- DIGI kábel TV
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Google Drive
- Aliexpress tapasztalatok
- Crypto Trade
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Microsoft Outlook topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TayRol #95925 üzenetére
"Családi autónak, sok pályázással, kevés rövid távú városi kiruccanással (az is inkább 10+km alkalmanként), komótos, takarékos autózáshoz kellene."
Nekem kb. pont ilyen idos C5-om van, csak mas motor/felszereltseg, szinten 60k km koruli futasteljesitmennyel kerult hozzam. Tokeletes auto arra, amit irsz -- en is pont erre hasznalom egyebkent. Kiemelkedoen csondes es kenyelmes, fantasztikus ulesekkel. A Focus es tarsai biztos jo autok a maguk kategoriajaban, de ez szerintem mas szint -- en BMW E90 helyett vettem ezt vegul, mert sokkal kenyelmesebbnek ereztem. Ha ramkeresel a topicban, akkor par dolgot irtam mar rola. Ennyi km-el gyakorlatilag ujnak kell lennie belulrol.
Van a Totalcaron is jo sok cikk rola, imadjak. Es miota a C5 II kijott (2008), azota nem derult ki rola semmilyen veszedelmes tipushiba, pedig az mar 6 eve volt.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;