Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opeter70

    senior tag

    válasz Nferi1 #10405 üzenetére

    Ez a sokat emlegetett RIL bug. Már sokszor volt itt szó róla, pl pár hozzászólással ezelőtt is.
    Tegyél fel egy olyan romot, ami érzékeli, ha hiba van és újraindítja a telefont. Én azóta a WR 2.1.1-et haszálom, de most olvatam egy pár hozzászólással ezelőtt, hogy a 4.4.2 slimkat is rebootol, ha érzékeli a RIL bugot. Én eléggé kezdő vagyok a témában, majd a többiek megmondják, hogy milyen romokat érdemes még ezeken kívül feltenni, amelyek kivédik ezt a hibát.

    Egyébként szinte kísértetiesen hasonló az én esetem is. Kb 2 évig hibamentesen használtam főzött rommal (quarx féle cm 7.2) majd egyszercsak mintegy varázsütésre előjött a RIL bug. Ez a rom sajnos nem rebootol, úgyhogy jópár hívást én is elszalasztottam ezáltal.

    Igazából nem is az bosszant elsősorban, hogy létezik a RIL bug, hanem az, hogy előtte miért működött közel 2 évig hibátlanul ugyanazzal a rommal.
    Azóta próbálom megfejteni, hogy mi váltja ezt ki hosszú idejű hibamentes használat után, de egyelőre nem sikerült. Én még mindig az akkura gyanakszom, mert bár látszólag teljesen egészséges, de az az egyetlen olyan egysége a telefonnak, aminek az idő múlásával változik az állapota. Valamint a RIL bug az esetek 80%-ában akkor jön elő (nálam), amikor megjelenik a 15%-os akku lemerülési figyelmeztetés.
    Illetve kaptam még egy olyan tanácsot (lásd az előttem szólót is), hogy cseréljek SIM kártyát. Tény, hogy nekem még 1000 éves Westel logós SIM kártyám van, úgyhogy már ideje lesz cserélni.
    Remélem ettől majd javul a dolog.

  • bodorjanos

    aktív tag

    válasz Nferi1 #10405 üzenetére

    Szia!

    Pár hete én is erőlködtem vele, de nem jutottam megoldásra.
    SIM-et nem cseréltem, 2.-3 éves, másik telóban hibátlanul működik.
    A hibát nálam is ugyanúgy produkálta, mint nálad.