Új hozzászólás Aktív témák

  • Lewzke

    őstag

    válasz Gloob #52176 üzenetére

    A Yettel egy hete igyekszik megoldani a számhordozásom, de a születési helyem hossza kifekteti a rendszert, mondtam nekik ez így nem lesz jó mert zsákutcába vagyok, aláírtam a flottát és használni sem tudom saját számmal. Aztán végre valaki elkezdett egy emailt is írni belőle, hogy ne körkörösen új legyen az ügyintézés. Igazán standardizálhatnák ezt az egészet országosan, mert minden szolgáltatónál más az adatmező és az ügyfélszolgálat nem érti mit művel, s csak exotikusan telefonálgat egy technikai csapat fele, akik meg mondanak valamit, de köszönik szépen elvannak a maguk bajával, csak tippelget mindenki. Ugyanilyen okok miatt bírságolták meg a Telekomot is, mert csomó számhordozási kérelmet visszadobott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák