- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smani
senior tag
Biztos vagy benne, hogy energiát lehet spórolni, miközben munkát végzel? Amikor a bezárt szelepekkel össze akarsz nyomni egy adott térfogatú levegőt, az nem kevés munkát igényel,
Lényegében mintha ott se lenne semmi mivel ugyebár összenyomja de aztán ki is tágul az a levegő.
-
VR6-Fan
veterán
biztos több energiát igényel mint, ha csak átöblítene, viszont erre azért van szükség mert baromi nagy lenne a tengely két végén a kihajlás és sajna ilyen környezetbe a rugalmas kihajlás se megengedhető túlzottan (elnyalná a csapágy szélét), gyak parasztosan mondva ezzel egyen súlyozták ki a tengelyeket.
(persze megoldható lenne üras járásba is csak nem 5 (nem biztos hogy 5 helyen van csapágyazva, csak így lenne logikus, vagy is olcsó ) helyen kellene csapágyazni akkor a főtengelyt.szelepeket meg asszem úgy oldották meg hogy elcsúszik a sonka a veztengelyen, de valahol láttam én már erről pofás animációt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
így van, a vezérműprofil-eltolás nem újdonság már az audinál, igaz korábban a változó szelepvezérlést oldották meg két eltérő profil alkalmazásával. a lényege, hogy a vezérműtengelyen egy (illetve több) elcsúsztatható persely van, amit elektromotorral tudnak tengelyirányban mozgatni, ezzel a két profil közt tudnak váltani. itt is hasonlóképpen van megoldva, csak az egyik profil gyakorlatilag kör keresztmetszetű.
szerk: itt egy link hozzá
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
MunezXBK
nagyúr
Ebben a topikban van súrlódás bőven.
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
Ezt a részét értem. Nekem az a gondom, hogy több energia megy el erre a folymatra, mintha ugyan ezt a teljesítményt alapon 4 hengerből veszem ki. Mert hiába nem megy csak 2 henger, de az a 2 szvsz elfogyaszt simán annyit, mint a 4.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
VR6-Fan
veterán
nem is tudtam hogy van egy fejlesztő mérnökünk.
honnan tudod mennyi energia kell a két henger levegőjének komplimáláshoz?
normális elindulásnál olyan 10-20le-t meg 30-40nm-t adnak le a kisebb motorok, és ezzel tonnás bodékat mozgatnak ehhez képpest ez az ellenállás jóval kisebb.
valami olyasmi dereng hogy ha valami egyenletes egyenes vonalú mozgást végez az a test nyugalomba van, jó persze ezt valóságba soha nem valósul meg, de közelíteni lehet felé, amikor 90-el mész tempomattal mondjuk, akkor a kocsid teljesítmények elégé kicsi hányadát használod, amit kb egy henger is előtudna állítani (csak ahhoz csúcs közeli állapotban kéne járatni).
szóval a lényeg hogy 2 hengerrel alacsonyabb az össz szükséges tűzelő anyag mint ha mind a 4 henger járna.
paraszt logika, meg ha nem lenne jó finom színes szagos akkor nem tették volna bele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy úgy van, ahogy én gondolom.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
az lehet, hogy induláskor 30-40Nm-t ad le egy motor, de azért van váltó is a kocsikban, hogy azt jó parasztosan mondva "felszorozza".
az egyenes vonalú haladáshoz szélcsendben egy átlagos autót véve, 120km/h sebességű haladáshoz 40 lóerő környéki teljesítményre van szükség.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
8th
addikt
Pff...[link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Rick4
félisten
Ha most a piacról venném, új van 2.2M-ért, ez nem tudom milyen, de 2.5-ért vannak hasonló paraméterűek, ez saccra olyan, mintha 2.8-ért vennéd hitelre, és így 3.6 lesz a vége. Ebbe már belebukott az aki elkezdte fizetni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
8th
addikt
A tíz éves futamidőre nulla kezdővel elhozható WagonR+ is valami 3.6millió lett a futamidő végére. Kp-ban 2.3 körül volt akkoriban újonnan. Elég durva.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
dabadab
titán
-
mycso
veterán
válasz dabadab #12527 üzenetére
Amit a linken írnak, jelenleg a szerint pedig kb ennyi 3.6M.
6év * 12hónap * ~50K = 3.6M
Ja, közben vágom, hogy mit írsz ha véletlen most egy összegben kicsengetnéd a hátralévő törlesztőt, akkor "elvileg" kevesebb lenne.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
dabadab
titán
Most komolyan, tenyleg nem vilagos, hogy mi a kulonbseg a hitelosszeg meg a torlesztoreszletek szummaja kozott?
szerk: igen, meg arrol is szol, hogy ha egy masik autot veszel meg mondjuk 2,5 millioert, hitelre (most eltekintve attol, hogy mar nincs 0%-os hitel), akkor se 2,5 millio forint lesz a torlesztoreszletek osszege, hanem tobb.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Rick4
félisten
-
Balupapa
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
Mostanában elég sokat olvastam a kis turbós benyósokról, hogy hosszú távon nem olyan megbízhatóak és ráköltősebbek mint egy "hagyományos" szívóbenyós. Ebből mennyi az igazság?
Konkrétabban az 1,2 TSI Polo (105 ló 130Nm) és az 1,4-es Jazz (99 ló 127Nm) között megy a vacilálás... Mind a kettő 4 milla körül van, erőben meg szinte elhagyható a különbség (bár a turbós nyilván rugalmasabb).
mod:
Azért hadd ne sajnáljam a bankokat. De tény, hogy sokkal többen vettek fel hitelt mint akiknek ténylegesen szükségük lett volna rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szplöttyy #12545 üzenetére
Ráadásul olcsóbb is a Jazz, 4 milla alatt van most akciósan az 1,4-es metálfénnyel, a Polo meg nem jön ki 4 milla alatt csak a full fapad metál fény nélkül.
Meg mekkora lehúzás, hogy csak az egy szem usb csatiért 45k-s feárat kérnek el a fosvágenék?!mod:
Más alternatíva ebben a kategóriában?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen