-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Danex #125797 üzenetére
pár napja raktam be egy c70-es volvo-t, de annak a fenntartása azért komolyabb tétel ezekhez képest.
hunyadit nem venném, nem tud semmi extrát, ha letöröd vagy letörik, az horror lesz.
mini is szervizigényesebb viszonylag (bmw ugye), de nagyon jól lehet vele gokartozni. viszont ebben az árkategóriában még az eléggé lepukkant darabok vannak, pár százezerrel nagyobbat kellene nyújtózni egy jó vételéhez, na meg ugye kötelező szerviz és társai.
1-1,2 között már bőőőőven kapsz jó 147-es alfát, a 105 lovas 1.6-tal (eco) se forgalmi akadály, de ha belekalkulálod, hogy 50ezer km-ként a vezérléssel együtt vezérlésmódosítót is cserélsz, akkor vedd a 120 lovast. vagy vegyél dízelt, alapos átnézés után. 156-ból az 1.8 TS-t is bevonnám a buliba, az ugyanezt tudja szedánban.
az alacsonyabb árkategóriában renault megane coupét mondanám a 2lityós benyással.
inkább 1-1,2M közé lőném az első generácós saab 9-3-ból a háromajtós változatot, 2 lityis turbóval 150 vagy 185 lovas kivitelben. -
Integrale
veterán
válasz Danex #125859 üzenetére
Alaposan nézd át a 147-et, ha osztrákoktól van akkor nyomozz rozsda után, hátsó kerékjárat aljánál nézd elsősorban, egyébként nem rohadósak.
Benzinesek kényesek az olajcserére, vezérléscsere gyári előírása 120e km, kifejezetten fontos betartani, de inkább 100 körül cseréld, gyertyából 8 kell, ez 20-50e Ft körül alakul gyártótól függően, futómű ha jó minőségű akkor drága, viszont strapabíróbb, ha olcsó akkor olyan is.Az 1.6 ECO a vezérlésmódosító hiányával egyel kevesebb hibaforrás. Nem romlik el csak úgy, de ahogy rbalint88 is írta, vezérléscserébe bele kell kalkulálni. Ha szarakodik, akkor kopogós hangja van induláskor, aztán elhalkul. Nagy típushibákra nem kell számítani, légzsákvisszajelző szokott világítani, ami vagy baleset utáni szakszerűtlen sufnis javítás eredménye (nem kerültek vissza a légzsákok, volt példa rá nem is régen), de gyakoribb, hogy a vezetőülés alatti csatlakozó kontakt hibás, filléres és egyszerű tétel.
2.0 TS már kicsivel problémásabb, hatványozottan számít az előélet, van ismerősi körben, ami 300 felett jár, hidegen nem hajtja, és 8-10e km körül lecseréli a Selénia olajat, illetve kitakarítja az olajteknőben levő szívókosarat is, (hobizoli is írta már korábban) ami akkor ajánlott leginkább, ha ritkán van cserélve az olaj, és/vagy sok a rövidtáv.
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Danex #190097 üzenetére
Projektoros fényszórót lehúznám a listáról. Vagy legyen sima foncsoros halogén, vagy xenon/LED! Halogén projektoros fényszórókról elég sok negatív véleményt olvastam. A halogén elé betett lencse valamennyire csökkenti az erejét a fénynek és azért 4-8 évesen már egy szétszedéses tisztítás is ráfér a legtöbbre.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Danex #190097 üzenetére
Én is gondolkodtam abban, hogy erősebbet nézek, mint a Focus 3 vagy Honda Jazz, és az ülés variálhatósága miatt bevettem a saját kereséseim közé az ufó civic-eket:
1,8 szívó
140 ló
8,9 másodperc 100-ra
Annyi, hogy ennyiből 2007-es jön ki belőle, maximum egy 2008 eleji. Suzuki-ból nem tudom, hogy mennyivel jönne ki fiatalabb. -
Pist@bácsi
őstag
válasz Danex #190097 üzenetére
A Swift sport 2010 -ig 125LE, 5 sebességes váltóval.
A következő generáció 136LE 6 sebességes váltó, szóval ez az erősebb.Nem való négy személynek. Még csomagok nélkül sem.
136LE-s van egy itthon. Pozitívak a tapasztalatok vele. A kis tömeg miatt jól megy, jól kanyarodik, jól fogyaszt, jó a fékrendszere, a kormány, a futómű. Sima Swift-el nem lehet összehasonlítani, annyira más érzés vezetni. 1-es 2-es fokozat hosszú, a többi négy fokozat rövidebb. 200-nál leszabályoz. Ezt tudja már 4-ikben is. Xenon, tempomat, automata klíma van benne. Városban egy személlyel 100-as benzinből 5.3-5.5l.
Forgalmi szerint 4 személyes. Három ajtós. Két millió alatt nincs belőle eladó. Tartja az árát.
Szubjektív, de kívül-belül szebb, mint az előző gen., felszereltségben is jobb. -
válasz Danex #190097 üzenetére
Swift sport 4 személyes? Akkor kisebb autó kell, mint gondoltam. A projector rosszabb, minta halogén.ufo civic 1,8 140 ló jutott eszembe 2M Ft-ig
Vagy Chevrolet cruze 1,8 140 ló
Kia ceed 2.0 143 ló
Amúgy a fiat barvo 1,4 T 120 ló, bár nem szívó, de mpi (nincs koksz, mondjuk kettős tömegű van) mondjuk akkor már a mito is szóba jöhet, vagy a giulietta, lancia deltaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz Danex #190383 üzenetére
Ez a probléma mostanában a használtpiaccal.
Ugye már közel sem igaz az a hülyeség, hogy “kigurulok a szalonból, és felét éri az autó”. BMW-nél lehet így van, de a kommersz márkáknál alig esik az áruk, még a több éves 100k+ km futásteljesítményű autók is majdnem annyiba kerülnek, mint ami a szalonáruk volt.
Megveszel pl. egy 2 éves hunyadi i30-at 5M-ért, aztán ha egyből kell rajta csinálni valamit, akkor kb. ott vagy, mintha egy első fingosat vettél volna... Kissé bosszantó...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dunc
nagyúr
válasz Danex #199811 üzenetére
Az új autó új autó. Részemről a Swiftre egy nagy szavazat, de érdemes megnézni a Yarist is, de ott az alkatrész árak drágábbak, viszont a Toyota tartósabb, és nem véletlen lett 2021 év autója, az új Yaris nagyon jó kis autó lett. Használtba Swift et vennék, ott sok varázslat nincs, és 2M be estleg kicsit feljebb nagyon újszerű darabokat lehet venni, akkor nincs hitel stb. Az új autó fájdalmas tud lenni, az első rányitogatás stb.
-
Lacko32
tag
válasz Danex #199811 üzenetére
Véleményem szubjektív, ne vedd készpénznek.
No. Új autó téma. Leraksz 2 millió kp-t, legyen mondjuk a járgány 4 millió pénz, amit lizingelsz, végén megkapod a törzskönyvet, azt csinálsz vele, amit akarsz.
Ha az a havi 50-60 ezer Ft nem hiányzik sehonnan, simán vágj bele. Én ezt tenném.Ellenben ha hiányzik, akkor használt (minő véletlen), de csak és kizárólag ismert előéletű autót, rendesen átvizsgáltat, tisztességes helyről, ahol ha gáz van, nem teszik rád a telefont, segítenek.
Az általad leírtak mind olyanok, ahol vagy visszaváltasz a klíma miatt, vagy kikapcsolod A Civic 1.8 benzinnel jó, kérdés, mennyire számít a komfort. Jó úton kiváló, rosszabb úton nem az igazi az a sportos futómű. A Stift és Yaris méreteiben kisebb is szvsz. Egyszerű, próbáld ki mindhármat, és lesz viszonyítási alapod motor/nagyság/teljesítmény terén.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
válasz Danex #199947 üzenetére
Autóra inkább 8-10%körül van, de valóban nagyon gáz a jelenlegi pénzromlás, semmi értéke nincs a Ft-nak
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen