Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szerintem tök jók! Nekem tizenévvel ezelőtt volt 250-es MTZ, meg 350-es jaffa is! Naggyon ment mind a kettő, csak többet kellett javítani, mint menni vele (főleg a jaffát). Az MTZ már elég jó volt. Ment mind a kettő 150-et. (na jó, fel voltak fúrva a 3. túlméretre )
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem voltak MZ-k, és egy ETZ-m. 1989-ben vettem egy 150 cm3-es ETZ-t. Az első 1000km alatt tönkrement az elektronikus gyújtás, visszaalakították megszakítósra. Utána a sebváltó szarakodott, és a nagy fogyasztás miatt hamarosan el is adtam. Haveri körbe sok ETZ volt, sajnos elég hamar kinyúltak. Értem ezalatt hogy 25-35e. km után olyan gyengék lettek, hogy fúratni kellett őket. Persze nem éppen kíméletesen hajtottunk.... Inkább a régebbi, TS sorozatot használtam, strapabíróbbak voltak. Láttam 200e. km-t futott TS250-est, aminek a motorjához nem volt hozzányúlva. Legtovább TS125-öst hajtottam, szerintem jóval többet kibírt mint az ETZ-k. Én is venni akartam valamit, nosztalgiából. Találtam egy 900km-t futott TS125-öst, majdnem megvettem. De miután mentem vele, rájöttem hogy kevés az a 10 lóerő a mostani 120 kilómhoz. Néztem utána 250-es ETZ-ket. Elég leharcolt állapotban árulták őket 60-70e ft körül, ilyet inkább nem vettem. Szerintem inkább valami négyütemű 125-250cm3-es gépet kellene venni........
-
fzr1000
tag
hááát... ha azt mondom, hogy a ZZR-1100 beérte 6 literrel két személlyel 180-as tempónál is, akkor mit mondasz?
gondolom, függ a karbi beállításától is, hogy mennyit eszik, szóval biztos lehet lejjebb tornászni az ETZ fogyasztását...
én az elmúlt egy hónapban kb. 5000 km-t szaladgáltam motorral, így ilyen esetben azért már kezd számottevővé válni, hogy mennyi a moci fogyasztása... igaz, én sosem az alapján választottam motort, hogy mennyit eszik... -
Sick Boy
őstag
Nahát, hogy pont most nyitottál témát, a barátom pont most tett szert egy 250-es MTZ-re, és mondhatom, nagyon király a cucc, nekem nagyon bejött, vezettem egy keveset és nagyon tetszik.
És mocskos 55 e forintért jutott hozzá. A gép pont 15 éves és nagyon szép állapotban van.
Figyu, nézz be ide: Bővebben: link nagyon sok jó cikk, és sok-sok letölthető kezelési és szerelési útmutató van, most töltöttem le ennek a barátomnak innen minden MZ-vel kapcsolatos anyagot!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
nagyúr
Akkó meg minek ilyen motor?
Ha már megy, akkor mennyen!
Én egyébként túramotor párti vagyok. A csopper nehézkes városban, a gyorsaságival nem lehet lassan menni normálisan, gyorsan meg veszélyes. A túra lenne az igazi, de mióta lusta kövér disznó lettem csak autózom.
Vagy azóta vagyok lusta kövér disznó, mióta csak autózom?Aki él és nem boldog, az téved!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek