- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
[link] ha esetleg valaki szeretné kipróbálni közepes távon a HD-t annak itt a lehetőség.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Máskor is gondolkodtam egy chopper kipróbálásán,de valahogy a testhelyzetet elképzelhetetlennek tartom, ezért mindig elvetettem az ötletet. Nem érezném biztonságosnak,hogy elől a lábam, hátul az összes súly.... nem is értem,hogy lehet úgy motorozni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #68702 üzenetére
A Forty Eight-en nincs annyira elől a lábad, nekem inkább az volt rajta fura, hogy magasan van. Egyébként legközelebb ha együtt gurulunk kipróbálhatod a Dragstart milyen, igaz egy ilyen HD technikailag sokkal jobb már mint az én vasam. Viszont ha lesz kis feles pénzem egy Fat Bob-ot el akarok vinni túrára
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #68696 üzenetére
Csak bőrben, hülyén is nézne ki egy legmagasabb FIA licenszel rendelkező pályán valaki farmerban. A biztonságról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Köszi mindenkinek!
Hát egy ezres 5 sebességes géppel kikészülnék egy kis pályán, még leáttételezve is.
Nagy pálya meg messze van, szóval át kell gondolnom a dolgot, mert többe lenne a hús mint a leves.Ja egyébként semmi extrát nem akarok a gépre, lehet még pályagumit sem.
Laikusként úgy képzeltem el, hogy reggel feltolom a mocit az utánfutóra, elpakolom a ruhát, benzint, sisakot stb.
Odaérek, aztán csak keringőzök míg meg nem unom. De gondolom ez nem egészen így működik.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Kroni1
veterán
válasz V.Stryker #68702 üzenetére
Nem olyan rossz szerintem ez a pozició, hogy elől van a láb! Tök faja érzés úgy váltogatni, és a féket is hasonlóan tudod taposni mint az autóban. Elég mélyen van a súlypontjuk is, és nem feltétlelül baj az sem, ha nem megy az egész súly az első kerékre fékezésnél, szóval nem olyan para szerintem. Ha egy olyan tipust próbálsz aminek a kormánya is kényelmesen lent van, akkor elég kényelmes tud lenni egy chopper.
Persze van pár olyan hónaljszellőztetős, meg nagyon beteg keresztrefeszítős chopper amivel már sztem művészet menni:Nekem a lábpozicióval a fő bajom az, hogy nem bírok felállni, meg helyezgetni magamat. Hosszú unalmas egyenes utakon sokszor úgy megyek a sajátommal, hogy egyik lábamat magam alá rakom, sokat felállok, stb. A másik ami nekem nem tetszett az általam próbált Thunderbird Storm-ban, hogy a derekamat szétrázta minden egyes úthibánál! Lehet más choppernek puhább a futóművük, ezt nem tudom, de a GS után amit nagyon puhára állítva szeretek mindenesetre nem esett jól.
-
yodamastah
őstag
Ha messze van a pálya, jobb előtte este odamenni. Jópárszor voltam úgy pannoniaringen, hogy reggel6kor indulás motorral le, aztán helyszínen szerelés pálya kompatibilisre. Az első etapra úgy felmenni hogy már motoroztál aznap 2 órát, meg szereltél felet, kicsit fárasztó Este 9re hazaérve hulla az ember Utánfutóval jobb persze, de azzal is inkább megéri lemenni előtte nap, és kialudva, kipihenve kezdeni a pályanapot.
-
Kroni1
veterán
válasz -Mike- #68706 üzenetére
Pannóniaringen ha jól olvastam tükröket is le kell szerelni, meg az első lámpát is teljesen le kell ragasztani, hogy ha esetleg elesel ne szórd teli szilánkokkal a pályát.. Szóval ezek a pályák valóban inkább csak igazi versenymotoroknak vannak!
Mosquito34: Cordurában se engednek fel, csak bőr.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz yodamastah #68710 üzenetére
Igen, meg ha az ember ne adj Isten eldobja a vasat akkor elég macerás 1-2 repedt bordával hazagurulni. Már ha működőképes marad a gép.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #68711 üzenetére
Hungaroringen van Cordura ruhás pályázás, de akkor felvezetővel kell menni. Tudás szerinti csoportokba osztják a népet, és úgy mennek. Ilyenkor nem az ultrarövid féktáv-vétel a lényeg, hanem inkább a kanyarsebesség. Legalábbis így hallottam, én még sosem voltam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
A Pannoniaring lenne a tuti, de sokkalom a pályahasználati díjat. Amit ott egy nap alatt elfüstölnék abból napokig tudok túrázni. Szóval ezt asszem nem fogom erőltetni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #68707 üzenetére
Meglepődnél, hogy a Spory milyen jól használható városban. A big blokkosokban meg 5+1 overdrive -os váltó van (2006 -tól), amivel a világból kipöffögnek hatodikban. Sajnos, az enyémnek a "vérvonala" megszakadt, pedig sztem lenne igény big blokkos modellre három tárcsával, és hangolható futóművel. A mostani Dyna Sport előtt volt egy alap Dyna Glide -om, és nagy különbség van a két modell között motorozhatóságban.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #68716 üzenetére
Főnökömnek az van, (egy 2004-es kék Sporija 883-ról 1200-ra hekkelve, de amúgy full gyári állapotban), de évente pár száz km-t gurul csak vele. Még nem ajánlotta fel, hogy kipróbáljam, de nem is nagyon merném. Ha összetöröm véletlenül, akkor mehetek az adósok börtönébe...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #68718 üzenetére
Nem nagy "hekkelés". Ugyanaz az alja, csak a furat a küoönbség, meg az 1200 -asban nagyobbak a szelepek. "HD -s gépműhelyeknek" rutinmunka. Csak azt szokták kihagyni a kalkulációból, hogy az 1200 -asnak hosszabb a végáttétele. Ez a leghúzósabb az egészben, mert két beltkerék + szíj csere. Inkább átalakítják láncosra.
FIREBLADE78:
Azt írta, hogy a Pannónia ring 190Km, ami messze van. Ehhez képest Kaposvár -> Kecskemét 185Km, és az csak egy gokartpálya. Szerinted nem problem?[ Szerkesztve ]
-
-
Xaels
félisten
válasz #79335424 #68721 üzenetére
Őszinte leszek. Engem ez a dolog nem hat meg. 1napot kibír az utasom ha jönni akar, de csak magam miatt akarok egy ilyet elvinni Ha nem lesz utasom annak csak jobban örülnék, kevésbé érzem azt, hogy másra is vigyáznom kell.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
#79335424
törölt tag
-
yodamastah
őstag
válasz #79335424 #68719 üzenetére
Mondjuk első pályázásra nem mennék pannoniaringre. Nem könnyű az a pálya. Van pár kanyar ami nagyon tempós, és kevés a referencia pont, benézel egy féktávot, vagy bekormányzási pontot aztán félig ledöntött motorral mész a fűre 120al Nem annyira kezdőknek való.
Persze lehet menni lassan is, de inkább először olyan pályára mennék ahol 50-60al már lapon lehet fordulni.
Mondjuk kecskemét az másik véglet. Ott olyan lassú kannyarok is vannak hogy ha elesel, le se csúszol a pályárol a motorral -
#79335424
törölt tag
válasz yodamastah #68724 üzenetére
Az enyémen sajnos nagyon komoly átalakítás kellene ahhoz, hogy pályázásra alkalmas legyen. Alapból a váz/futómű kialakítása nem alkalmas rá. Meg lehet csinálni, árulnak hozzá ilyen extra cuccokat, de az meg a hétköznapi, utcai használatnál bosszulná meg magát.
-
mm89
őstag
válasz yodamastah #68724 üzenetére
Nekem Kecskemét nagyon tetszik, többször voltam már ott még az SV -vel, a Z-vel még csak egyszer.
Egyszer voltam Kakucson is, de annak csúszósabb az aszfaltja, a kecskeméti viszont ragad mint a légypapír.
Szeretnék eljutni nagyobb pályára is, mert ezek valóban lassúak, bár legalább nem lehet akkorát esni.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #68728 üzenetére
Erre egy Trabant is megfelelő, és még meg se ázol esőben
-
-
-Mike-
addikt
válasz Kolondrum #68731 üzenetére
Néző pont kérdése. Szerintem egyáltalán nem drága, az élmény amit kapsz a pályán szerintem megfizethetetlen. Abba a 6ezer pénzbe belefér 10kör és ott a motorod határai nagyon hamar kijönnek, a legjobb hely ahol a legbiztonságosabban tudsz motorozni és gyakorolni ma M.o.-on.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Sosem lesz kesz a motor, kcsg idojaras.
Meg az egyik oldalon kell bekabeleznem az indexes tukrot, aztan mehet fel a maradek idom. Az mar remelem nem lesz szivatos. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
Csak egy cikk, de van benne igazság... [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
Nekem a legközelebb (6km) a Szlovákia ring van. [link] Motorozni tökéletes.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #68696 üzenetére
Ha a dobozt és a PC V-t hozzászomlom az enyémhez, 3-400k különbségről beszélünk.
Nyilván olyat vennék abból, amihez jár az oldaldobozszett, topcase amúgy sem kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
Voltam teszkoban mocis felszerelésben. Bőr gatya helyett farmer,de úgy néztek rám,mint a véresrongyra. Nem csodálom,hogy írtják a motorosokat. Ha full bőrben vok,sztem kinyírnak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #68745 üzenetére
Miért érdekel, ki mit gondol?
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #68695 üzenetére
Nem olyan régen még azt írtad, hogy 4-5 évig még biztosan megtartod, annyi még nem telt el, maximum 2 hét Kérdés az, hogy a nagyobb ér-e neked annyival többet...
FIREBLADE78: hétvégén én is bementem a teszkóba full bőrben, méghozzá sörért, rám is néztek mindenhogy de pont lesz@rtam ki mit gondol
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #68745 üzenetére
A mocis felszereles valami buzis dolog? Ne csodalkozz ;-)
-
Kroni1
veterán
válasz polimorf #68741 üzenetére
Nem kell azért szégyenkezni, és lemondani a pálya nyújtotta élvezetekről csak mert túramotorod van! Persze nyilván a sportgépek a pályázásra evolúcionálódott és leginkább odavaló masinériák, de azért túramotorral, sőt akár egy utcai autóval is lehet ugyanúgy élvezni a minőségi aszfalt nyújtotta, közúthoz képest közel dupla mértékű tapadást! Nyilván némileg lassabb köridőkre leszel képes mint a keménymag, de attól még ugyanúgy el lehet érni a motorod és a saját határaidat pályán, sőt kevésbé ügyes sportmotorosokat könnyen le is lehet nyomni, az meg plusz élvezetet ad.
A köridő meg nemcsak motor, de nagyban motoros tudás kérdése is. Kakucs egy technikás kanyargós pálya, ott ugye sokszor látható, hogy a megfelelő kezek közt tuning robogóval a sportmotoroknál gyorsabb időket lehet menni. Hringen is láttam szép dolgokat, igaz régen volt, de sosem felejtem el: Jöttek a keménylegények R1-essel meg hasonlókkal a rendőrmotorosok által tartott ingyenes pályanapra, hogy majd ők megmutatják.. A célegyenes nagyon szépen ment is nekik, aztán a kanyarokban a rendőrök úgy otthagyták őket még a 15 éves 300kg-os full bukócsöves öreg szakadék rendőrmotorokkal is, hogy öröm volt nézni...
yoda: "Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas"
- A túrázásnál én úgy pontosítanék, hogy ausztriában és minden más, tőlünk nyugati irányba található országban, ahol jók az utak. Merthogy a hazai utakon való folyamatos pattogás és kátyúkerülgetés azért nálam nem éri el a kiválóan alkalmas kritériumait!
Mikor volt sportmotorom és egy tizedakkora teljesítményű, konkrétan 14LE-s 125-ös endúróm azt vettem észre magamon egy idő után, hogy a kicsivel nagyon élvezem itthon a motorozást és a naggyal már egyre kevésbé, a vége az volt hogy már csak a 125-öst használtam mindenhova. Na akkor jöttem rá, hogy a hazai utakra minimum 200mm-es telóúttal rendelkező futómű kell![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Politika
- Projektor topic
- Autós topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ford topik
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!