-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Doki16 #29406 üzenetére
Szia, elvileg csak ki kell pattintani:
Illetve ITT van pár kép az ajtó hátuljától is: [link]
(#29407) srich: Így normális, nekem is ilyen lett kuplung csere után. Előtte a rossz kuplung is fent fogott, viszont az nagyon fent. Az új is fent, de nem olyan durván, sokkal jobban/finomabban kezelhető.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz Doki16 #29897 üzenetére
Hát ha a Megane 3 nem tudja akkor én eret vágok magamon...
Nekünk az 1.4 16V M1 is tudta, most a Ford is tudja, de a H Astra is tudta, szerintem minden mai autó tudja, csak ez a kérdés, hogy az én ezeréves 1.4 8V-m tudja-e, de úgy néz ki még az is tudja
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #30921 üzenetére
Igen a fékpofákat kell megnézni, de a kopásjelző kábele a dobbetétnél megy fel a motortérbe, még a dobbetét előtt kell lennie egy csatlakozónak oldalanként.
Illetve ha félre van kopva a fékpofa akkor tud ilyen hol jelzek hol nem dolgokat produkálni, de a csatlakozó hiba a sűrűbb.
Már ha egyáltalán ez lesz, mert millió dolog lehet még.Bízzunk az ELM-ben
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Doki16 #34062 üzenetére
Első körben diag!
Hátha tárol erről valami kódot és akkor meglenne, hogy mi a hiba oka.Nekem egy jó éve télen volt ilyen problémám reggeli indításnál: volt vagy -15 és mint kiderült haldokló volt az akkum. Tehát nálam áram problémák voltak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #34131 üzenetére
Akkor a legegyszerűbb ha teszel egy kapcsolót az egyik ágára a szivargyújtónak.
Vagy a gyújtáskapcsolón felcseréled a szálat és ráteszed, hogy csak a kulcs elforgatása után kapjon szuflát.
Nem bonyolult ha már csináltál ilyesmit vagy láttál már gyújtás kapcsolót.Renault power
-
FRENK1988
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #34208 üzenetére
Erősen idézőjelesen de ugyan az mint az ABS az se csak a két első kereket szabályozza, hanem a hátsót is még a dobfékes öreg meganeomon is. !!!
Nyugodtan mond meg a kollégádnak, hogy baromságokat ne beszéljen.
Ha csak a két első kereket szabályozná az ESP az nem emelné a biztonságot, hanem különösen baleset veszélyes lenne.
Csak gondoljon bele kicsit, nem beszél többet zöldségeket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kk831228
addikt
válasz Doki16 #34359 üzenetére
Annál azért biztos több van benne nem tudom , szerintem 200000 körül lehet, nem tudom... Ezt nem kell készpénznek venni csak nem árt érdeklődni renaultosaktól hogy milyen kopások fordulhatnak elő ennél a motornál... Az a baj a tulaj nem nagyon ért az autóhoz , és nem is nagyon akartam erőltetni a témát... Szervizelve mindig volt , nem olyan a tulaj...
(#34360) tresh: Ezt azért nem osztom akkor ne vegyél 2.0 pd-t , ne vegyél új autót kis köbcentivel stb... Ez nem arról szól , hanem hogy hogy lehet ilyen gyenge alkatrészekkel motorokat gyártani...
Ugyanúgy meghalt volna megane kasztniba is...
Azon kívül én is nagyobb cm3-vel vennék lagunát persze ...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #34482 üzenetére
Igen mert a vezérlést módosítja egyenletesebb a teljesítmény leadás és plussz 3 lóerő
A dieselnél meg kettős tömegű lendkerék van szóval ott is megvan a pénznyelő
Egyébként nem kell félni tőle, 150-200.000 et elmegy egy okoskerék, ha ésszel van hajtva.
Itt a kolléga nagyon belenyúlt valamibe
Sajnos.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Doki16 #34503 üzenetére
Igen az zúg nekem is, nekem valami olyasmit mondtak, hogy valami szonda vagy légtömegmérő cucc (illetve nyilván annak az elektromos része) és valami nagyonsok 10k lenne a cseréje. A szerelő azt mondta, hogy had zúgjon, nem kell vele foglalkozni, attól még működik normálisan.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sladka_pani
aktív tag
válasz Doki16 #34890 üzenetére
Megane 3ad van? Aláírom hogy aki effelé vonzódik, annak szuper áron szuper felszereltség, és ahogy mondtam ha tetszik a külseje, akkor álomszép formavilágban lesz részed. De ha kifogsz egy gyári szart, mint én, és beleölsz 4.2millát az új kocsiba, már többet nem akarsz venni. 5.6 helyett sikerült ennyiért elhozni szalonból, szinte utolsó darabot 2013 október 22.-én. Már készültek a 2014-es faceliftre, ami viszont már rohadtul nem tetszik. Most harmadszor szarik be az okoskerék, jó dízelnél ez nem téma, ott más van, de gondolom 1et fogtam ki a sokezerből ami szar már gyárilag és nem bírják megjavitani.
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
tresh
addikt
válasz Doki16 #35103 üzenetére
Szerintem itt de én is inkább bemegyek a kútra
FAIL :
Figyelem: Az elektronikus értékesítési rendszer (ematrica.autopalya.hu) stabilan működik, azonban a hirtelen megnövekedett látogatószám miatt egy-egy művelet hosszabb időt vehet igénybe, ezért megértésüket és türelmüket kérjük. Amennyiben halasztani tudja vásárlási szándékát, akkor kérjük a műveletet egy későbbi időpontban próbálja meg ismét.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
dhgm
tag
válasz Doki16 #35277 üzenetére
Van benne figyeld csak meg... +5 fok alatt kapcsol be fokos hűtővíz hőmérséklet alatt..., meg ha be van kapcsolva a ventillátor
Ha fenti felételek adottak alapjáraton járatod a motort akkor az utasérben hallasz relé behúzásokat, a tompított fénye olyankor elhalványul...
Az elektromos cucc a fűtőradiátornál van mint a hajszárítő fűtőszálai csak ez 700 W-os...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
addikt
válasz Doki16 #35497 üzenetére
Lényegébe leírtad mit kell
-komplett vezérlés szett + vízpumpa
-olaj
-levegőszűrő
-olajszűrőAmit érdemes még csekkolni/cserélni:
-fék tárcsa / betétek állapota
-fékolaj cseréje (gondolom még nem igen volt)
-pollenszűrő
-futóművet átnézni (gömbfejek, gumiharangok állapota)hirtelen kb ennyi jut eszembe
-
mycso
Topikgazda
válasz Doki16 #35512 üzenetére
Tudni kellene, amit már kérdeztek tőled, hogy van-e részecskeszűrő.
Egyébként ezt találtam hozzá:"szia
nézd meg alul a kipufogót, csak igy lehet eldönteni, van-e benne részecskeszűrős.
ha magyarországi a kocsi 99% hogy nincs benne részecskeszűrő és 5 liter RN0710 olaj kell beleszóval nézz a kocsi alá, ha a váltó környékétől egyenes végig a kipuf.cső egészen a hátsó kipufogóig akkor nincs benne részecskeszűrő.
ha a váltónál van egy külön hengeres forma a kipufogón, akkor a tiéd részecskeszűrős és 5 liter RN0720 kell bele.
Az elmúlt 2 évben EGY azaz 1 olyan fórumozóval találkoztunk itt, akinek külföldről behozott a kocsija és van benne részecskeszűrő.
És a motorháztető alatta a zárhídon is jelzik:[link]"(#35508) zsizsef: hááát nekem a delphi tárcsák betéttel, 40% kedvezménnyel voltak valahol 35k körül vagy 38, már nem emlékszem pontosan. (unix)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen