-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
A tömegük miatt egyértelműen jobban, mint egy személyautó, viszont kamion sem károsítja az utat, ha az út normálisan meg van építve. Magyarországon az engedélyezett tengelyterhelés 11 tonna, az újabb építésű gyorsforgalmi utak/autópályák mind 11,2-12 t -tengelyterhelésre lettek tervezve, csak kivitelezve nem. Kicsit furcsa, hogy nyugatabbra egy másodrendű út is jobb, mint nálunk az M1 néhány szakaszon.
A régebbi utak a régi rendszer örökségei, 7-8 tonna tengelyterheléssel, annak nyilván nem tesz jót a tranzitforgalom.
Ha ennyire megemelik az útdíjat, akkor jól mondja Dare2Live, lehet készülni külföldre, mert minden élelmiszer és fogyasztási cikk drágulni fog.<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs