- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Programozás elméleti kérdések
- Játékfejlesztés
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Hálózati / IP kamera
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- C# programozás
- ASUS routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz Integrale #125977 üzenetére
159-el mi a helyzet?
Népítéletben nagyon szeretik...
Van most hahun egy gyönyörű barna, bézs belső, 2.4 JTD sedan kb a szomszédból, szerintem anyum még ismeri is a tulajt..."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
w333
félisten
válasz Integrale #125990 üzenetére
Csomagtartó nyitó gumi zárszerkezet elszakadt nem lehet cserélni külön csak egybe az egész műanyagrésszel ami nem olcsó (és menet közben zörög), hátra nehezen lehet beülni Link, recseg ropog benne a kemény műanyag, futómű nagyon imbolyog, műszerfal hibakódoktól meg lehet őrülni (karácsonyfa effektus) nagyon sokszor viszi szervizbe
Tegyük hozzá hogy ez egy céges autó és neki előtte C Merci volt, most hogy az összes ilyen vagy csak az övé azt nem tudom, de tény hogy hátra nehezen lehet beszállni, recsegnek ropognak a kemény műanyag elemek benne és hosszútávon is elég kényelmetlen ... illetve tényleg a futómű sem az igazi
Ez egy Qashqai 1 amiről beszélek ... és 1.5 dci (motorikusan még úgy rendben is van) de persze még alig van benne 150 ezer km !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #126082 üzenetére
Feladom.
Nem tudom veled megérteni, hogy a B5.5 passat minden futómű és motor alkatrésze jó a B6 A4-be, csak míg az audi ennek új platform nevet adott, addig a vv-nél csak facefit jött ki. Az autó alkatrészei csereszabatosak, csak a karosszéria elemek nem. Aztán nevezd, ahogy akarod. Viszont, a B6 passat kereszt motoros lett, semmi köze a B6 A4-hez. Ezért is írtam hogy melyik melyiknek a párja, és honnan volt változás, de te még mindig egy kalap alá veszed a B6 passatot meg az B6 A4-et, mert a wikipedia.
De, ha megnézéd, hogy a B6 audit csak 2000-2006-ig gyártották, viszont a B6 passatot 2005-2010 között, akkor látnád az összefüggést a mondandómmal, mivel a B5.5 passatot érdekes, 2000-2005 között gyártották.
Szóval ne hasonlítsd a B6 A4-et a körtével.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Integrale #126117 üzenetére
(#126116) zoo8800 de akkor az is premium, amit linkeltem...hiszen A4
En tovabbra is azt gondolom, hogy a premiumban nincs de....az "fapadban" is olyat kell, hogy nuyjtson, amit az atlag auto nem nyujt. Persze raaggathatjuk a premium szot mindenre, ha ez jol esö erzessel tölt el valakit...de szerintem a lenyeg az utolso mondatodban van " Na meg a Brand, maga a marka." ....ez viszont nem premiumsag, hanem marketing....fizess ki par szaz ezerrel többet egy fapad a4 audira, mert akkor ülsz "premiumban", akkor leszel te is "premium" es erezheted magad "premiumnak" az utakon....ennek szvsz nem szabad bedölni
Na de befejeztem....csak ezen mindig fennakadtam, hogy ez premium, meg az premium.....de megyek behuppanok a premium H astramba es kussolok
-
greyslay
aktív tag
válasz Integrale #126119 üzenetére
A meganet belvettem a számításba valóban még jó lehet.
(#126121) Blaise
igazából a leginkább ajánlott mindenki által, de egyszerűen a g-astra belső tere nem tetszik (fa pados), csekély tapasztalatom alapján nem találom kényelmesnek sem.(#126122) footy
valóban ezek 900 felett indulnak, de úgy vagyok vele ha messze magasan ajánlottabb mint az összes többi felsorolt, akkor várok egy kicsit még és spórolok, ugy kitudom tolni 900 -ig azért már talán kapok(#126123) kalmanchris
igen sajnos tapasztaltam is, 1 -et megnéztem és mind a 4 ablak elektromos emelője szarakodott, így azt nem is firtattam tovább.(#126123) kalmanchris
őszinte legyek ez a citroen nem jön be :/köszönöm a segítséget !
"embertelen ember munka"
-
-
őstag
válasz Integrale #126332 üzenetére
Nem is a víz hiány miatt adtam el. A motorhiba kijelzés miatt, melyre tippjük se volt a szervízeknek (hiba kiütésen kivül). Próbáltam én legyinteni, de erre már nem ment 3,5 év alatt majd annyit buktam rajta mint most fogok majd a 9 éves i30-al (ok, nem fair teljesen mert a használtautó piac szerintem mostanában teljesen bedilizett, és ezt úgy mondom hogy most nyerni fogok rajta).
-
-
őstag
válasz Integrale #126348 üzenetére
igen, és minden második fiatban előjön
van autós cégünk, láttam sok puntót, bravot stb.
midnen másodikban világított valami
amelyikben meg nem azt valamelyik nepper már kikötötte vagy rákötötte egy másik visszajelzőre(#126349) vmk
focusom nem volt meg d corsám se
arról tudok nyilatkozni amivel van tapaszalatom[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
w333
félisten
válasz Integrale #126472 üzenetére
Faterom régi Pug 505 (2.5 GTD) 870 ezer km. állt meg az óra és még ment legalább 7-8 évet, 1 önindító csere, 1 kardántengely csere, ezen kívül csak kopó alkatrészek (30 évig bírta)
És nem azért adta be a bontóba mert motorikusan rossz volt, hanem szétrohadt !
Ezért is vettem meg anno a 90LE -s Pug 406 -t
De ültem már olyan 406 -ban is (erősebbik 110LE) hogy 923000 -t mutatott az óra, természetesen ez egy Taxi volt ami éjjel-nappal megállás nélkül ment
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
-
w333
félisten
válasz Integrale #126552 üzenetére
Németek nagyon sokat pályáznak ... van akinek a munkahely 200-300km -re van, átlagosan számolva évente kb. 35-40 ezer km -t pakolnak az ilyen autókba
Régi ügyfelemnek ilyen 318D és 320 ezer km. de nincs így szétkopva a kormány !
(#126555) Integrale
Nem szentírás, de kormány kopását nézve szerintem sokkal több van benne !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #126566 üzenetére
Nézd a jó oldalát ... itthon már nem kell tekerni, a Német erre is gondolt
(#126568) bitpork
Oké nyilván van ilyen is, de aki egy ilyen autót vásárol ennyi pénzért és nem nézi (keresi) vissza a múltját, az meg is érdemli a tekert autót
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz Integrale #126566 üzenetére
Mert nem az ülés állapotán múlik a használat módja és mennyisége Nekem a 100+ kilómmal bármit sikerül szétülni 1-2 év alatt még ha csak 40k kmt is megyek. A kormányt az izzadós tenyerem seperc alatt szíjje karmolja. Amikor ezeket a kopásokat példázzák sokan a falnak megyek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-v-
addikt
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #127152 üzenetére
"Repulo toredekebe kerul egy autos utnak, nem megy ra 2-3 napod az uttal es pihenessel egyutt, plusz az ut kozbeni szallas. Balesetveszely es az esetleges lerobbanas rizikojarol nem is beszelve."
Plusz ha dolgozni akar angliában (ami nagyon valószínű) egyáltalán nem használhat magyar rendszámos autót csak helyit. Nincs türelmi idő, ha megfognak valaki szó nélkül bezúzzák az autót.
Szerk.
Ja hogy egyetemre jár, de szerintem akkor sem ok a magyar kocsi.[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #127467 üzenetére
Ez lehet vicces is de simán lehet igaz is. Ezért nem nézünk km-t.
MOD
(#127469) Integrale : na erről van szó.Felesleges boszorkányüldözés szvsz, de ahogy nézem az általános közhangulat ezt igényli, uh kapára kaszára fel , koncoljunk fel mindenkit[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html