-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
szia,
a jogszabály szerint nincs kötött határidő, 15 nap van alapban, de arra csak törekedni kell, viszont utána lehet verni az asztalt, de attól még jóval tovább is tarthat a szervizelés, és azért még nem adnak új telefont, illetve nem lehet elállni a szerződéstől, mert netán tovább tart a folyamat.
érdeklődni kell majd, a 15 nap leteltével akár sűrűn is, hogy mi a helyzet.artiny; nem tudom, hogy ott mi a helyzet, de a megfelelően konfigurált mms hozzáférési pont és a szükséges adatkapcsolat alap, azt ellenőrizd le!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz tomy86 #29613 üzenetére
azért is írtam, hogy a szokásos, de semmit sem gondolok, én csak egy előfizető vagyok, aki elcsodálkozik néha a szélsőséges - nem logikus - árakon, persze mindig akkor van néhány számora esetlegesen kedvező módosítás/elírás, amikor épp nem akarok venni telefont, illetve többnyire azon típusok esetén, amik szóba sem jöhetnének, mint aktuális/leendő telefonom...
-
kali
legenda
válasz Nordik #29617 üzenetére
miben látod a különbséget, amíg 3200 ft-on belül vagy?
Díjszabásban rögzített SMS/MMS csomagok igénybevétele esetén elsőként az SMS/MMS csomagokban foglalt SMS/MMS-ek kerülnek felhasználásra, ezt követik az Extrákban foglalt SMS/MMS-ek.
Az Extrák mellé további, díjszabásban szereplő SMS/MMS csomagok is igénybe vehetőek. Ilyen esetben elsőként a megvásárolt SMS/MMS csomagokban foglalt SMS/MMS fogy el, és ezt követően kerülnek felhasználásra az Extrákban foglalt SMS/MMS-ek.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz _adaml21_ #29670 üzenetére
szia,
eléggé...
vonatkozó szabályozás; link (4.2 és 10.4)
az ászf szerint elég, ha az előfizetésí díjban hátralék keletkezik, és adott intervallum után tilt(hat)ják a készüléket, tehát még egy részletre vásárolt készülék sem feltétlenül kell hozzá.
sok lehetőséged nincs, beleírhatjátok az adásvételibe, hogy a telefon letiltása esetén az eladó a készülék vételárával azonos összegű kötbért tartozik fizetni részedre, de ez is csak arra jó, hogy bíróságra menj vele, és hosszú "pereskedés" elé nézz...
a szolgáltatóval csak az tudja intézni az ügyet, aki eredetileg is a szerződéses ügyfele, tehát te nem sok mindent tudsz tenni.[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz tPedro_ #29725 üzenetére
korábban neked nem egyedi volt a fordulónap, és most lett az, nem?
bár mindegy, már a go!net m, l, xl esetén is odaírta a szolgáltató a díjszabásba, hogy a fordulónap megváltoztatásának jogát fenntartja. (link)
nekem sincs, de a telefonos ügyfélszolgálat biztos tud segíteni benne, bár kiküldik sms útján is.
így igaz, a forgalom nem időarányos, a havi előfizetési díj viszont az. -
kali
legenda
válasz tPedro_ #29728 üzenetére
régebben nem minden csomaghoz volt egyedi fordulónap, amikhez mostanság erőltetik.
annyi a logika, hogy így jobban eloszlik a terhelés, nem mindenki a hónap első napjaiban szabadul rá a hálózatra, mert megkapta az újabb keretet a sok lassított nap után, és nem is a hónap utolsó napjaiban, mert eszébe jut, hogy mindjárt jön az újabb keret, pedig mér a régiből is rengeteg van hátra, és gyorsan nekiugrik, hogy forgalmazza már le, ha egyszer kifiezette. -
kali
legenda
válasz raziel01 #29829 üzenetére
nincs kimondott hátránya, legfeljebb annyi, hogy mivel társkártya, ezért kapcsolódik egy főkártyához, ami akkor sem mondható fel, ha azon már nincs hűség, de a hozzá kapcsolódó társkártyán még van, hiszen a főkártya megléte függvénye a társkártyának. van kiskapu, de nem is kell ilyenekkel foglalkozni, gondolom a főkártyát használod majd, ha a tárykártya a fiókban fog pihenni.
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #29836 üzenetére
a szolgáltató szerint folyamatosan történnek a frissítések az év végéig.
Gedeon31; telefon függvénye is, lesz olyan régi típus, ahol nem fog változni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #29840 üzenetére
most is kellene olyan lehetőség, mint a korábbi ilyen jellegű módosításkor, hogy jelképes 1 ft ellenében soron kívül is letölthető az új oplogó, bár azóta sokat módosult a technológia...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz _adaml21_ #29873 üzenetére
a szolgáltató tájékoztatása szerint megnézhető a fordulónap a my t-mobile felületre bejelentkezve, de ez még senkinek sem sikerült, hívd fel a telefonos ügyfélszolgálatot, adnak felvilágosítást.
nem annyira jellemző már a hónap első napja, a legtöbb csomagban sorsolnak, a díjcsomag aktiválásakor - vagy esetleges módosításkor - például bővítés - sms útján megküldték a fordulónapot. -
kali
legenda
válasz szabogabor10 #29875 üzenetére
az lehet, de itt nem olyan csomagról volt szó, és kombi csomagoknál, illetve hang alapú előfizetésre aktivált mobilinternet esetén sem lenne rossz adott szolgáltatás, vagy például sms útján történő lekérdezhetőség.
én megjegyzetem a fordulónapot, meg nem is használom ki teljesen a keretet, szóval nem kell emiatt izgulnom, de sokan nem tudják, pedig akinél rendre nem elég a havi keret, ott fontos lehet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pudingstyle #29916 üzenetére
hivatalosan biztosan nem...
-
kali
legenda
válasz pudingstyle #29919 üzenetére
amennyiben nincs készleten, és nem is beszerezhető már, úgy más opció(ka)t igen, de az nem jelent közvetlenül más típusú telefont, hiszen jogszabályilag; javítás, csere (azonosra), árleszállítás, vagy elállás lehetséges.
amennyiben csak az elállás lehetséges, mert a többi lehetőség nem adott, úgy lepapírozzák azt, visszakapja a pénzt, és abból - különbözetes fizetési lehetősséggel - választ másikat akár ott és akkor, a szolgáltatónak is jobb és egyszerűbb így, ha hűséges előfizetésről van szó, akkor pláne![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pudingstyle #29923 üzenetére
árleszállítás; például javították a terméket, de az nem kivitelezhető teljes értékűre, ilyenkor a felek megállapíodása, vagy bíróság illetve békéltető testület dönt, mivel jogszabály nem határozza meg az árleszállítás mértékét.
elállás; nincs logikázás...stb, a szerződés előtti állapot állítandó vissza, tehát a vásárláskor meghatározott/kifizetett összeg térítendő vissza.
azért írtam a meghatározottat is, mert a szerződéshez kapcsolódó számla a mérvadó, de ha pédául részletre lett vásárolva valami, akkor a vásárlás pillanata után is áll(hat) még fenn tartozás, olyankor csak az elállásig kifizetett összeget kell visszatéríteni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
egyérszt csak az előfizetésre írtál alá hűséget, a díjcsomagra nem, másrészt a go!net m, l, xl...stb megrendelése nem befolyásolná azt, a go!napinet az eco xs esetén alapban adott, de ár/érték arányban amúgy is érdemes a korábban felsoroltak valamelyikére lecserélni, ha mobilinternetezel annyit, pláne úgy, hogy az első 2/3 hónap alatt kedvezméynes a havi díj.
a három kedvezmény (120 díjmentes perc hálózaton belül, 100 díjmentes sms és 50 díjmentes mms, 100 megabyte díjmentes belföldi adatforgalom) közül az kerül aktiválásra, amit a rendelés során kiválasztottál. -
kali
legenda
válasz golyós #29955 üzenetére
hivatalosan biztos, hogy nem!
mint korábban is írtam, lepapírozzák az elállást - ha annak feltételei adottak -, majd azt, hogy az ügyfél a visszakapott összegből vásárolt ott és azonnal másikat, ebből persze a vásárló csak annyit lát, hogy kapott másféle telefont, de ettől még nem ennyire egyszerű a helyzet, ezért nem szabad félrevezetni az embereket azzal, hogy más típusúra is lehet direktben cserélni telefont, mert ez nem igaz, hiszen a vonatkozó jogszabályok a szolgáltatóra is vonatkoznak!
jogszabályilag csak azonos típusra lehet cserélni, más típusra nem!
az más kérdés, hogy felkínálnak más típust, amit az ügyfél elfogad, ők ezt a vonatkozó szabályoknak megfelelően lepapírozzák, ilyenkor még akár arra is van lehetőségük, hogy a drágábbat odaadják adott árban, hiszen a vevő számára kedvező irányban eltérhetnek a leírtaktól.
a vevő hajlandóságán van a hangsúly, semmilyen más típust nem köteles elfogadni! -
kali
legenda
válasz golyós #29957 üzenetére
látom, nem érted...
nem kell, hogy másikat adjon, mivel jogszabályilag csak azonos cserét köteles elfogadni a vevő/ügyfél, a többit meg részletesen leírtam korábban!
a szolgáltatónak érdeke, hogy továbbra is szerződéses ügyfél maradjon a vevő, tehát az a cél, hogy ott és akkor másik telefont vásároljon - pláne hűséges előfizetés esetén -, de ez jogszabályilag nem csere, tehát nem más típusra történik a csere, bármennyire is csak ennyit lát belőle az ügyfél - bár nem is feltétlenül csak ennyit lát, ha rendesen elolvassa majd a papírokat, amiket átadnak számára aláírásra![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bostone #29982 üzenetére
kit tájékoztassanak? mindenkit nem lehet, hiszen nagyok sok helyen nincs probléma a fejlesztés...stb alatt, vagy nem is érintett a terület, és mivel mobilszolgáltatásokról beszélünk, így a területileg esetlegesen érintett előfizetőket is bajos lenne...
például én nem találkoztam hibával mostanság, pedig a főváros érintzett területein is nyomom a mobilinternetet, főként 4g/lte hálón.
amennyiben nálad hiba van, úgy nincs más teendőd, mint bejelenteni, bejlenteni és bejelenteni, egyrészt kapsz tájékoztatást, hogy mi a helyzet, másrészt hivatalosan is nyoma lesz, mert attól nem várható eredmény, hogy itt leírod a problémát...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
nekem csak ott lóg valamelyik 3g hálón a telefonom, ahol nincs lte, de amit ő írt - Előfordul, hogy egy mezei e-mail-t nem vagyok képes megnyitni. -, azt szerintem bárki kiszúrná, nem kell hozzá online játék és/vagy voip.
attól függetlenül panaszkodni kell a szolgáltató irányába, ha tényleg annyira vészes a dolog - és itt nem a néha megugró ping problémájára gondolok, hanem komolyabbra, azért az már vészes, ha egy e-mail sem tölthető le -, legalább elmondják, ha adott területen fejlesztés...stb folyik, illetve jelezni tudják az illetékesek felé. -
kali
legenda
a költői túlzások helye nem egy szakmai fórum, legalábbis nem valós hiba módjára tálalva, az meg alap, hogy csak akkor tudok be valamit tényleges hibának, ha az én oldalamon mindent megteszek annak elhárításáért, és semmi sem segít, tehát a szolgáltatóra - annak hálózatára - szűkítettem a hibalehetőséget.
nem nekünk kell a hálózatot tesztelni, de nem árt jelezni a hibát, ellenkező esetben ők sem informálnak minket, meg a hiba sem tudatosul bennük úgy, hogy az sok ügyfelet érint és zavar.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Microsoft Surface Book 2 I7-8650U/16DDR4/512 NVME SSD/Nvidia GTX 1050/3K!/13.5" Touch Tablet
- Minőségi Apple Watch szíjak, 2-őt fizet 3-at vihet! Számos prémium iPhone kiegészítők kiváló áron.
- Playstation 5 / etaHEN / 3.00 FW / Cfi-1016A / (1x kibontott)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Nvidia Shield TV PRO 2019 eladó vagy csere (még 1 hónap Alza garanciával)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs