Keresés

Aktív témák

  • Stema

    tag

    válasz Anyád911 #5684 üzenetére

    edigital-ban vettem mind2t, azaz először a philips-et, de másnap kicserélték készségesen az r82-re. Gondolom az 1-2 közül az 1-esre gondoltál, h jobb, mert az a 2007-es modell, az s-es pedig az elődje.

    Amúgy a specifikációk picit rosszak, mert 3 hdmi van rajt :) És a philipsre csak 1 év gari lett volna, szal még1 "+" a samsung javára.

    Anyád911:
    szenvicssütő és wireless ofkorsz ;)

    [ Szerkesztve ]

  • cocoo

    tag

    válasz Anyád911 #5684 üzenetére

    Kicsit okoskodnék, mert most államvizsgázom s a szakdolgozatomat a magyar webáruházakból írtam, így egy kicsit szakértővé váltam a témában.

    Vannak "kalóz" webboltok de kevesen, a legtöbb nagy név (edigital, elektro world stb.) törvényileg is biztosítja a vevők jogait.

    Ha webáruházban vásárolsz akkor a terméket minden további indoklás nélkül visszaveszik nyolc munkanapon belül. Nem kell hibásnak lennie, csak egyszerűen vissza kell juttatni hozzájuk és nekik a vételárat (amennyiben nem másik készülék mellett döntesz) vissza kell fizessék. 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről (http://www.muszakidepo.hu/elallas.htm) elállás jogaként nevezi ezt meg.
    Ez MINDEN webáruházra vonatkozik!

    Ebben "buktató" az általában 30 napos visszafizetési határidő, szóval egy hónapig várhatsz a pénzedre, valamint az, hogy a szállítási költségek a vevőt terhelik (tehát azt nem kapod vissza, s a készülék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli, de a postán 1500 Ft a feladási díj így ez sem nagy tétel)

    Ezzel kapcsolatban egy legális tipp:
    Elektro World honlapján egy webáruházat üzemeltet. Ezen termékeket a csehországi főraktárukból szolgálják ki, de egy hét alatt megjön a cucc. 30000 ft felett nincs postaköltség.
    Szóval innen megrendeled a tv-t teszteled, de nem jön be akkor elkocogsz a készülékkel (vigyázni kell minden csomagolásra!, nem kidobni!) bármelyik EW áruházba egy hét múlva és indoklás nélkül visszakéred a pénzt. Ezt hívják az "elállás jogának" s ez teljesen TÖRVÉNYES!
    Egy hetes teszt elég olcsón kijön ha közeledben vannak.:-)

    van mikor bepróbálkoznak a "le kell vásárlni" szöveggel. ilyemkor nem szabad beparázni, csaknyugodtan kérni kell a vásárlók könyvét abba beleírni a tapasztalatokat, kérni egy jegyzőkönyv felvételét az esetről, valamint elkérni a felügyeleti szerv elérhetőségét.
    Bonyolultnak hangzik, de amint kimondod a "varázsszavakat" az egészre nem lesz szükség, mert készségesek lesznek a pénzvisszafizetésre.

    amire vigyázni kell még, hogy a megrendelés elektronikus formában történjen (neten, telefonon), és hogy házhozszállítást kérjünk, mert a többi esetben jogilag nem jön létre a "távollevők között kötött szerződés"

    [ Szerkesztve ]

    4 billió USD-ről beszélnek, ami tudjuk, hogy 4ezer milliárd.... by Rick4

  • Ebit

    addikt

    válasz Anyád911 #5684 üzenetére

    A műszaki adatok jelentőségét soxor eltúlozzák, noha a csatlakozók típusa és száma pl. nem vitatható, de a kontraszt, betekintés, frissítés és társai inkább csak vizuálisan ítélhetők meg.

    Szerintem , ha hitelesen adják, meg a gyártók a paramétereket, viszonyitani lehet a készülékek minőségét egymáshoz.
    Természetesen sokat számit, a vizuális teszt is, de hol tudod korrekt körülmények mellett, minden részletre vonatkozóan megejteni.

    Ezenkivúl,legalább ilyen fontos szempont a készúlék menú rendszere,kezelhetősége- beállithatósága

Aktív témák