- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Vírusirtó topic
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Bittorrent topik
- Facebook és Messenger
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
Hali! Vennék egy túradobozt, jó állapotú használt Giviket nézegettem először 20-25 körül, aztán találtam jófogáson 10-15-ért új kínaiakat. Ezeket meg szabad venni, vagy felejtősek? (NX650-re kellene top case, kb. 100 km-es túrákhoz)
-
JoinR
senior tag
válasz -Mike- #101837 üzenetére
Vagy ha rosszul tapad vagy nem konzisztens?
Kiindulási pontnak nyilván hidegen kell mérni, de aki kicsit is komolyabban motorozik, valószínű, hogy finomhangol melegen - ha csak nem ismeri már annyira a kombinációt (motor, gumi, pálya, hőmérséklet), hogy fejből tudja.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz Formaster #102953 üzenetére
Bár nem ismerjük a különböző olajok jelleggörbéjét, de ha igazán nagy terhelésről beszélünk, akkor a viszkozitást nem is 100, hanem 110-120 °C-os olajnál kellene nézni. Nah - csak példaként felhozva - egy 10W-40 viszkozitása a hőmérséklet növelésével meredekebben csökken, mint egy 0W-40 (hiszen a 0W eleve alacsonyabb viszkozitásról indul, de 100°C-nál ugyanannyi a meleg oldali érték miatt), úgyhogy a függvényt extrapolálva a várható értéke a 0W-40-nek 120°C körül magasabb viszkozitás, mint egy 10W-40-nek
0W-20 olajat számtalan szupersport autóban is használnak, Ferrari, stb..[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz Gaboman #104306 üzenetére
A magyar utakra, minek Amíg megvolt az NX650, imádtam a városban használni, nem kellett kerülgetni az úthibákat. Ősszel eladtam, hogy veszek egy W800-at, de mivel bejelentették az újat, ezért várok vele, hadd nyomja le a régebbiek árát még egy kicsit Addig pedig a KDX125 lesz a munkábajárós..
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Ha 3 év alatt nem lett volna infláció, akkor azonos eladási árnál bukó nélkül szálltál volna ki (egyéb járulékos költségeket hagyjuk is)...de volt
-
-
JoinR
senior tag
válasz csoki46 #104712 üzenetére
Egy 650-es nem túlzás munkába járni szerintem. Én NX650-nel jártam melóba, és azon kívül, hogy a nagy szintkülönbségeknél alig ér le néha a lábam, a 190 cm-emhez nagyjából ezek a motorok valók. Mentem már pár másik motorral, de hosszabb távon a legtöbb szűknek érződik.
Az más kérdés, hogy én se autóban se motoron nem szeretek magasan ülni, úgyhogy városban jobban szeretem pl. az XV535-öt, ami amúgy pár száz km után már kifejezetten kényelmetlen.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #104987 üzenetére
Én erre azt szoktam mondani, hogy csinálja meg olcsóbban, aki tudja Egy jármű ára nemcsak az anyagból és technikából áll (meglepődnél, anyagárban mennyire olcsó egy új autó). A járműipari szereplők elég keserves, általában egyszámjegyű haszonkulccsal működnek, úgyhogy egyszerűen ennyi az annyi; csak mi keresünk keveset...
-
JoinR
senior tag
válasz #31733248 #105064 üzenetére
A kedvezmény engem is érdekelne. A héten voltam Hondánál kíváncsiságból egy CB500X mennyi lenne, aztán kemény 60k kedvezményt ajánlottak így elsőre A finanszírozást nem tudták helyben kalkulálni, azóta is küldik...a kiegészítők árait meg inkább csak itt hagynám (2018-as még gondolom, de az újra is hasonló lehet)..oldaldoboz tartó "elem" 103k
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz runner 125 #105970 üzenetére
Én lefújnám plastidippel..ha elkezd kopni, akkor megint
-
JoinR
senior tag
Szerintem kicsit túltoljátok ezt a "nem a te hobbid" dolgot Ha valakinek a motorozás nemcsak hobbi, hanem közlekedési eszköz, akkor szerintem teljesen normális, hogy számolgatja a fogyasztást. Plusz ahogy korábban elhangzott, nem is mindenki azért spórol, mert nem telne rá, egyszerűen csak így érzi jól magát. Szerintem még mindig jobb szokás, mint a smoke'n'charm jellegű pocséklások és szennyezések. Az persze nem jó, hogy ez esetleg a biztonság rovására megy, de ez egyéni döntés kérdése, és másnak nem fog kárt tenni azzal, hogy bóvli csizmát vesz fel (a gumikérdést most hagyjuk, mert messzire vezetne).
-
JoinR
senior tag
Én nemrég rendeltem banggoodról egy kipufft egy 125-ös motorra, úgy voltam vele ennyiért ha másnak nem, polcdísznek jó lesz
Amúgy elég jó hangja van, csak hát a műbizonylatot elfelejtették küldeni...az E-betű meg lehet a belsejébe gravírozták, még keresem -
JoinR
senior tag
válasz runner 125 #106289 üzenetére
Csak azért linkeltem ezt a videót, mert ugyanilyet vettem kipufogóból is és motorból is. Bár a kipuff már megérkezett múlt héten, még nem tudom milyen a hangja, mert a motort csak ma vettem át, szó szerint 0 km-rel:
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz Jakab66[hun] #106749 üzenetére
Évente 2000 km egy ekkora motorral...esetleg szobadísznek vette?
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz envagyok #106756 üzenetére
Nyilván nem lehetetlen, én is amit eladtam KDX125-öt, 8 év alatt nem mentem vele 1000 km-t. Sőt van olyan autóm, ami a legutóbbi 2 műszaki között 207 km-t ment
De egy túrasport motortól pont nem ezt várnám, bár így hogy láttuk/hallottuk, hogy német bácsi hirdeti, hihetőbb, mintha itthon árulnának egy kintről behozottat.[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
senior tag
Szerintem kellene gyárttatni egy menetes perselyt, amibe pont akkora ferdeséggel kell egy furat+menet, hogy a megfelelő állásba betekerve újra jó legyen
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #107948 üzenetére
Problem? Ha elhagyja, észreveszi egyből. Meg ha talál egy megfelelő kátyút, lehet pont a helyére ugrik a blokk is.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz Jakab66[hun] #108456 üzenetére
CIK-FIA superkartoknál ez még kevés is lenne, ott a 250cc 2t-k 100 lóerőt tudnak
-
JoinR
senior tag
Én is maszkban nyomom mindig. Ráadásul a kitágult sisak is egy kicsit szorosabb lesz tőle.
-
JoinR
senior tag
válasz Gaboman #110715 üzenetére
Valamiért azt gondolod, hogy a megtett fordulatok száma és a motor élettartama lineárisan arányos, és nem veszed figyelembe a motor terhelését (kellően rövid áttétellel simán lehet alacsonyabb a végtempó közelében"igénybevett" nyomaték, mint a fullgázas kigyorsításoknál, és akkor a fordulatszám és olajnyomás kapcsolatáról meg még nem is beszéltünk).
-
JoinR
senior tag
válasz Gaboman #110718 üzenetére
Nyugi én sem ajánlanám, hogy bárki közúton üzemórás terepmotorral (enduro, SM stb.) közlekedjen
Amúgy ezer oka lehet: pl. hosszú áttétel miatt valóban viszonylag nagy a motor terhelése, ráadásul közúton húzzák neki, míg terepen nem tudnak motorozni és 10-20%-on mennek. Pont ezért is mondják, hogy ezek az üzemórák versenykörülmények közé vannak belőve, és a hétvégi földutas bóklászással simán min. duplázható az élettartam.szerk: a szerelőnek nyilván mindegy, hogy hogy kerül bele az x üzemóra, ha annyi az előírás a karbantartásra, akkor cserélnek, amit kell...pont ez a lényege az üzemórának ő nem az élettartamról beszél, hanem a garantált megbízhatóságról x óráig.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz TayRol #111100 üzenetére
XSR900 ha még nem ajánlották
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xsr_900/yamaha_xsr_900-13864970[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Sziasztok, szezon végén/télen szokott lenni valami akció a Hondánál? Vagy az az akció, hogy az év eleji áremelés előtt vehetek motort?
-
JoinR
senior tag
válasz Vismajor01 #112200 üzenetére
Próbáld meg mindkettőt egyszerre felvenni, szerintem úgy jobban véd
-
JoinR
senior tag
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #114722 üzenetére
Én onnan vennék motort, de egyelőre elég vegyes a kép.
Előző kedden elutaltam az előleget, azóta semmi hír róluk. De az ajánlatért is külön kellett szólni, hiába voltam előtte ott személyesen, "majd küldik". Aztán az új ajánlat persze semmit nem tartalmazott amit előtte megbeszéltünk.
Személyesen amúgy rendesek voltak, de a kommunikáció gyenge. Aztán az ajánlatnál írták, hogy a teljes vételár kifizetése után 2 héten belül helyezik forgalomba a motort...de még kifizetni se tudom ugye. A Keeway-nél tokkal-vonóval megvolt 10 nap alatt az egész. -
JoinR
senior tag
válasz runner 125 #114817 üzenetére
20% közútra kell rendszám
Lehet azért nem adott meg árat, mert nem árérzékeny.. így szerintem az RX125 a legjobb választás. -
JoinR
senior tag
válasz adam320 #114820 üzenetére
Most ránéztem a hahura és meglepődtem mennyire nincs kínálat.
Én tavaly ilyenkor adtam el egy hibátlan '94-es KDX125-öt 380-ért, 11kW-os papírokkal...szerintem igen jól járt a vevő, talán már többet is ér azóta.
Lehet gyűjtenék még, és megfontolnám a Keeway TX125-öt újonnan, forgalomba helyezve 700k és bagóért van hozzá minden alkatrész (de leginkább van hozzá alkatrész, nem úgy, mint egy 20-30 éves levedlett motorhoz). -
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #114824 üzenetére
Ez volt az enyém Hiányzik is, iszonyat hogy ment. Az első futómű nem volt gyári, illetve a teljes kipuff egy japán belpiacos saválló rendszer volt.
A vicc, hogy Debrecenben 1 hónapig hirdettem úgy, hogy fel se hívott senki, átraktam a helyszínt Budapestre, felhoztam a motort és 2 nap alatt elvitték. -
JoinR
senior tag
Még annyit tennék hozzá, hogy a 125 4t-nél a legolcsóbb tuning a rövidített áttétel, ha ~100 helyett ~80 a vége, azért elfogadhatóbb lesz terepen is.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs