rendszerrel, de továbbítja az illetékesek felé a problémát, akik hétfőn orvosolni fogják a dolgot.
aranyos hölgy volt, jól elbeszélgettünk, még azt is elmondta, hogy azért csak hétfőn, mert ott pénteken rövidített munkanap van, hétvégén pedig nem dolgoznak.
nyomott persze a végén némi keresztértékesítést is - igaz, én nem voltam kellően fogékony rá, mert a tablet nem tartozik a kedvenceim közé -, még a bevezetés is jó volt, érti a dolgát a csajos, na!
ja, és sms is jött, benne az ügyintéző nevével, rá is kerestem az egyik közösségi oldalon, és bizony a hangja tükrözte a lényét...
gondolom, a meghatározott időintervallumban fogadni köteles hívások miatt adott az első vonal, akinek csak annyi a dolga, hogy időben fogadja a hívást, és aztán passzoljon tovább az illetékeshez, mást viszont nem kell csinálnia, ügyet nem intéz, de szerencsére nekem nem is volt hozzá szerencsém tegnap. -
kali
legenda
szia,
a szolgáltatós jótállási jegyen az szerepel, hogy terekedniük kell a legfeljebb 15 napon belül eszközölt javításra, és a vonatkozó jogszabály is úgy rendelkezik, hogy törekedni kell a 15 napon belül elvégzett javításra, de indokolt esetben ez több is lehet, tehát szó nincs olyanról, hogy 15 nap elteltével automatikusan új készüléket kellene adniuk.
nem kötelesek cserés telefont adni a javítás idejére, de kérni kell, általában adnak, ha épp rendelkezésre áll adott helyen.voyager4.4; a szolgáltatónál vásárolt készülék esetén gariban díjmentesen elvégzik, de annak kicsit az esélye, hogy a downgrade is menni fog, azt jellemzően nem csinálják meg.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz korcsillio #40297 üzenetére
szia,
lézető díjcsomag; link
bármikor felbonthatod, de az erősen kötbéres lesz, mivel a szerződés érvényes, és a hűség lejártáig az is marad.
a szolgáltató amúgy sem megszüntetni szokta a díjcsomagokat, hanem csak lezárni, tehát adott időpont után már nem aktivál(tat)ható, de aki korábban megtette, az a lezárást követően is bármeddig használhatja, és pláne igaz ez az adott díjcsomagra hűséget aláírókra, hiszen nekik meg muszáj.
olyan lehetőség szokott még adódni, hogy másmilyen, azonos vagy hasonló kategóriás díjcsomagra enged átlépni a szolgáltató, de a hűség marad.GoodSpeed; így igaz; link (9. oldal)
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #41133696 #40305 üzenetére
bennem még ez maradt meg a domino surf kapcsán;
A Domino Surf díjcsomag internet alapú hang és videó hívásokra nem használható.
ilyen is olvasható;
A Domino Surf díjcsomagban foglalt havi belföldi adatforgalom igénybevételéhez aktív internetszolgáltatás szükséges.
utóbbi miatt nem kérdéses a lassítás/stop melyiksége.
forrás; link
több olyan eset is van, ahol (egyelőre) az előfizető számára kedvező módon térnek el a szabályozástól, és ez nem csak voip, hanem sok más esetben is tapasztalható.korcsillio; ez a hűség lényege, én ezért nem írok alá sosem hűséget díjcsomagra.
[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz lugosi #40317 üzenetére
nem olyan sok van azokból, de azok nem is az én kategóriám, illetve van alternatíva, szerencsére...
ANDROID???; a mozaik xs azért jó, mert bár csak 200 megabyte van benne, de + 1000 ft ellenében adott hozzá + 1 gigabyte (ez elé jó ár/érték arány), így 4200 ft és már 1.2 gigabyte van benne, akár 4g/lte adatkapcsolattal.
lord.lakli; inkább csak simán megtartandó, legfeljebb jól eldugja, de a megsemmisítést/megrongálást a szolgáltatóra hagynám, mivel a sim kártya az ő tulajdonukat képezi.
GoodSpeed; fizikálisan nem vagyok, mert nem csak a saját wifi hálózatom hatókörében tudok netezni, hanem bárhol, ahol elérhető a szolgáltató hálózata, és azért nem mindegy...
nem akarok én folyamatosan húzós adatforgalmat bonyolítani, de ha szükségem van rá, akkor ne csak otthon élhessek vele, hanem a városban...stb bárhol és bármikor.
az a gyanúm, hogy a domino díjcsomagoknál technikai oka van, hogy nem kivitelezhető a gyakorlatban minden korlátozás, havidíjas díjcsomagoknál meg nem minden esetben élnek a korlátozás lehetőségével, de emiatt nem tartom valószínűnek, hogy bárkinek is problémája legyen belőle, ha él a lehetőségekkel.
aki húzósan visszaél, arra pedig ott az ászf-ben a szokásos szöveg, hogy veszélyzeteti a szolgáltató hálózatát...stb, szóval léphetnek ellene, ha nagyon akarnak, de az már az utolsó fejezete lesz a dolognak.
én is örülök neki, hogy az általam használt díjcsomagban meghatározott 4g/lte sebesség sokszorosát kapom, tudnak róla, de amíg nincs belőle probléma, addog nem foglalkoznak vele. -
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40330 üzenetére
az van/lenne még, amit most használsz, a legolcsóbb eco az xs + go!net akármik úgy, hogy az első 2 hónapban olcsóbb.
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40334 üzenetére
az, ha adott az otthoni internetes hűség lehetősége.
lugosi; amikor elfogy az adatkeret, akkor kapsz sms-t, abban szerepelni fog.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Mercutio_ #40341 üzenetére
egyedi fordulónap; link
az a baj, hogy a felsorolás jellemzően nem követi az újabb díjcsomagokat, tehát a lista nem pontos, azt frissíthetné folyamatosan a szolgáltató, de a leírásban van a lényeg.ANDROID???; tapasztalat; a telefonos kisasszonyok jellemzően nem az 1000 ft + 1 gigabyte bővítést fogják javasolni, ha meghallják, hogy kevés a mozaik xs díjcsomagban adott 200 megabyte, hanem a mozaik s díjcsomagra váltást, mert bár abban csak 500 megabyte van - ami azért több, mint a 200 megabyte -, de összességében az jobb a szolgáltató szemszögéből, ha magasabb díjcsomagba lép az előfizető; 3200 ft + 1000 ft és így 1.2 gigabyte adatforgalom helyett 5400 ft és 500 megabyte adatforgalom, ez az üzlet a szolgáltatónak.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40346 üzenetére
az általad linkelt duplanet kedvezmény lényege az otthoni + mobilinternet kombinálása, csak maga az aranykártya megléte kevés.
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40348 üzenetére
az okés, csak az otthoni net hűségének a függvénye is.
-
-
kali
legenda
válasz FіkuszKukіsz #40469 üzenetére
szia,
bár alapban nem kötelességük adni, de jellemzően szoktak, ha épp van bent adott helyen, viszont ne számíts valami csúcstelefonra...
miért nem viszed direktben a gyártói (szerződéses) szervizbe?
komolyabb problémával a szolgáltató is oda küldi, és az oda és vissza néhány nap többletet jelent az ügymenet kapcsán. -
kali
legenda
válasz FіkuszKukіsz #40480 üzenetére
rosszabbat biztos nem, legfeljebb nem telt le teljesen a hűség a megújításkor (például a 24 hónapból csak 21 - 23 telt le), és bár már lehet hosszabbítani a hűséget új készülék megvásárlásával, de a nem letelt néhány hónapot néhány ezres fejében törlik, amiatt kerülhet többe picivel mondjuk egy készülék, mint az új előfizetőnek.
amennyiben írsz konkrétumot, úgy egyszerűbb lesz magyarázattal szolgálni - ha nem a fenti az. -
kali
legenda
válasz dokee78 #40508 üzenetére
direktben nem nagyon, de van közös adatbázis, és szélsőséges esetekben - például részletre, 0 ft kezdővel akarsz kihozni drága telefont -, biztos nem jelent majd jót...
Vangelis; lesz olcsó(bb) előfizetés(i lehetőség), amihez aránylag sok net rendelhető, és korábban sok ilyen igény volt, elég csak itt visszaolvasni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Dani182 #40543 üzenetére
szia,
A kedvezménybe összesen akár 5 hívószám is bevonható oly módon, hogy a csoportba egyidejűleg legalább 2 hívószámot be kell vonni, és a bevont hívószámok közül egynek minden esetben egy T-Mobile havidíjas előfizetésnek kell lennie. Ezen előfizetésen kívül további, kizárólag belföldi T-Mobile és/vagy T-Home hívószámok vonhatóak be a kedvezménybe.
forrás; link
nem nagyon ugrik be más lehetőség sem.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40562 üzenetére
nem látok félrevezetést, meg ugye a feltételeknek, szerződéseknek, meg úgy általában semminek sem csak az elejét illik elolvasni, ellenkező esetben gondok adód(hat)nak.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40564 üzenetére
korábban is azt írtam, hogy a duplanet kedvezmény lényege az otthoni + mobilinternet kombinálása, és a szolgáltató által meghatározott feltételektől - amit akkor is elolvastam - eltérőt minek írnék le, hiszen az ördög mindig a részletekben lakozik!
nem véletlenül írtam akkor sem, hogy az otthoni net hűségének a függvénye is a dolog![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #40570 üzenetére
tudtam, de ugye írják is;
A mobilinternetre nem szükséges hűségidőt vállalni, azonban a kedvezményhez új vagy hűségidő nélküli, meglévő előfizetésként Go!Net adat-díjcsomagra vagy Mozaik díjcsomagra van szükség.
nem feltétlenül kell új előfizetőre gondolni, inkább új előfizetésre.
van egy - vagy több - aranykártyás előfizetés, amellé köthető új előfizetés, akár társkártyás formában is.
a másik lehetőség, hogy van olyan előfizetés, amire aktuálisan nincs aláírva hűség, és adott kedvezmény érdekében történik a hűség bevállalása.
abban mi lenne az üzlet a szolgáltatónak, ha van egy otthoni internet, amire már írtál alá hűséget - nem a duplanet 400 kedvezmény miatt, hanem más okból, akár csak a hűség nélküli árhoz képest kedvezőbbért -, illetve van egy mozaik xs előfizetésed, amire már szintén írtál alá hűséget - szintén nem a duplanet 400 kedvezmény miatt, hanem mert például vittél ki rá kedvezményes áron mobiltelefont -, tehát mind a két hűségért kaptál valamilyen kedvezményt, és a szolgáltató adjon még rájuk duplanet 400 kedvezményt is?
nem, az nem éri meg nekik, hiszen külön - külön kaptál már ellentételezést a hűség aláírásaáért, és ugye azok miatt amúgy is pörög a hűség.
nem írtál le minden részletet a kapcsolódó szolgáltatásaidról, de gondolom az a helyzet, amit fent is leírtam, hogy más okból és kedvezményért amúgy is pörög már a hűség az előfizetéseken, ezért mondták, hogy csak külön go!net adat-díjcsomag mellé tudják biztosítani a kedvezményt.
amennyiben nem lenne más miatt és korábbról hűség aláírva a mozaik xs díjcsomagra, úgy külön go!net adat-díjcsomag nélkül is élhetnél a kedvezménnyel.
nem kérdeztem/kérdeztük korábban a mozaik xs hűséget - az otthonira írtad -, de azt hittem, hogy a leírás alapján egyértelmű számorda a feltétel.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #40612 üzenetére
a használt csatorna függvénye, de van sok lehetőség;
Számláját elektronikusan egyenlítse ki az alábbi csatornák valamelyikén:
- a www.telekom.hu mobil oldalon, online ügyfélszolgálatunkon
- a Távszámlán (www.tavszamla.hu)
- a Telekom mobilapplikáción keresztül
- banki átutalással
- csoportos beszedési megbízással
- MasterCard Mobile alkalmazássalén már régóta banki átutalással fizetek, a saját bank e-bank felültén, így nem kellett bankkáryát regisztrálgatni, nincs közvetítő cég/harmadik fél...stb.
Killing; rányomsz net&roll 1gb lte bővítést +1000 ft ellenében, és úgy 1.5 gigabyte lesz.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #40622 üzenetére
A havidíj lebeszélhetőség felhasználható alapdíjas hálózaton belüli, valamint más belföldi mobil- és vezetékes hálózat előfizetői felé indított hívásra, és SMS küldésre, valamint hangposta lehallgatásra belföldön.
A Move díjcsomagokhoz igénybe vehető kiegészítő adat-opciók: Go!Net S, M, L, XL; Net&Roll 200MB, 1GB és 1GB LTE; NetPlusz S, M, L, XL, XXL opciók. -
kali
legenda
előre is elnézést, hosszú lesz, de talán megkímél néhány előfizetőt adott problémától;
káosz van még az új, tegnap bevezetésre került move díjcsomagok körül, tegnap sokszor kellett telefonálnom, mire megoldódott a probléma, és akkor sem teljesen úgy, ahogy eredetileg - papíron - kellett volna...
először az egyik társkártyán átváltva a mozaik díjcsomag move azonos verzióra, persze csak telefonos segítséggel, mert online nem engedte, pedig elvileg semmi korlátozó tényező nem volt, amit az ügyfélszolgáltos is megerősített, szerinte csak óvatoskodik a rendszer, hátha hűség van a korábbi díjcsomagon, de nincs!
az átváltást követően aktiválva a net&roll 1gb lte bővítés - ez is az ügyfélszolgálatos által -, papíron lehetséges, online látszott is, hogy aktiválva lett, telefon újraindít, erre 5 perc eltetével jött az sms, hogy az adatforgalom elérte a díjcsomagban foglalt keretet, ezért 32/32 kilobot/sec sebességre korlátozva a sebesség a fordulónapig. aha, az szép, de 10 megabyte adatforgalom nem történt adott rövid intervellum alatt, 1 gigabyte leforgalmazása meg fizikailag is lehetetlen adott telefonon, mert a párom készüléke még csak nem is lte képes.
ügyfélszolgálat felhív, látják a korlátozást, ami elvileg nem jogos, tecnikai hiba az új díjcsomag miatt, leveszik a lassítást, néhány perc elteltével indítsam újra a készüléket és minden rendben lesz.
mondom jó, akkor az általam használt főszámon is segítsen már a mozaik -> azonos move váltásban, azon már van net&roll 1gb lte bővítés, az maradjon is, ha már papíron az is jó az új díjcsomag mellé, és ha lenne is adott lassítós probléma, akkor arról is levetetem a lassítást.
díjcsomag módosítva az ügyfélszolgáltos által, illetve a net&roll 1gb lte bővítés újraaktiválva, és a persze, hogy a készülék újraindítása után az én telefonszámomra is jött az adatforgalom eléréséről és lassításról szóló sms, pedig néhány megabyte forgalom ha átmehetett, és bár lte képes a telefonom, és annak megfelelő hálózaton is lógott, de nem, biztos, hogy nem forgalmazódott le még 10 megabyte sem, ráadásul itt még 2 perc sem telt el az aktiválás és a korlátozó sms érkezése között.
párom telefonja többször újraindít, a sebesség csak nem akar megfelelőre beállni, korlátozva van, az én telefonomon/előfizetésemen szintén, ezért telefonos ügyféálszolgálat felhív, ahol közölték, hogy pedig a társkártyáról levéve a korlátozás, és közben leveszik az főszámról is, mert bizony indokolatlanul tette rá a rendszer, várjak néhány percet, telefonok újraindít, és utána jónak kell lenni!
vártam egy órát, telefonok többször újraindítva, de a probléma nem oldódott meg.
hívtam ismét a telefonos ügyfélszolgálatot, mondja az úr, hogy pedig ő már nem lát korlátozást, biztos a telefonokkal van baj, vagy a tartózkodási hely/cella problémás, mondom a telefonok és a cella hibáját kizártam, mert más készülékekben is kipróbáltam adott két sim kártyát, illetve a két telefonban is másik sim kártyákat, és a többi sim kártyával nincs gond adott telefonokban sem.
mondj az úr, hogy akkor kapcsolja a műszakis kollégáját, de akkor sem az előfizetésekkel lesz gond, mert ő már nem lát azokon korlátozást!
műszakis illetékesnek vázolom a hibát, illetve azt is, hogy kizártam a telefonok, cella...stb hibáját, biztos, hogy azzal a két előfizetéssel van tecnikalilag hiba, amin a díjcsomag módosítva lett, mert csak azóta adott a hiba amúgy is, erre mondja, hogy bár ő a telefonok beállításában, az azokkal kapcsolatos műszaki problémákban kellene, hogy segítsen, de nem is érti, hogy miért kapcsoltak hozzá, mivel egyértelműen látja a rendszerben, hogy azon a két előfizetésen indokolatlanul lassítva van a adatkapcsolati sebesség a díjcsomag módosítása óta. azt sem értette, hogy a kollégája miért nem látja a lassítást, de kapcsol egy illetékest, aki vélhetően tud majd segíteni, mert ő csak látja, de módosítani nem tud.
hosszas zene, mert közben vázolta a problémát a sokadik illetékesnek, kedves (hangú) hölgy fogad a vonal másik végén, egyeztetett a technikus kollégával, mert az ügyfélszolgálati rendszer nem azt látja, amit a technikusé, nem szinkronizál a kettő(?!?!), de azzal lesz valami probléma, hogy az új díjcsomag alatt a rendszer nem kezeli rendesen a már jóval korábban bevezetésre került net&roll 1gb lte bővítést, ezért levette azokat az előfizetésekről, visszaállította az előfizetésekben alapban adott adatkeretet, és így már nincs lassítás.
igen ám, de a páromnak és nekem is kevés az, ami alapban adott, így kellene bővítés, de akkor már a szintén most bevezetésre került netplusz valamelyike, mert azokat lekezeli rendesen a rendszer az új díjcsomagok alatt.
a párom előfizetésére ment egy netplusz m (500 megabyte), ami így 990 ft, mert tartalmaz már a díjcsomag adatforgalmat, ráadásul promóciós áron most csak 190 ft 2 hónapig. igaz, jobb lenne a net&roll 1gb lte 100 ft ellenében, de ez van, és bőven elég is lesz adott előfizetésre az 500 megabyte bővítés, illetve ha nem oldódik meg a korábbi bővítés párosítása, akkor ár/érték arányban inkább a netplusz l (1 gigabyte) 1290 ft ellenében, bár a(z) (60 megabit/sec) lte sebességet azon a telefonon nem lehet kihasználni, de akkor is...
az én előfizetésemre ment a netplusz l (1 gigabyte) 1290 ft ellenében, és bár nem a korábbi 1000 ft azonos adatmennyiségért, de cserébe maximumra (60 megabit/sec) nőtt az lte sebesség ebben a bővítésben, amit legalább ki is tudok használni az s4-en, a korábbi net&roll 1gb lte alatt papíron csak az díjcsomagban alapban adott forgalmi sebesség, tehát 7.2 megabit/sec volt, a gyakorlatban viszont jóval gyorsabb, de közel sem hozta a mostani (maximális) sebességet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz sutszi #40668 üzenetére
van, legalábbis egyelőre, lásd az előző hozzászólásomat...
új move + régebbi net&roll kombó nem okés.
mindegy, a move + netplusz kombó okés.
igaz, a korábbi net&roll 1gb lte 1000 ft helyett a netplusz l (1gb) 1290 ft, de legalább a sebesség is jobb lett, utóbbiban már a maximumot (60 megabit/sec) adják.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #40672 üzenetére
egyelőre nem működik, és innen már csak idő, munka, technika...stb kérdése, hogy megoldják a hibát, vagy módosítják a leírást.
jobb esetben, hamar áthidalják a technikai akadályt...
az a szerencse, hogy adott a netplusz l, ami szintén 1 gigabyte, és bár 1290 ft - a net&roll 1gb lte 1000 ft ellenében -, de cserébe legalább gyorsabb is, adja a maximum lte sebességet, és csak ezért nem fájt nekem sem a probléma. -
kali
legenda
válasz Blackmirror #40675 üzenetére
azt mondta az ügyintéző hölgy, gondolom a szokásos; a szolgáltatás bekapcsolásának hónapja és az azt követő naptári hónap.
-
kali
legenda
válasz Onderon #40683 üzenetére
több előfizetésem is van, a társkártyákat a feleségem és az anyósom használja, mindegyiken van családbarát, így egymást ingyen hívjuk, kifelé meg jellemzően jó, ha 1500 ft leforgalmazásra került a 3200 ft árazású mozaik xs díjcsomag 100%-ban felhasználható havi díjából, pedig az asszonynak meg nekem is az volt - a hardmadik társkártyán eco xs, az marad is egyelőre.
nekem a bejövőm sok, kifelé alig van hívás/sms, a páromnak szintén, ráadásul neki céges telefonja is van, amiről jócskán telefonálhat havonta, azt sem használja ki teljesen, szóval a move xs is bőven elég lesz, mellé pedig mobilinternet, neki korábban az 500 megabyte sem fogyott el soha, szóval az 530 megabyte simán elég lesz, nekem meg eddig 200 megabyte + 1 gigabyte volt, most "csak" 30 megabyte + 1 gigabyte, de az 1 gigabyte is bőven elég, bár ha változna is a felhasználói szokásom, akkor is adott a netplusz l helyett a netplusz xl, amiben 3 gigabyte van 2290 ft ellenében, szerintem az is jó ár/érték arány.
alap végösszegben legalább -2000 ft lefaragódott így a számlából, minek fizessük ki a semmire, ha nem használjuk ki...Richee11; szia, igen, jól, pláne ha azokat az árakat nézed a netplusz csomagoknál, amik azon előfizetések mellé adottak, amikben már van valamennyi adatforgalom, mert úgy jóval olcsóbb mindegyik.
Nordik; nem valószínű, pláne ha eltérő cellában és másik sim kártyával is adott a hiba.
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz smileismarci #40704 üzenetére
az aranytárskártyás előfizetésnél van értelme a kiemelt feltételnek, ami van is, de ugye nem mindegyik az...
-
kali
legenda
válasz Genova1983 #40710 üzenetére
2290 ft
minden díjcsomagnál +300 ft, ami viszont nem beszélhető le.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz M.A.Z. #40714 üzenetére
díjmentes a move csomagokban a hívószám kijelzése.
1430; igen, azért is írtam úgy is, hogy az aktiválás hónapja, és az azt követő naptári hónap, de adott esetben nem kellett kerekítenie, mivel a hónap első napján történ az aktiválás, szóval a teljes februárról és márciusról van szó.
-
kali
legenda
4-én éjfélkor nullázza, tehát 5-én 00:00-kor indul újra az 500 megabyte keret.
St3ven; elég, ha a gyakorlatban igaz;
313313; a kereső kidobja; link és link
djculture; nem szűnik meg, hanem;
...a következő havi számlán nem fog érvényesülni a kedvezmény, és a számláján egy, a kedvezmény értékével megegyező összegű, nem teljesítés miatti extra tételt számlázunk ki Önnek.
...minden hónapban újra ellenőrizzük az e-Pack feltételek teljesülését, így ha Ön a következő hónapban ismét teljesíti valamennyi feltételt, ismét érvényesülni fog a kedvezmény.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zoli62 #40742 üzenetére
nem jó, de talán így terelik a népet a kombi díjcsomagok irányába, illetve így talán többen eldobják a régi, egy ideje már kivezetett, de még sok felhasználó által használt - adatforgalmat nem tartalmazó - díjcsomagokat.
igaz, a move mindenkinek alternatíva lehet, az xs olcsó, de már az is tartalmaz minimális adatforgalmat, tehát olcsó(bba)n van hozzá bővítés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs