Új hozzászólás Aktív témák

  • Shrike7973

    senior tag

    A HP az EliteBook-ok garanciális ügyintézését különleges módon kezeli, vagy a HP egyszerűen korrekt?
    Nem volt sok laptopom, nem is vagyok szervizes, hogy sok történetet halljak.

    Május óta megvásárolt gépemben háromszor volt eddig garanciális alkatrészcsere (nem annyira vészes a helyzet, mint hangzik - szívtam pl.: a ProtectTools-al, ami tönkretette a HDD-t szoftveres úton. Jó kérdés, hogy ez a HP, vagy McAffee hibája-e). Viszont nem is zavar ez az egész, merthogy...

    Ami meglep engem, hogy a hivatalos szerviz, a Delta Informatika minden egyes alkalommal látatlanban elfogadta a telefonos bejelentésem Kecskemétről, 1-2 munkanapon belül lerendelte a cserealkatrészt, és mehetett is a csere. Azt tapasztalom, bármi baja van a gépnek, rám nem vonatkozik a szokásos "búcsúzz el a géptől 1 hónapra" szabály, hanem szinte azonnal megoldódik minden.

    Szóval kíváncsi vagyok, hogy egy Pavilion-nal is így ment volna ez, vagy csak arról van szó, hogy a drágább EliteBook-ok ügyeit komolyabban veszik?

Új hozzászólás Aktív témák