- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Aliexpress tapasztalatok
- Asustor NAS
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- DIGI kábel TV
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Gaboman #78849 üzenetére
ahova én hordom a kocsikat gumiszerelésre, ott azt mondta az ember, hogy az ő gépével nem lehet dinamikus súlyelhelyezést (? valami ilyesmi) mérni motorkeréknél, vagyis az ő gépe csak síkban kezeli a felnit, és nem tudja megmondani, hogy bal vagy jobb oldalra kell az a súly. hallottál már, vagy más ilyenről?
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #78842 üzenetére
Hát ez az!
Én centiroztam poénból a saját kocsim kerekét géppel! Életemben először csináltam, és egy kerékkel elbalf@szkodtam kb. 5-6 percet! Mondták is, hogy most már haladjak, mert feltartom őket!Mondjuk a teljes időben benne van a kerék le/felszerelése, és az eléggé motorfüggő tud lenni. Haverom Ducattiját a Marsonál 3 szerelő +2 mi ketten csináltuk, mert tartani kellett a motort, meg maga a kerékleszedés sem volt egyszerű. Ott a két kerék volt vagy 50 perc.
De nem két óra!Bringa centirozását is próbáltam anno, de 20 perc után feladtam!
Viszont bringaszervizben max.10 perc/kerék volt.
Hozzáteszem egy másik bringaszervizben a srác a szemem előtt csinálta kb. ugyan úgy, és utána szépen sorban törek el a küllőim...De a centirozás egy olyan művelet küllősnél szerintem, amivel ha akarja el tud molyolni 1 órát úgy, hogy hiába állok a háta mögött, nem veszem észre, hogy már nem is csinál semmit.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #78854 üzenetére
Azt mondták, hogy küllős motorkeréknél bizony húzogatják a küllőket, pont mint bringánál!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #78853 üzenetére
Én otthon kiveszem a kereket, a hátsóról leszedem a bordásszíj kerekét (különben nem tudja befogni a gépbe), és úgy viszem el a gumishoz. De, az enyém nem küllős. Az épített motoromat magam gumiztam, és centíroztam. Igaz, annak a kerekét is én alakítottam át öntött 19 -esről, küllős 21 -esre. A küllő befűzést is én csináltam.
-
SirKero
őstag
Szerintetek ez mennyire lenne használható? Motoros GPS-hez gondoltam [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
stereodead
csendes tag
Forcefield protektoringekkel van valakinek tapasztalata? Két éve motorozok, felül csak egy protektor nélküli bőrdzseki véd, és volt már pár balesetem, de mindet megúsztam minimális sérülésekkel, viszont előbb utóbb mindenkinek elfogy a szerencséje, szóval úgy döntöttem ideje beruházni valami védelemre felülre is.
Azért gondolkozom protektoringen, mert ezt tudnám hordani télen-nyáron, illetve a rendes protektoros bőrdzsekik nagyon drágák.
Szóval jelenleg ezeket nézegetem:
Forcefield Pro Protektoros ing 70.000 ft
Forcefield Pro Protektoros ing+gerincvédő fekete 85.000 ft
Visel valaki ilyet? Mi a különbség a kettő között, mennyire tartós és kényelmes?
Ezeken kívül ezzel szemeztem még, de lehet, hogy jobb lenne nem kihagyni a váll és könyökprotektorokat.
előre is kösz a feedbacket
fgsfds!
-
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #78853 üzenetére
Mondjuk ha nekem Ducatim lenne, akkor még egy gumicserét sem vinnék máshova csak Ducati szervízbe Mivel az olaszok mindent újra fel akartak találni (kis túlzással), meg rengeteg megoldás a dizájn oltárán van beáldozva, ezért ott elengedhetetlen a megfelelő típusismeret, célszerszámok, hozzáértés.
Az egyik oka amiért itthon olyan rossz hírét keltik az olasz motoroknak, a Ducatinak meg pláne, az a nemtörődöm tulajok és a hozzá nem értő szerelők miatt van.
Ahova én hordom ők mondták is, hogy bár ők Yamaha márkaszervíz, a 4 japán márkát vállalják, de másmilyen motorokat nem, olaszt meg pláne nem. Mert hiába tapasztalt jó szerelők, a típusokat nem ismerik, és adott esetben szerszámaik sincsenek hozzá.Ettől függetlenül ha százmilliókat nyernék a lottón akkor azonnal rohannék RSV4-et venni, de még egy Ducatit is elhoznék
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz stereodead #78859 üzenetére
Gondoltam utánajárok a gyártó weboldalán, mert a shoxos leírás elég karcsú (nem meglepő módon) de ezeket a modelleket nem is látom listázva
[link]Gondolom már kifutó modellek. Egyébként a Forcefield protektorok nagyon jó minőségűek, mindenképpen a világ élvonalába tartoznak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #78839 üzenetére
Én csak centírozni vittem hozzájuk a kereket mert gumisnak nem volt kúpja. Ők meg esztergáltattak a géphez. (Merthogy egész pécsen senki, se gumis se motorszervíz nem tudta a vfr hátsó kerekét centírozni, mert tengely nélküli. Ők meg leesztergáltak hozzá kúpot, de legelőször meg a kézi gravitációs szerkentyűvel csinált a srác otthon. Szóval ebből a szempontból óriási pirospont. Mert amúgy mindenhonnan elhajtottak.) De amúgy olvastam már róluk sok vegyeset...) Csávó rendes volt rögtön rádobta a gépre megvolt vele 5 perc alatt...
Persze kiszerelet és felgumizott kereket vittem oda, szal csak a gépre kellett feldobnia...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #78852 üzenetére
Értelek. Nem tudom hogy mikor cseréltek olajat a mocim villájiba, fél éve van nálam. Azt sem tudom h milyen olaj van most benne. Érzetre nem érzem rossznak őket, nem is folyatnak stb... Szerinted szétszedjem őket vagy hagyjam majd ha szimeringes lesz egyszer majd akkor? Illetve te mit tennél bele kicsit sűrűbbet mint a gyári? 650-es 2001-es Sv
-
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
félisten
Szerintetek ezt megéri megvenni?
Mindenképp bevizsgáltatnám, hogy igaz-e amit írnak róla."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
TommyNagz
senior tag
válasz D1Rect #78872 üzenetére
Ennyiert nem. Ezek a horntek 6-7-8 kiloert vannak, erre biztos hogy qrvasokat kell kolteni. Tank, komplett eleje, muszerfal, vaz is elment valszeg...de majd Persu megmondja! (mar alig varom )
Szerk: arrol nem is beszelve hogy kiment nemetbe, megvette az elso torott szart amit meglatott 200 euroert es itthon eladja a vallalkozoszellemueknek
Szerk2: 22ezer km? miert, hol a muszerfal? Meg annak se lehet hinni legtobbszor.
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
ath
senior tag
válasz D1Rect #78872 üzenetére
erre rádobtak egy zongorát?
persu, vagy más: ohlins 1091-31/95 rugó kellene hátra, de már fél éve nem találok neten használtat (máshol egyelőre nem kerestem még). 1093-31/95 van, ráadásul jó áron. a különbség a hosszában van, a 1093 csak 150 mm, a 1091 160 mm. egy összehasonlító táblázat alapján a rugóút 3 mm-el csökkenne a 1093-al.
mennyire gond ez? -
Ferdzsoo
addikt
válasz D1Rect #78872 üzenetére
Soha nem vennék ennyire törött motort, persze meg lehet javítani, de utána engedd el a kormányt menet közben mennyire sikerült az egyenesfutást rendbehozni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #78865 üzenetére
Erre emlékszem. Az egyik képen rajta voltál Te is, ugye? A nagypapád segített az építésben, ha jól rémlik. A cikk végén írták, hogy teljesült az álmod, megvan a nagy köbcentis, léghűtéses motor. Én meg mindig arra gondoltam, hogy persze, de valójában Harley-ra gondolt. Ezek szerint igazam volt.
-
Gaboman
nagyúr
Megnézném a váznyaknál mennyire lehet meghajolva.
Kötve hiszem hogy nem lenne vázcserés.
Ilyen géppel sokat nem foglalkoznék, a végén lehet drágább lenne a leves mint a hús!
Inkább egy 2-3 évvel idősebbet de normál, nem szaltót gyakorolt példányt!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78881 üzenetére
Amit a kiegyensúlyozatlanság miatt ütne az egyik irányban, azt e bele vitt nyolcas kiegyenlíti....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz stereodead #78859 üzenetére
Ha csak nem krosszozol,akkor vegyél bőr ruhát. Az még olcsóbb is. 2 részes 120k
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Geresics
addikt
Első randinak erős, nem?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Yoshida #78887 üzenetére
Már megvolt a tárgyalás tavaly szeptemberben, 250k bünti + 72k perköltség lett a "jutalma".
Igen, a MABISZ fog fizetni. Egyelőre ott tartunk, hogy kb. 2-3 héttel ezelőtt küldtek egy levelet, hogy legyek szíves minden orvosi papírt elküldeni nekik. Én folyamatosan küldtem őket, ahogy keletkeztek, de 1-2 úgy látszik, elveszett valahol. Mindegy, elküldtem még egyszer és várok tovább.
A motor ugye Red Baronos hitelre lett véve, ebből már csak 2 csekk van hátra. A terv az, hogy a nevemre íratom és kivonatom a forgalomból, aztán majd valaki elviszi. Különben a Red Baron mint jelenlegi tulajdonos (én csak üzembentartó) kapná a kártérítésemet és utalnák tovább nekem, és ezt jó lenne kihagyni.
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78819 üzenetére
Meg is van. Shell advance ultra-t rendeltem full szintetikus, jaso:ma2 és api:sm és alig több mint 2k
Meg meg van a többi cserélendő is, már csak egy ember kell aki kicseréli :[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #78861 üzenetére
En szemely szerint ugy vagyok az olasz motorokkal, hogy az egyetlen alternativa, ha egy tokeletes formatervet akarsz.
Ha a tobbi motort hasonlitod egy panigalehoz, egyszeruen szarul neznek ki. Mindegyiknek van valami debilsege. Nezz ra egy multistradara, utana barmelyik masik turaendurora, en sirva fakadok egy japanon. (Tudom, ez nagyon izles dolga, ez a szemelyes velemenyem)
Es most nem azt mondom, hogy nem tudok elviselni egy japan motort, altalaban japan motorjaim voltak tulnyomoreszt.A megbizhatosagrol szolo tortenetekbol semmit nem tudok kihamozni. Ujsagokban, forumokban arrol olvashatsz, hogy nem annyira megbizhato, mint egy japan. De forumokban nem is ertenek a motorokhoz altalaban az emberek, ujsagoknal... Ahol megadjak a "verseny" futomu beallitast, anelkul, hogy kozolnek a pilota sulyat, es a rugok erosseget? Hat olvasni csodakat.
En nagyon sok tartostesztet elolvastam, forumokra is felmentem, de okosabb nem lettem. Alig nehany utalast talaltam pl az 1098 es 1199 hajtorudproblemajara, egy versenyzo szerint az 1098 jobban birja, de a panigalet versenyhasznalat mellett 5000 km kent hajtorudcsapagyazni kell. Runner125 nek van ismerose ducati szervizben, aki azt allitja, hogy kb 70% os a hibarata a panigale hajtorudcsapagyazasnal, erdekes modon a neten tobb oras kutakodas utan ennyit talaltam. pedig meg vmi ducatisucks olalra is felmentem, de semmi konkretumot nem kozoltek, csupan ideztek nehany forumhszt. (most nem allitom, hogy hulyeseg, de ilyen aranyu hibanal hamar beverzik az ember szeme, es nem fogja magaban tartani)
Ket hosszutavu teszt is van panigaleval, az egyiket a motorrad, a masikat emlekeim szerint a superbike csinalta. A motorradnal jol szerepelt nagyon, a superbikenal hajtorudas lett.
A ducati hire miatt egy egyszeru muszerfalparasodast is ugy elnek meg a nem hardcore tulajok, hogy ez egy tipikus olasz szar motor. A ducatibuzik meg le sem irjak, mert ez nem hiba. Forumomon alig talalsz elso kezbol jovo informaciot. Ritka motorok. Mindenki csak hallott valamit az ismerosetol.
egy japan elso generacios modelljenek egyebkent rengeteg baja van ugyancsak. Valoszinuleg a garancialis kerdeseket es alkatreszellatast jobban kezelik, igy japan motorral kevesebb gondod van. Szerintem az olaszok szarnak bele, hogy milyen garancialis problemaid miatt meddig all szervizben a motorod. Itt megjegyeznem, japan motor elso szeriaja ugyanugy a szervizben fog kikotni. Ez egy ilyen dolog. Valoszinuleg ido kell hogy kiforrjon, illetve a teszteknel ismeretlen beszallitoi hibakat csak ekkor tudjak orvosolni.Ami informacio meg rendelkezesemre allt, (nagyon jo pelda) az az rc8 blokk hajtorudcsapagyazasa. Az akkori allas szerint 2100 legyartott motorbol 21 lett hajtorudas, nem megfeleloen illesztett hajtorudcsapagy miatt. Elso szeria hiba.
Az 50 ezres tartosteszten ketszer konyokolt ki. 1% os hibarata, megis el van konyvelve egy szarnak. Japanoknal nem ferek hozza sajnos semmilyen adathoz, pedig ott is van foelem problema, sornegyeknel is. Sajnos ezeket a kerdeseket forumokon nem lehet erzelemmentesen megbeszelni, es nagyon torz informaciokat kapsz, a ritkasag faktor miatt nem nagyon tudsz tulajoktol elso kezbol informaciot kapni. Most az is lehet, hogy amolyan harom f es szabaly, ami rank maradt az oregektol. Meg az is lehet hogy nem.Mivel a veszely nem fenyeget, hogy panigalet vegyek, csak kb terveim szerint 5 ev mulva, addigra tisztabban fogjuk latni, mi az igazsag.
Talan egy 749-999 est bevallalnek, annak is utanaolvastam. Nekem nem lenne problema elni vele, kar hogy tul regi, tul nehez es tul gyenge.Jah az apriliarol is tudnek irni egy szosszenetet, cagivarol is, piaggio csoportrol. Nem lehet az olasz motorokat egy kalap ala venni es azt mondani hogy szar. Meghagyom ezt nyitott kerdesnek, abbol baj nem lehet, pedig nekem van olasz motorom
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78892 üzenetére
Ha dísztárgyat keresnék, én is olasz motort vennék. Na de használtan, kis pénzből gondtalanul motorozgatni évekig egy tizenéves vassal, háááát...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
Annyit beszéltetek a centírról, az elég szépen egyensúlyban marad
[link] -
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #78877 üzenetére
Vazze! Nem semmi memóriád van! Lehet, hogy a befejezést nem én írtam, mert akkor már túl voltam 6 év CBX -ezésen, ami elég nagy, és elég léghűtéses. A HD -ra pedig biztosan nem gondoltam még akkor. Soha nem voltam HD -fan. Suzi után 1500 -as Intru volt pár évig, de azon a fék, meg a futómű ... jááájjj. Aztán kijött a VTX1800, az első Power Cruiser. Teszteltem. Ott mentem ki vele előzni, ahol az Intruval már be kellett fejezni a manővert. Ugyanannyiba került, mint a HD. Úgy voltam vele, hogy kipróbálom a HD -t, aztán ha nem jön be, abból még mindíg jobban ki tudok szállni, mint egy VTX -ből. Ráadásul a HD -nál akkor volt egy beszámítós akció, és olyan összeget mondtak az 50 ezret futott Intrura, hogy azonnal ott hagytam. Aztán megkedveltem a HD -t.
persuader:
A centírgép pontosan mutatja, hogy hol húz a kerék. Ha ott az ellenkező oldalra húzom a kereket, akkor a súlyt is elhúzom. De, mint említettem, sztem ez teljesen fölösleges túlzás, mert ahol az esztétika számít, ott nem oszt, nem szoroz, hogy hol nehezebb a gumi.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78895 üzenetére
Ducati Monster....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #78897 üzenetére
.....Moto Guzzi összes típusa, hogy a legendásan szarokat se felejtsük ki. (Néha olvasom Index motoros fórumon a Guzzi topikot, és igen sokat szopnak a tizenéves gépekkel: legjobb példa a 750-es Nevada)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78899 üzenetére
Amiket én olvasok itt-ott, egy hasonló korú japánnal sokkal kevesebb a macera.. Már úgy "általában".
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs