Keresés

Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz kugyu21 #4675 üzenetére

    Hol vetted a készüléket? Ha ők azt mondják, hogy őket keresd, abból arra következtetek, hogy valami webbolt lehet, akik külföldről hozzák be a készüléket.

    Amivel én eddig találkoztam, ott az ilyen készüléknek is volt garipapírja, legfeljebb az volt rajta, hogy Sony Österich A.G., és nem Sony Magyarország KFT: :)

    Az EU garancia azt jelentené elvileg, hogy az EU-ban vásárolt termék bármelyik EU országban (ahol van képviselete a gyártónak) garanciális időn belül a garanciában foglaltak szerint vonatkoznak rá. Tehát ha például egy fényképezőgép, amit itthon vásároltál EU garival, tönkremegy egy Franciaországi kiránduláskor, akkor egy francia Sony szervízben kutya kötelességük lenne azt garanciálisan javítani. Az elmélet szép, csak sajnos nem így működik sokszor a valóságban. A BaSys, a Pioneer termékek forgalmazója pl. simán visszadobja a gariztatásból azokat a termékeket, amiket nem nála vásároltak (erre több példát hallottam már). A Sony-val kapcsolatban is volt ilyesmire példa, stb.

    A hazai jogszabályok szerint a legtutibb, ha a kereskedőhöz fordulsz ez esetben.

    Üzemidő számláló akad, bár általában csak a szervíz menüben lehet megtekinteni, hogy hány órát ment a készülék. Olyanról még nem hallottam, hogy leállna a készülék X óra után. A legtöbb gyártó a panel élettartamára általában 30.000 vagy mostanság már inkáb 60.000 üzemórát ad meg.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Aktív témák