- Aliexpress tapasztalatok
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózati / IP kamera
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Crypto Trade
- DIGI internet
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- C# programozás
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz
z123456789 #89034 üzenetére
Persu jól mondja, én is így tanultam motorozni, érezni a gépen az egyensúlyt, kanyarba jól bemenni, íven tartani, abból jól kijönni ezt minden bátrabban fogod földúton csinálni.
Eleve sokkal jobban megfogsz tanulni egyensúlyozni, a változó terepviszonyok végett, hogyan merre kell majd helyezned a testsúlyod, ha véletlen esel is nem mindegy hogy homokos, füves talajon fogsz vagy betonon.
Volt szerencsém mindkettőhöz, hidd el az utóbbi sokszorosan szarabb.
Meg azt azért leszögezem neked itt és most terepezés után marhára fogod unni a közutat.
Én is most kezdem a Pegasora megvenni a cross gumikat, mert szeptembertől megyek ki vele, ott fogom gyűrni.
1 hónapja voltam kint vele jó 1 órát, több élményt adott mint előtte 3 havi közúti motorozás.
Pedig a Pegaso nagyon messze van egy jó SM/Enduró terepképességeitől.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó