Aktív témák

  • HZoli87

    veterán

    válasz HZoli87 #32503 üzenetére

    Beszéltem velük újra, elküldték a megoldást is, ha valakinek hasonló problémába ütközne:
    (az egy dolog hogy nem vették észre a képen, hogy KAV-ról lenne szó)

    Tisztelt XY!

    A problémát az adatbázisban lévő feketelista fájl sérülése okozta. Az ilyen
    jellegű problémák általában rövid időn belül javításra kerülnek és a
    követkető adatbázisfrissítéssel megszűnnek.

    Amennyiben ez mégsem következik be, kérem az alábbiak szerint járjon el:

    1.,
    Kapcsolja ki a KIS program önvédelmét:
    A képernyő jobb alsó sarkában a K betűs ikonra jobb klikk -->
    Settings--> bal oldalon az "Advanced settings" részben válassza a Self-Defense
    menüpont, majd a jobb oldalon kapcsolja ki az "Enable Self-defense" opciót.

    2.,
    Törölje a
    "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\
    Kaspersky Lab\AVP11\Data\Updater\
    Temporary Files\temporary Folder\"
    mappa teljes tartalmát.

    3.
    Engedélyezze újra a KIS önvédelmét a fent leírtak szerint.

    4.
    Indítson egy új adatbázis-frissítést.

    Ezután a hiba remélhetőleg meg fog szűnni.

    -----

    Kipróbáltam a 2.megoldást, eredmény ugyanaz. Megvárok egy adatbázis frissítést akkor.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák