- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Sziasztok!
Par napja vettunk egy Renault Megane II 1.4 16V Coupe gepezetet. Szerelovel mar rendbe tetettem, de van meg 2 hibaja:
1. Katalizatornak neha gazelvetelre rossz hangja van, vsz. a keramia van eltorve benne.
Engem zavar a hang, a kocsi persze jol megy. Szerintetek hogy lenne erdemes megcsinaltatni: Gyari alkatresz (kb. 100eFt+szereles); bontott, aminel lehet, hogy megint egy rosszat kapok (ez kb. 20eFt korul van, bar kozelembe nem latok bontottat); vagy pedig az univerzalisra kaptam most egy kipufogo szerelotol 30eFt-os ajanlatot.2. A jobb elso futomo meg lett utve. Jelenleg 1 fokkal ter el minuszba a normalistol. Amig tanulo auto, addig ezt lehet nem csintaltatom meg, mert lehet mi is okozunk meg ilyen hibat neki.
Viszont lassan esedekes lesz a teligumi vasarlas, de igy nem akarok sokat kolteni a gumira, hogy "elnyalja".
Szerintetek gagyi ujat vagy jo minosegu hasznaltat tegyek fel erre a telre igy? -
aktív tag
Koszi az eddig valaszokat.
Ma talaltam meg egy kipufogo szervizt, ahol megint kb. ezt az arat mondtak, de itt hozzaertobbnek tuntek telefonon keresztul. Itt egyertelmuen ajanlottak az utangyartottat, mert hogy rengeteg van nekik keszeleten (is), es garataljak, hogy megszunteti ezt a femes hangot.
Es ez az 1 fokos dolese a kereknek ennyire nagy gond, hogy nem tur halasztast? "Mester" azt mondta, hogy ezzel a vilag vegere is el lehet menni, de arat nem tud mondani, amig nem szedi szet, hogy mit kell cserelni.
Illetve amiert ezt nem tartom annyira surgosnek, mert baratnom meg most tanul vezetni ezen a kocsin, lehet neki is lesz padkazasa, aztan akkor csinaltathatjuk ujraMegis milyen osszeggel szamoljak? Draga lehet?
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz AMD Power #11701 üzenetére
Meg az autokereskedesbol kaptam a telefonszamot. Debrecenben egy fuggetlen autoszerelo. Tobb mindent megcsinalt a kocsin, osszesen 37eFt-ot hagytam ott, lehet azert volt ilyen olcso, nem tudom. De korrektnek tuntek. Hatso fekcseret is megcsinaltak 8eFt-ert, stb.
Szerda reggel adtam oda a kocsit, Csutortok reggel amikor mentem erte mar mas kocsik alltak ott, szoval dolgoznak rendesen. Ha erdekel, megadom a tel.szamat, cimet. -
aktív tag
Sziasztok!
Kezd rendbe jonni a kis Megankank, kapott uj katalizatort meg hatso kipufogot is, mostmar egesz jo hangja van, leszamitva, hogy: Egyesbe olyan a valto hangja, mintha tolatna. Illetve neha kicsit nehezebben veszi be a fokozatokat, plane, amikor visszavaltok, akkor kicsit eroltetni kell. Szerintetek ez igy normalis?
Szerk: Renault Megane II 1.4 benzin 16V, 5 sebesseges valtoval
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87
Amit eddig rakoltottem:
- 37eFt altalanos felujitas: ekszij - legalabb nem nyikorog vegre
hatso fek - volt rajta meg 2 mm, de a biztonsag az elso!
muanyag panelek, legszuro haz javitasa, par csavar az ajtoba - legalabb nem zorog
futomu beallitas - biztonsag-65eFt katalizator es kipufogo: Siman atment a muszakin, csak engem zavart a hangja (illetve bnomon is lattam, hogy neha nem mert gazt adni, mert furcsa volt a kocsi hangja).
A hatso kipufogot nem akartam csereltetni, de amikor felemeltek a kocsit, akkor en is lattam, hogy felesleges huzni-halasztani. Illetve 26eFt-ot megert egy zsir uj kipufogo, es igy meg szerelesi koltseget sem kellett fizetni!
Eldontottuk, hogy megtartjuk a kocsit, ezert inkabb megcsinaltatom most, igy mar most elvezhetem, hogy milyen fincsi hangja lett a kocsinakEgyelore ennyit kolottem ra, illetve a heten-jovoheten viszem meg az 1%-os futomu elterest megcsinaltatni, hogy az is rendben legyen. (Kb. 10-20eFt lesz)
A kocsi most volt muszakiztatva, tehat ezeket a problemakat huzhattam volna, de meg egyszer mondom: inkabb megcsinaltatom most ezeket, es akkor mar most van egy kozel 100%-os (amennyire egy 9 eves kocsi lehet az) allapotban levo gepunk.
En sem orulok, hogy ki adok 120eFt-ot egy honap alatt, de mindenhol irtak, hogy a kocsi vetelaranak 10-15%-at egybol ra kell kolteni.
5eKm mulva lesz egy olajcsere, 20eKm mulva egy vezermuszij csere, illetve meg a teli gumit meg majd a nyari gumit megvesszuk ra, utana sztem egy par evig hasznalhato kocsi marad, komolyabb raforditas nelkul.... Ha nem igy lesz, ELADJUK!Osszegezve: Vannak/voltak hiaba a kocsinak, de relative olcson ki lehet ezeket javitani, sot, ha nem lennek ennyire kenyes, akkor jarhattunk volna a kocsival (plane, amire nekunk kell) abban az allapotaban is, ahogy megvettuk.
Viszont nem volt szerkezeti hibaja (bal ajto volt torve, de legalabb nem volt totalkaros, mint sok masik, ebben az arban), a vermuszij cseret, alvazvedelmet egyelore megusztam.Szoval ennyi penzert (az orszag egyik legolcsobb kupejat vettuk meg!), szerintem jo vetel volt, es nem hiszem, hogyha azt a penzt, amit most a szervizre koltunk, a vetelarhoz tettem volna hozza, akkor jobb kocsit kaphattunk volna. Es megegyszer mondom: csak kopo alkatreszt csereltettunk, ami elobb-utobb sajnos minden kocsin muszaj lesz.
MMA87 A katalizator es a futomu (bar errol majd beszeljunk, ha megcsinaltak) osszesen kb. 50-60eFt. Sztem tedd ossze a ket kezed, ha csak ennyit kell majd kolteni a kocsira, amit veszel! De en is csak ezt tudom, mondani, hogy 10-15% legyen felreteve a kocsi aranak! Es ne feledkezz meg az atiratas koltsegeirol, kotelezorol, sulyadorol.....
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Nem tudom, mennyire irtam Neked:
Tobbszor kertem a kereskedoket, hogy hivjanak fel, ha elvihetem a kocsit egy atvizsgalasra. Basztak szolni. Aztan ramenosnek kellett lenni, vegul beleegyeztek, hogyha 100eFt-ot leteszek, akkor elvihetjuk.
Pentek reggel vittuk a penzt, elmentunk a Renault Kalydi-hoz, ahol egy ismerosom ismerose atvizsgalta a kocsit, ott a kovetkezoket mondta: jobb elso osszekoto, a valtonak 1-esben nem tetszett neki a hangja (tudtommal muszerrel nem merte), jobb elso ajto torve volt (viszont javitva volt, nem cserelve), motorterben latta, hogy etanolra volt atalakitva a kocsi, hatso fek csere, hatso kipuf.dob mondta, hogy lyukadni fog, meg hogy az elektromos hibara kell vigyazni ennel a tipusnal.Mivel a kereskedos a seggemben volt, igy megkerdezte tole, mennyiert adja a kocsit, nekem meg azt mondta, hogy NE vegyem meg, majd hivjam fel. Amugy a Kalydi-ek ezt a bevizsgalast szamlaval valami 3eFt-ert csinaltak.
Nagy elkeseredve jottunk el, mondtuk a kereskedonek, hogy egyelore nem vesszuk meg a kocsit...
Aztan ketszer is felhivtuk a szerelot, aki vegulis elmondta, hogy vegulis nincs nagy baja a kocsinak, nyulvanyok renben vannak, balesete volt, de nem volt totalkarra torve a kocsi, de O azt mondta, hogy 100-150eFt-ot ra kell kolteni.
Aztan atgondoltuk, hogy ha hivatalos Renault szerviz 150eFt-ot ker, azt mas megcsinalja 80-100-ert is. Aztan este vegulis erte mentunk, es elhoztuk... "it is a begining of a beautiful friendship"
Szerk: illetve ezt sem tudom, mennyire beszeltuk, de neztem meg mas kocsikat is.
Renaultbol volt egy dizeles is, annak az aljan 50cm-es rohadas, sikerult egy darabot letorni belole, hatul az elemek ossze vissza alltak rajta, csomagtarto is szet volt szedve, hatso kerekjaratnal 1-2mm-en felvallva a festek, alatta rozsda, belul lotyogott a kartamasz, ami egy nagy darabbol van, tehat belul is csontra szet volt szedve.Akkor egy ujfalusi srac is behozta a kocsijat, annak a motorhaztetot es a tetejet leszamitva nem volt olyan resze, ami ne lett volna serulve, belul is hianyoztak dolgok a kocsibol, jobb ajto egyik helyen befele, masik helyen kifele allt, kuszobe utve volt rendesen, egyik ulest nem lehtett donteni, mert a kabel elszakadt benne. Igenytelen volt az egesz.
Tehat hogy az kulsore ugy nezzen ki, mint most a mienk, egy 200at ra kellett volna kolteni... csak a kulsore! Igy aztan ezt el sem vittuk bevizsgaltatni.Hivtam az orszagban tobb embert is telefonon, ott is mondtak ilyenekt, hogy "haaaat szerintem a hatulja torve volt", meg mielott eloben lattam volna a kocsit! Ez ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
tresh: Igazad is van, meg sajnos nem is:
En is sokaig gondolkoztam, hogy miert nem hivnak, miert nem engedik, hogy elvigyem.
Ket oka lehet:
1. szar a kocsi, es titkolnak valamit
2. tenyleg annyira olcso, hogy nem akarnak szarakodni, mert nincs arres rajta, mas meg elviszi ranezesre is.Kereskedelmben dolgozok en is, igy belegondoltam a helyzetukbe, amit vegulis Ok is mondtak:
Ketten-harman dolgoznak ott. Most egy ember furikazzon keresztul a varosban velunk, es varjon 1 orat, hogy atvizsgaljak a kocsit. Tudjak jol, hogy ugyis lehuzza a Renault szerviz a kocsit, plane, hogy naluk is all egy ilyen Megane (igaz, nem kupe, hanem 5 ajtos), nyilvan arra akarnak majd rabeszelni minket.Miutan eljottunk a szerelotol, felhivtam a kereskedoket, hogy engedjenek az arbol, mert hiaba vannak a kocsinak.
Elmondtak vilagosan, hogy igy is akcios az ar, olcsobbat ugy sem talalok, 9 eves kocsinak meg lesznek hibai. De tudtak, hogy ugyis ez lesz, hogy lehuzzak a kocsit, ezert is nem akartak, hogy elvigyuk szervizbe.
Emlekszem, hogy a ficko ezt mondta: "Mi az, hogy ki fog lyukadni a kipufogo? Nekem meg fajni fog a fejem! Amugymeg ha kilyukad, 25ert kapsz a bontoban hozza!"
Es annyira igaza lett, hogy 26eFt-ert nem bonottat, hanem zsir ujat vettem, ami mar mas felepitesu, igy valoszinuleg nem fog ott kilyukadni, ahol ez.
Katalizatornal olvastam meg a kipufogo szerviz is mondta, hogy 120-150ekm-nel tobbet ezek nem birnak ki, ez van. Most 30eFt-ert kaptam uj (igaz, univerzalis), fembetes katalizatort!
Hatso feket 8eFt-ert csereltek le munkadijjal egyutt!Szoval rossz volt nagyon a kereskedot hozzaallasa, en sosem csinalnek ilyet egy ugyfellel, pedig lehet neha jobb lenne: Nekem is van, hogy fel oramat elveszik hulye kerdesekkel, es nem vesz semmit, mig kozbe kimegy tobb ugyfel, akik potencialis vasarlok...
MMA87: Igen, tudtam. Kopo alkatreszeket nem banom, ha csereltetni kell. A katalizatort meg azert nem vette eszre, mert csak neha jott elo az a hulye hang, es akkoris foleg akkor, amikor nagyobb fordulatszamrol elvettem a gazt. A kocsi meg csak egyszer jelzett, amikor egy 40km-es utrol jottunk haza, akkor felgyulladt a "kornyezetvedelmi lampa", ami kovetkezo inditaskor mar ki is aludt, de ezert is csereletettem.
-
aktív tag
Tokeletesen egyetertek, de esetemben - nagy nehezen, de - sikerult elvinni a kocsit szakszervizbe, illetve tenyleg igaz, hogy az egyik legolcsobbat vettem meg a magyar felhozatalbol!
Az ujfalusi srac, akinek a kocsijaba a millio apro hiba volt 17es kerekkel es fejegyseggel egyutt 950-ert akarta adni. A masik kereskedesben a dizel, ami rohadt alul 860-ert volt meghirdetve. En meg 800ert vettem. Ha kerestek rajta, az legyen az O kereskedoi kepesseguknek a jutalma!Az viszont teny, hogy ritka egy allatfaj az autokereskedo. Volt par olyan kereskedes, ahonnan ugy jottem ki, hogy "bocsmar, hogy egyaltalan kocsit akarok venni".
Tobb helyen meg koszonni is fajt... de ez legyen az O bajuk -
aktív tag
Igen, nem tudom en sem, hogy mit varnak. Amikor masodjara odamentunk, akkor kertunk egy probakort. Mentunk 2km-t oda, meg utana vezethettem 2km-t vissza. Most komolyan ennyibol allapitsam meg, hogy milyen a kocsi?!...
Akkor inkabb adja kicsit dragabban a kocsit, es szamolja bele azt is, hogy paran majd el akarjak vinni tesztvezetesre. Ha meg esetleg mar az elso erdeklodonek megtetszik, akkor meg engedje el ezt a pluszt, es mindenki jol jart....
Tenyleg erdekesen csinaljak, nem tudom, hogy tudnak ilyen mentalitassal megelni...
-
aktív tag
Amig mi elmentunk a 10 perces probakorre, tesom ott maradt es beszelgetett egy idosebb bacsival. Tesom kerdezte, hogy megeri Szombat-Vasarnap is nyitva lenni? Akkor mondta, hogy Szombaton is adtak el 2 kocsit. 4 ora alatt 2 kocsi... nem hiszem, hogy ezek a vasarlok szervizbe vittek volna, vagy tul sokat sz.rakodtak volna...
Itt gondoltam en is azt, hogy lehet, hogy tenyleg jo kocsi, csak kicsi az arres, es nem akarnak szorakozni vele, mert tudjak, hogy ugyis lesz ra vevo, meg gondolom sejtettek, hogy a Renault szerviz le fogja fikazni a kocsit, ami engem elriaszt a vasarlastol.
-
aktív tag
MMA87 Na, megcsinaltattam tegnap a futomuvet is. A Renault szervizben azt mondtak, hogy a jobb elso osszekotovel van valami, most a fuggetlen szaki szetszedte a futomuvet es kiderult, hogy a lengokar van elhajolva utes miatt. Ki kellett cserelni, de ugye parba illik cserelni, illetve igy kaptam 2 ev garanciat is rajuk, igy 48eFt-ba fajt a muvelet...
Csak azert irom ezt, hogy keszulj ilyenekre, ha kocsit veszel, legyen tartalek. Bar ahogy anno is mondta a szerelo, ezzel meg el lehetett volna jarni.Na, de elvileg idenre mar keszen vagyunk. Majd egy olajcsere lesz meg tel elott, meg teligumi vasarlas.
Amugy nem kell valakinek olcson bal elso lengescsillapito?
-
aktív tag
Sracok!
Ez a Megane II-es valto tenyleg ilyen, hogy neha ragad, nem lehet betenni fokozatba, maskor meg teljesen konnyeden jar? Lehet ezzel valamit kezdeni? Lehet, hogy rossz fajta valtoolaj van benne? Meg egyesbe mindenkinek hangos a valto, vagy csak nekem?
-
aktív tag
Megane II tulajok!
Nektek is mozog a kormany mogott levo panel, ami a bajuszkapcsolokat tartja? Vagy csak nekem, es eddig nem vettem eszre?
Amugy tenyleg furcsa, hogy mindig mashol "nyoszorog" a kocsi. Valalmikor csendes, valamikor meg nyiszorog innen-onnan.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sziasztok!
Segitseget kernek Toletek:
Szeptemberben kigyulladt a "kornyezetvedelmi hiba" lampa amikor egy 40km-es utra indultunk vele. Akkor kicsereltettem a katalizatort (egy univerzalis femre) illetve a hatso dobot is. A lampa elaludt.Most voltam vele egy 140km-es uton, es most megint felgyulladt a lampa.
Szerintetek mit csinaljak:
- Vigyem vissza a kipufogo szerelohoz?
- Vegyem a szokasos szerelohoz?
- Vigyem Renault szakszervizbe, hatha hibakod alapjan tobbet tudnak mondani, hogy mi okozza?Elore is koszi a segitseget!
-
aktív tag
-
aktív tag
Megane II tulajok:
Nektek hol fog a kuplung? Mert nekem igy: (X-nel fog, mashol semmi nem tortenik)
Kiengedve --xxx-------- BenyomvaAlapbol nem zavar, nem szoktam lefulladni vele, csak tegnap volt egy kis araszolgatas vele a hatarnal (szoval 1-2 km/h -val) es ott furcsa volt, hogy csak kis szakaszon lehet fogatni a kuplungot, eddig amugy fel sem tunt.
-
aktív tag
Akkor jo Csak mar gyujtom, hogy mit kell megnezetni a szerelovel, ha viszem olajcserere.
Amugy a lefulladas szerintem az elektromos gazpedal miatt (is) van: azt eszre vettem, hogyha csak kis gazt nyomok neki, akkor 750-es fordulatrol felugrik 1.2-re, de utana vissza esik az alapjarat ala. En ezert inkabb egy "batrabb" gazzal indulok el.
Meg mivel irtam mar, hogy az enyemnek egyesben hulye hangja van, igy csak huzatok rajta egyet,es el is valtom 2-esbe.Amugy egy ideje en is eszrevettem, hogy picit balra huz, de szerintem ennek ket oka van: az egyik az ut lejtese, a masik, hogy legtobbszor csak bal kezzel vezetek, jobb kez a konyoklon (nagyon flash, imadom!). De utana valamikor picit jobbra megy el, igy en nem foglalkozok vele. De amugy nagyon finom a kormanyzasa a kocsinak, szinte nulla a holtjatek, nagyon tetszik!
-
aktív tag
De! A fulenek a jobb oldali kis pocke tort le, es ezert kiesett a "rugo". Igy vegulis be lehet zarni, csak ha valaki az anyosulesrol "beleterdel", akkor kinyilik. Javitashoz van utmutatom, de ahhoz kette kell fesziteni a ragasztott muanyagot, azt meg nem igazan szeretnem, egyszerubb lenne egy bontott darabot beszerezni. De egyelore sehol nem talalok...
-
aktív tag
MMA87: Azt is en is lattam, de nekem mukodo kell Meg kellene egy kupak a hatso ablaktorlore.
Apropo! ha mar ablaktorlo: Ti milyet javasoltok, mert lassan megerett a cserere.
Reaper04: Nekem olyan van, hogy 16 db .pdf -bol all, a legnagyobb 990 oldalas, meg utana van egy Technical Notes mappa 86 file-al. Ha erre gondolsz, irj ram privatban, adok egy torrentet hozza
-
aktív tag
Na, sikerult megoldani a letort kesztyutarto-nyito problemat: befuttesgumit kotettem a kilincsre, amit aztan athuztam a masik oldalra (kesztyutarto belseje) es egy gemkapoccsal rogzitettem, igy most nagyon jol mukodik!
Annyi esztetikai hiba van benne, hogy igy a kesztyutarto belso oldalan latszik a befottes gumi. Majd ha tobb idom lesz, akkor megprobalom a gumit valahova a kilincs belsejebe rogziteni, hogy ne latszodjon. Sztem keresztbe teszek majd egy femdarabot, es oda kotom a gumit. -
aktív tag
Okes, csinalok majd kepet, de ne varj semmi nagyot Eleg csunya belul, hogy ott a befottesgumi, de legalabb ha utas beul az anyosulesre, nem nyilik ra a kesztyutarto... bele meg ne nyuljon
Mai kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nekem a futesszabalyozonak a ket szelso tekerojet nehez csavarni, illetve ha a jobb oldani tekerot megnyomom, akkor kb. 1 centire is be tudom nyomni. Szerintem valami csavar hianyzik belole.Nektek milyen? Szerintetek megerne ezt megvenni: [link]
Otthon ezt ki tudom vajon cserelni? Mert multkor mar a fejegyseget sikerult kiszednem, le akartam venni a panelt, de nem volt torx csavarkeszletem. -
aktív tag
Lehet
Ez a futesszabalyozo. A kozepso az teljesen konnyeden megy, azonban a ket szelso (amivel azt szabalyozod, hogy hova menjen a levego, es mennyire keverje kulso levegovel) abba rendesen kapaszkodni kell, hogy allitani tudjam. Neked is nehezen csavarhato a ket szelso?
Illetve ha a jobb oldali tekerot (amivel azt allitod, hogy hova menjen a levego) ha megnyomom, akkor bele lehet nyomni kb. 1 centit. Minta egy csavar hianyozna onnan.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
En most ujevtol elhataroztam, hogy figyelem a fogyasztast. Vegyes hasznalattal sikerult 7.1-et csinalni az 1.4es benzines motorral. Szoval en most fel szoktam valtani 5osbe, bar foleg akkor, ha 50 felett megyek kicsivel.
Nem tudom mi bajotok a Forummal. En a Forum mellett lakok, de imadok feljarni parkolgatni oda
-
aktív tag
MMA87: En is szivesebben vettem volna 1.6-os motorral, de osszesen 2 db elado Coupe volt Debrecenben, amikor vettuk. Bar nekem vegulis eleg a teljesitmeny, inkabb aminek nagyon orulnek, az egy hosszabb valto attetel, vagy a legjobb lenne egy 6 sebesseges valto. Meg szerencse, hogy nem szoktam autopalyazni...
zsizsef: Koszonom a valaszodat! Esetleg azt nem tudod, hogy akkor a bibi a konzollal lehet, vagy "mogotte" van a baj? Erdemes lehet megvenni e bonott panelt?
-
aktív tag
Varosra nekem eleg, inkabb a valtoba lehetne egy 6. Mert 130nal mar 3500 korul forog szegenyke, akkor azert jo lenne meg egyet valtani. Sot, fouton is 110-nel mar szivesen valtanek...
Amugy Neked 1-esben "rangat" a kocsi pici gazadasra? Mivel - ahogy irtam mar tobbszor - hulye hangja van az egyesemnek, igy nem nagyon szoktam 1-esben menni, de ha megis neha, azt figyeltem meg, hogy ha mar gurul a kocsi, nagyon-nagyon pici gazt kell adni, hogy ne rancigaljon.
Illetve a mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nektek mozog a kormany mogott levo bajuszkarokat tarto panel?Es a bonusz kerdesem:
A visszapillantoknal a belso reszen levo muanyag takarot (ami a ablak sarkaban van) egyszeruen csak le kell pattintani? (a service manual szerint igen). Elektromos tukros valtozatom van.
Mert a jobb ajtonal miota hideg van, ha katyuba hajtok, valami ropog Szerintem onnan jon a hang. -
aktív tag
Igen, rovid az egyes. De en meg az elektromos gazpedalra is gondoltam: Amikor mondjuk kettesbol visszatolom egyesbe, amikor lelassul a kocsi a 1-es fokozat alap fordulatszamara, akkor egy piciket meg rarant a kocsi, mintha en adnek gazt.
De koszi, hogy konnyitesz a lelkemen, hogy nem 1.6-ot vettunk. Meg hogy nem a dizelt. Pedig annak nagyon csabito a fogyasztasa.
Mindenesetre amikor elindultunk kocsit venni meg sem fordult a fejemben a Magene, de most nagyon orulok, hogy Ot vettuk meg. Imadjuk!
Nemsoka elviszem a szerelohoz olajcserere, aztan akkor megnezetem a valtot. Ha az rendben lesz, akkor nekem tenyleg tokeletes lesz. -
aktív tag
MMA87 Mert mi a baj a kinyomonak? Valtoolajat miert cserelsz? Mik a tunetek? Meg majd kivancsi lennek, mennyibe fajt
tresh: Koszi Neked is! Igen, a dizelnel olvastam meg vasarlas elott, hogy rossz benyotol eltomodik a porlaszto csucs, es annak csereje 250eFt-tol kezododik meg baratok kozott is... Na meg a masik ok, hogy a kek Megane kupe, amit neztem, nagyon rohadt sajnos Nem tudom mit csinalhattak szegennyel...
Ti amugy szoktatok alvazvedozni? Ha igen, akkor hazilag (mert Tescoban is lattam mar 2eFt kornyeken) vagy szervizben? Nekem azt mondta a szerelo, hogy nem kell ra...
-
aktív tag
Koszi a videot, engem ez megnyugtat. Mert nekem ilyen hang nincs szerencsere. Viszont a hidegben mar nagyon halkan hallotam olyan hangot, mint a turboban a lefujo: hogy valtaskor sziszeg
Mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Napi elso inditasnal, amikor hideg van Nektek is "felnyerit" a kocsi? Ertsd: valami szij csuszik inditaskor, illetve egy rovid ideig nagyobb gazadasra.Ekszij az most lett cserelve, mert annak volt ilyen hangja, de az folyamatosan ment, viszont csere ota megszunt a hang. Lehet, hogy a vezermuszij lenne? Ezzel jelezne, hogy kezd elkopni? Mert a szerelovel abba allapodtunk meg, hogy majd 20eKm mulva csereljuk le.
Bonusz kerdesem:
A hatso ablaktorlo kezd tonkremenni. Leirnatok nekem, hogy mit kell nezni, amikor ujat veszek? Illetve mennyire szamit a minoseg, mert tegnap Tescoban lattam 800-ert is meg 5eFt-ert is (Bosch) ablaktorlot, igaz ezek elsok voltak, de azokat is lehet lecserelem. -
aktív tag
válasz FerNandor #14638 üzenetére
Szerencsere csak indulaskor nyerit fel, utana nagyon gyorsan elhallgat. Egyelore komolyabban nem foglalkozom vele.
Coupe van, akkor ahhoz 23 centis? Mas valamire kell figyleni? Egyaltalan nem tudok semmit errol a temarol, majd mindjart utana olvasok. Es tenyleg van jelentos kulonbseg az olcso meg a draga kozott? Errol az aerorol mar hallottam, tenyleg olyan jok?
Amugy tegnap Tescoban lattam olyan, hogy paratlanito spray. Van ertelme? Mert tegnap este -7 -fokrol indult a kocsi, egy 3-4 percig ki sem lattam, de utana szepen lefujta.
Meg annyit hadd kerdezzek, hogy Neked a kormany mogotti bajusztarto konzol lotyog?
-
aktív tag
MMA87: Nem is rossz otlet! De mondom amugy, nem nagy gond. Tegnap este -7 fokban indultam el vele, par perc mulva mar teljesen tiszta volt a szelvedo.
FerNandor: Koszi szepen, utana nezek majd akkor. Hat nem tudom, hogy szet merjem-e szedni. Kormany meg legzsak kornyeken nem szivesen matatnek. Inkabb adok erte a szerelonek penzt.
Azert is kerdezek ennyi hulyeseget mostanaban, mert lassan elviszem szerelohoz olajcserere, es akkor megnezetem ezeket a dolgokat, amirol azt gondolom, hogy nem ugy mukodik, ahogy kene
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Kiprobalom ma este! De akkor ez csak inditas utan van? Mert en ezt csak hideg motornal erzem. Tehat ha leparkolok, utana nem. De ahogy mondtam: csak hidegben, allas utan es oninditozas utan, vagy utana meg talan kiallasnal, aztan megszunik.
Es amugy ez milyen karos hatassal van a kocsira, vagy a hangot leszamitva milyen tuneti vannak? -
aktív tag
Hat nem tudom... tegnap egy oras allas utan beinditottam, de csak inditasnal volt a hang, utana egybol nyomtam nagy gaz neki kuplungal, meg nelkule is. Utana betettem rukibe, ugy nyomogattam neki, de semmi hang.
Mai napi kerdesem Megane II tulajokhoz:
Bizonyos latasi korulmenyek kozott, pl. kodben a bal oldali fenyszoro olyan, mintha az eg fele celozna Van egy vekony fenysugar, ami jobbra fel vilagit. Amugy jol vilagit, jol latok vele.
De multkor is kb 100 km-t mentem fater mogott, es O is mondta, hogy a bal fenyszoro feljebb nez. En akkor arra gondoltam, hogy csak nem egy forman vannak beallitva, es hogy azt latta.Meg arra tudok gondolni, hogy par honapja csereltem ki a bal fenyszoro H7-es izzojat, lehet rosszul tettem volna vissza?! Mert augusztus vegen volt muszakiztatva a kocsi, nem hiszem, hogy rosszul lenne beallitva a fenyszor, vagy igen?
-
aktív tag
Persze, kiprobalom majd ugyis. De a felnyeritesen kivul semmi jelenseget nem tapasztalok. Egyedul annyi van - ami most szamomra a legnagyobb problema -, hogy a valto NEHA (tegnap este pl. tok jol ment) nehezen veszi be a 3-ast, vagy ha 5-osbol visszuzom 4-esbe. De ha a kinyomo lenne, akkor gondolom mindig minden fokozattal baj lenne.
Neked milyen jele volt a hibanak?!Majd az ablakmosora kivancsi lennek, hogy megerte-e a kicserelni. Ha napokig nem hasznalod majd, hogy akkoris egybol jon-e a trutyi belole?! Ezt majd kerlek jelezd, mert akkor lehet en is csereltetem!
Amugy Unix-nal a legdragabb ablakmoso motor is 5.337.- Ft. Bar nem azon a par ezer forinton mulik... -
aktív tag
válasz FerNandor #14699 üzenetére
FerNandor: Hat lehet megnezetem, de nem hiszem, hogy rosszul lenne beallitva, mert - ahogy irtam - nem reg volt muszakiztatva, ott csak kiszurtak volna... De a lenyeg, hogy jol vilagit.
MMA87: Azert ha van Bardiba 20%-os kedvezmenyed, akkor felaron meg lehetne csinaltatni, de ilyen tetelen en is azt mondom, hogy nem szabad tul sokat sz.rakodni.
Nem azt mondtam, hogy nem mukodik, hanem, hogy visszafolyik a folyadek benne, es igy csak 1-2 masodperccel kesobb jon a le, mint ahogy a lapatok elkezdenek torolni, es igy szarazzal indul meg a torles, ami sem a lapatnak sem az ablaknak nem tesz jok.A kerdes, hogy csere utan napokkal kesobb is azonnal megindul majd a folyadek?
Illetve, hogy a valtod (allitas nelkul) konnyebben veszi-e az egyest es a harmast?
Kerlek, hogy majd tudasd ezeket, mert erdekel engem is. Megcsinaltatom en is, ha segitenek ezek!AMD Power: Nem akarom elvenni a kedved, de azert a kepek photoshopolva vannak
En voltam Alanyaban, jo volt. Foleg, hogy szuper all inclusive volt (ingyen kaja, pia, alkohol, minden), de igy ki sem mozdultunk vegulis a hotelbol, csak egyszer. De azert nem dobtam el az agyamat[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen