- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Synology NAS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #31412 üzenetére
szia,
h+ hálón is van 21 megabit/sec sebesség, ha olyan hálón lóg a telefon, bár a gyakorlati sebesség már más kérdés lesz, mert ha többen/sokan lógnak ott rajta, akkor kevesebb lesz.
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #31414 üzenetére
korábban mozaik s csomagot írtál, az nem lte - tehát h+ módozatban - is alapban 21 megabit/sec képes, a mozaik xs viszont h+ hálón is csak 7.2 megabit/sec alapban, de 1000 ft ellenében adott a net&roll 1gb bővítés, amivel nem csak az adatkeret lesz 200 megabyte helyett 1.2 gigabyte, hanem a 7.2 megabit/sec is 21 megabit/sec lesz - persze érvényesülni csak ott fog, ahol a háló tudja, de a telefon alapban tudja.
polonic; ahogy én korábban tapasztaltam, 3g/h/h+ hálókon érvényesült a 7.2 megabit/sec korlátozás, lte esetén már/még nem.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #31417 üzenetére
nem kell, visszafelé kompatibilis a csomag.
helye válogatja, sok helyen a gyorsabb h+ háló sem tud csak néhány megabit/sec sebességet, ha sokan lógnak rajta ott. -
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #31464 üzenetére
ő attól félt, hogy nem lte képes telefonnal nem megy a mozaik s díjcsomag, ilyen gond viszont nincs.
AsusBoy; ezért is írtam a másik témában (is), hogy sok ügyintéző készségesebb, ha az előfizető is korrekt, és nem kamuzik.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz spawn21 #31480 üzenetére
üzletkötő, anyagi érdekelséggel...
nem általánosítok, de legtöbbször azt mondják, ami nekik jó/jobb, és abból azt hallatják ki veled, ami neked okés, de ami nem frankó, az valahogy elsikkad...
én már csak abban bízok, amit elolvasok, mondhatnak mellette bármit, azzal később nem tudok érvelni, ami viszont leírva vagyon, az okés. -
kali
legenda
nos, szerencsére a jelenlegi nyaralási helyen sem lehet panaszom a szolgáltató mobilinternetes hálózatára, bár papíron nincs 4g/lte balatonalmádiban, de néhol működik, ha gyenge térerő mellett is, viszont a h+ háló mindenhol adott, és persze hasít is, még ott is, ahol viszonylag kis területen tartózkodik ezres nagyságrendű tömeg - például tegnap este a borfesztiválos műsor, regeteg nézővel, gondolom jelentős hányaduk t-s !
a hotel wifi hálózata is rendkívül jó, sebesség szempontjából is. -
kali
legenda
válasz _adaml21_ #31565 üzenetére
szia,
leírom én a véleményemet/tapasztalatomat, mert nem vagyok t-s illetékes, nem kér számon a szolgáltató, mint munkáltató/érintett;
amíg vásárolsz, addig jó ha azt üzletben teszed, mert a viszontosnak - nem közvetlenül t-s dolgozók - anyagi érdekeltésge van benne, hiszen "jutalékot" kapnak a szolgáltatótól az eladások...stb után, viszont a webshop útján vásárolt készülék - ami így közvetlenül a szolgáltatótól van - esetén már nem feltétlenül szeretik üzletben cserélni - 3 munkanapon belül, és megfelelő feltételek mellett, ahogy a vonatkozó jogszabályok előírják -, nem érdekük bajlódni a nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt készülékkel, így az általuk ezzel kapcsolatban elmondottakból nem feltétlenül ezt fogod kihallani, ami számukra a kedvezőtlenebb verzió...
tisztelet a kivételnek, üzlete és ügyintézője válogatja, vannak nagyon korrekt viszontosok is, de sajnos nem mindegyik ilyen...
üzletben vásárolva, a 3 munkanapon belüli csere lehetősége adott, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
webshop útján elállásra van lehetőség 8 munkanapon belül, de ez nem cserét jelent, hanem a vásárlás előtti állapot visszaállítását, tehát telefon vissza, pénz vissza...stb. ekkor nem kell indokolni a döntést, nem kell hibásnak lenni a telefonnak. az egy dolog, hogy az elállás, és a vásárlás utáni állapot visszaállítása után új készüléket vásárolsz, új szerződést kötsz, de ez nem azonos a cserével, hiszen a korábbi szerződés teljesen megszűnt, és újat írsz alá!
webshop vásárlás esetén is van lehetőség a 3 munkanapon belüli cserére is, de erre szintén vonatkoznak a fent leírt szabályok, hogy hibás legyen a készülék, és a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
amennyiben üzletben adtad le a készüléket 8 munkanapon belül, úgy ott is ülhetnek rajta, de ez nem a te problémád, telefonálgass a megfelelő ügyfélszolgálati telefonszámra, ha 30 napon belül nem kaptad vissza a pénzt, hogy mi a helyzet a vételár visszafizetésével, illetve húzósan hosszú késős intervallum esetén, írásban is érdemes reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
szia,
lefocizva már a dolog ebben a témában is - a korábbi hasonló emelés kapcsán leírták itt a t-s illetékesek elég részletesen, főként 1430 -, ezért nem is megyek bele, de érdemes lenne elolvasnod a vonatkozó szabályozást (ászf...stb) is, mert sok olyan dolgot írtál, ami nem csak téves, de erősen megmosolyogtató is...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz raziel01 #32566 üzenetére
like;
havidíj; 1620 ft -> 1720 ft
percdíj;
hálózaton belül; 15 ft -> 17 ft
hálózaton kívül; 25 ft -> 27 ft
sms;
hálózaton belül; 15 ft -> 17 ft
hálózaton kívül; 25 ft -> 27 ftfun aranytárskártya;
havidíj; 1725 ft -> 1825 ft
percdíj;
hálózaton belül; 26 ft -> 28 ft
hálózaton kívül; 36 ft -> 38 ft
sms; 26 ft -> 28 ftmost tapsolnom kell, az általam használt mozaik díjcsomag esetén nem drágul a havidíj, és a percdíj is csak +1 ft!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
nem értem a problémát?!?!
amit idéztél, abban világosan leírták, hogy új előfizetés, ami számhordozás útján, domino konstrukcióból átlépve, és like díjcsomagból like 300 változatba átlépve is lehetséges.
számhordozáskor már van egy számod, tehát nem adnak új számot.
meglévő domino átváltásakor szintén van már egy meglévő hívószámod, tehát akkor sem adnak újat, illetve like -> like 300 ugráskor is ez a helyzet.
mozaik esetén nincsenek ilyen kitételek. -
kali
legenda
válasz #99546112 #32620 üzenetére
miért ne tilthatnák?
ki és mikor tiltotta meg?
ászf; link
7.5.2.4. Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #99546112 #32625 üzenetére
olvasd el a linkelt cikket, hogy mit tiltottak meg a szolgáltató(k)nak, mert nem a készülék tiltását!
a linkelt cikk csak azt támasztja alá - ha a készülék tiltásával kapcsolatban hozzák -, hogy sok ember nem tud olvasni, vagy értelmezni az általa elolvasottakat...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Tibee86 #32638 üzenetére
itt csak a vonatkozó jogszabályt teszem be, a többit odaát leírtam;
link
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
amennyiben mást/számlát is kérnek, és alapesetről van szó, úgy;
1. § (2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz h1ght3chzor #32664 üzenetére
szia,
odaát írtam, ezért itt csak annyi; a számla megtekintésével ellenőrizhető.
-
kali
legenda
válasz enginev3.0 #32725 üzenetére
szia,
domino; 25 e ft
előfizetés; 15 e ft (az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül) -
kali
legenda
válasz anonymus89 #32749 üzenetére
szia,
régóta ilyen a rendszer - baradság, de esetlegesen direkt -, hogy a bővítés kikapcsolása után nem dobja vissza a díjcsomagban alapban adott adatmennyiséget (mozaik xs; 200 megabyte, mozaik s; 500 megabyte...stb), hanem azt csak ügyintéző segítségével lehet visszakapcsoltatni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz lugosi #32751 üzenetére
ennyire nem veszem szigorúan, hiszen adott a lehetőség, csak tudni kell a módját, aki pedig nem ismeri a módozatot, az hívja díjmentesen a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy probléma adódott, és már orvosolják is!
más kérdés, hogy esetlegesen már régen több forgalmazás történt a probléma jelentkezésekor a bővítés miatt, mint az alapban adott a díjcsomagban - mert először az pörög le -, szóval...Parasite; a másik két szolgáltató sem jobb, ha náluk meg már megy a tiltás egy ideje...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #32755 üzenetére
olcsóbb percdíj? az miként jön ide?
amikor díjcsomagot ugrik valaki, például történt nálatok a mozaik xs -> mozaik s lépték, akkor nem kapcsolja ki a rendszer az adatforgalmat, az csak a bővítő kikapcsolásakor történik meg. -
kali
legenda
válasz anonymus89 #32757 üzenetére
nem a díjcsomag módosítása miatt kapcsolódott ki az adatforgalom, akinek pedig az olcsóbb percdíj fontos, abból nem következik a rendelkezésre álló, és az elvárt adatforgalmi mennyiség.
lugosi; nem is kell magyarázni, de az előfizető eszközölte először a módosítást - a bővítés aktiválásával -, és onnan már kövesse a fejleményeket - mondom ezt még úgy is, hogy én is csak előfizető vagyok, és csak részint van rálátásom a kivitelezés ilyenségének az okára.
a régebbi csomagok esetén is így működött, csak ott sms útján is visszakapcsolható volt. -
kali
legenda
válasz lugosi #32765 üzenetére
én is mozaik xs + 1gb lte kombót használok, és bizony érinti az alapszolgáltatást a bővítés bekapcsolása, mivel a mozaik xs díjcsomag(ban foglalt adatmennyiség) nem 4g/lte képes, de a bővítéssel már az lesz.
ettől függetlenül értem a problémát, bár részint tudom is az okát, de szerintem nem akkora probléma, hogy csak szolgáltatós illetékes segítségével lehet orvosolni a problémát, mert nem annyira jellemző, hogy olyan sűrűn kapcsolgatná valaki csak ki a bővítés, bármilyen bővítés visszakapcsolásával meg ugye azonnal visszaáll az alapban adott keret is, tehát így sem kell telefonálgatni amiatt. -
kali
legenda
válasz anonymus89 #32770 üzenetére
adják is alapból, ha csak díjcsomag módosítás történik.
gondolom, először a díjcsomag módosítását léptétek meg, és utána kapcsoltátok ki a bővítést, és bár a gyakorlatban még nem próbáltam, de fordítva talán nem jelentkezett volna a probléma - ezt majd véleményezi egy t-s illetékes.Nimda; nem várnék napokig. velem is történt már hasonló, de akkor nem én kapcsoltam ki a bővítést, hanem a szolgáltató, pedig volt még kellő számú pont, amire aktiválva lett, viszont azonnal ellenőriztem, hogy adott helyen más t-s előfizetőnek okés, a telefonomban másik sim kártyával megy, szóval az én sim kártyámmal vagy előfizetésemmel van gond, mert azzal másik telefonban sincs adatkapcsolat, és a my t-mobile felületre belépve láttam a hibát, illetve orvosoltam is azt.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dedike #32774 üzenetére
hiába hivatkoztam rá korábban, aki napokig más irányban halad, és akár a telefonon is képes újrahúzni a szoftvert...stb, mielőtt egyszerűbb módon leszűkítené a dolgot az előfizetésére, majd hívná vagy felkeresné a szolgáltatót a problémával, annak szerintem az lenne az utolsó utáni lépés, hogy jogi hátteret keressen a problémának...
-
kali
legenda
válasz lugosi #32779 üzenetére
írtam a tévés példádra, hogy nem feltétlenül jó, mert ott nem érinti az alapszolgáltatást, esetemben - és bizonyos esetekben másoknál is - viszont igen.
a szolgáltatónak így jó, esetlegesen okkal állították be így, és rögzítették a szerződéi feltételekbe, de biztos nem azért, hogy az ügyfészolgálatnak több munkája legyen...
a szánalmas az lenne, ha nem rögzítették volna az ászf-ben, és támadható lenne az előfizető részéről.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #32793 üzenetére
ezért is írtam, hogy fordítva talán nem adódik a probléma, de ezt még abszolválni kell a gyakorlatban, vagy igazolja/megcáfolja egy t-s illetékes.
nem muszáj elolvasni a szerződési feltételeket, csak ugye ha látatlanban elfogadja az előfizető, akkor pláne meglepetések érhetik, ráadásul a dühöngésen kívül nem nagyon tud mit tenni, hiszen elfogadta a feltételeket...Vangelis; mivel több tényező függvénye a dolog, ezért hiába írja le valaki, hogy neki engedték, másnak meg nem, mindegyik törvényes út, csak ugye eltérnek a feltételek, ezért esetlegesen a végeredmény is.
azt most nem veszem alapul, hogy néhány ügyintéző nem kellően képzett, ezért egy konkrét helyzetben több állásfoglalás is születhet - számtalan példa volt már rá -, de ha már olyan szintre jut a dolog, akkor olyan fog dönteni, aki kellően képben van.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz wertigo1984 #32960 üzenetére
szia,
főként díjcsomag függvénye; link
-
kali
legenda
válasz h1ght3chzor #33009 üzenetére
szia,
alapesetben elég a jótállási jegy.
-
kali
legenda
válasz h1ght3chzor #33012 üzenetére
sima javítás - iphone esetén csere - alkalmával elég a jótállási jegy, az alapján bárki eszközölheti az ügyintézést, de vannak/lehetnek szélsőséges esetek, amikor már az eredeti tulajdonos - a szolgáltatóval szerződött - ügyfél kell, például ha nem tudják azonosra cserélni...stb.
akitől a kopással kapcsolatban infót hallotam, azoknak nem cserélték csak amiatt. -
kali
legenda
válasz h1ght3chzor #33014 üzenetére
amiket eddig is írtak például az iphone témákban; pixelhiba, porszem került a kijelző vagy a kamera üvege mögé, meghibásodott főkapcsoló, kamera...stb, ezek azonnal kimutatható hibák, nem is nagyon küldik bevizsgálásra, hanem intézik a cserét.
-
kali
legenda
válasz anonymus89 #33107 üzenetére
érdekes lenne, ha valakinek a a limitbővítés cserét jelentene...
érthetően írják az opcióknál is; link
Meglévő díjcsomagján felül havonta 100 MB-tal, 200 MB-tal vagy akár 1 GB-tal többet internetezhet[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dedike #33160 üzenetére
fizetnének itthon a szolgáltatók annyi adót, mint más normális országokban, és persze nekünk is lenne annyi a fizetésünk, mint az ottani embereknek, és máris nem érdekelne a dolog...
nem hiszem, hogy van még ország, ahol annyi adó terheli a szolgáltatókat, mint magyarországon - mondom ezt csak tippre, nem néztem utána, de megteszem majd!djculture; lásd; fent!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #33166 üzenetére
ellentmondást látok a hozzászólásod tartalmában...
biztos vagyok benne, hogy egyik szolgáltató, cég...stb sem fogja a "profitból" kifizetni a megemelt adókat, legalábbis nem az egészet, mindig is hárul majd többlet a végfelhasználókra/vásárlókra is, ez egy ilyen kör.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen