- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- ASUS routerek
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Crypto Trade
- A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Te helyette is félsz ezektől? Gondolod mid pénztemető? Annyira azért nem rossz a helyzet.
Kell hozzá tököt növeszteni, meg jól meg kell nézni, hogy ne egy széthajtott dzsézönstetenest vegyél, de aztán csak fenn kell tartani a jó állapotot. Drágább a fenntartása, mint a kisautóknak, de többet is nyújt.
Insignia egy műanyag szappantartó az A8-hoz képest. Talán almát az almával kellene. Igen, van fiatalabb swift is, kevesebbe is futott, de az nem A8. Comprende?
Viccből kapta a linkeket, de már meg is érkezted szakérteni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
ez nem a Delta Integrale, hanem a rally B csoportos Delta S4 Stradale (=utcai) valtozata
"The car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds.[1] Officially, the car produced 480 horsepower (350 kW), but some sources claim that the Delta S4 produced about 560 horsepower (417 kW). In 1985, Lancia engineers tested an S4 engine under extreme conditions, reaching 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb).
...
Between October 1985 and 1986 Lancia built 200 examples of a road-going version of the Delta S4, officially named Lancia Delta S4 but widely known as "Stradale", for the purpose of homologation in Group. In Italy the car was priced at about 100 million Lire: five times the price of the most expensive Delta of the time, the HF Turbo.
The Stradale's chassis was a space frame, similarly to the racing cars, built out of CrMo steel tubes and aluminium alloy for the crash structures; it was covered by epoxy and fiberglass body panels. Like the rally car these cars mounted in a midships position a 1.8-litre engine, equipped with Weber-Marelli IAW integrated electronic ignition and fuel injection, a supercharger, a turbocharger and two intercoolers. In road tune the 1.8 produced 250 PS (184 kW; 247 hp) at 6750 rpm and 291 Nm (215 lbft) at 4500 rpm. The "Stradale" kept a three differential four-wheel-drive system; the centre differential sent 30% of the engine torque to the front open differential, and 70% to the rear limited slip one."[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P