Új hozzászólás Aktív témák

  • tibor23

    senior tag

    válasz jbnd-007 #45758 üzenetére

    Nem tudom létezik-e úgymond hibátlan lakossági internet. Nálam volt legalább 10 évig ADSL, tulajdonképpen használható volt, ritka de nehezen szűrhető szakadásokkal, leginkább az ügyfélszolgálat és hibaelhárítás volt volt nagyon nehézkes, lassú és nagyon kínos (Telekom) - soha többet. Van itt Tarr kábel, de nem kell sem a TV-jük sem a telefonjuk, csak internetes áraik nagyon rosszak, és tudtommal ott is vannak szakadások, alapból privát IP címet adnak, de átállítható publikusra. Aztán az ár/érték arány miatt lett mikrós net, ismerős a rendszergazdájuk, ami igen nagy előny, nem kell küzdeni az inkompetens ügyfélszolgálattal ha hiba van. Volt is régebben hiba, újraindítások kb. 3 havonta. Aztán valamit cseréltek (titkolóznak hogy mit), sebességet növeltek 80/10-re, és azóta atom stabil, pedig itt is állítólag nagyon nagy a mikrós szmog. Volt egy másfél évig korlátlan Telenoros flottás netem, amit tulajdonképpen tartaléknak vettem, de pl. a saját routeremmel (Huawei B593) nem tudtam megcsinálni, hogy ne az újraosztott natolt netet továbbítsa a fő routerem felé, ami nálam hátrány volt, emiatt csak ritkán használtam, és idén vissza is adtam a kártyát, mivel a mikrós net stabil lett.
    Én annyit tanultam az egészből, hogy a stabilitás, szakadásmentesség, fix de legalább publikus IP cím, és az ügyfélszolgálat-hibaelhárítás minősége számít a legtöbbet. Ha van valami apró hiba, ami miatt nem úgy fog működni a hálózat ahogy szeretnéd, az ügyfélszolgálattal meg nem tudsz zöld ágra vergődni, megette a fene a nagy sebességet is.

Új hozzászólás Aktív témák