Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz GalloG #18553 üzenetére

    "Szerintem a pixelhiba nem a személyes vagy online vásárlástól függ."

    Maga a hiba tényleg nem, meg az sem, hogy nemigen lehet vagy szokták a TV-t kicsomagolni és tesztelgetni a boltban.
    Hazaviszed vagy hazaviszik a gyári dobozban. Legfeljebb a gari miatt felbontják majd visszaragasztják a dobozt.
    A pixelhiba amúgy sem igazán tesztelhető TV-n a boltban. A világító még esetleg feltűnne, de leginkább számítógép rákötése kell mondjuk HDMI-n és monitor tesztprogram futtatása különféle homogén színekkel, hogy felfedezd a hibát.
    Na ezt boltban úgysem tudod megtenni.

    Az internetes vásárlásnak van még egy előnye, a 8 napon belüli elállás indok nélkül. Ezt megteheted akár pixelhibánál is, legfeljebb nem kell mondani :D , ha vállalod, hogy visszaszállítod a kütyüt.
    Na most ott nyilván nem vehetsz másikat, és egy másik boltban kezdődik elölről az egész pixelesdi.
    3 méterről a szubpixelhibát úgysem látod a filmeken, közelebbről és számítógép bemenetnél lehet inkább zavaró.
    Nem tudom, a TV-knél amúgy melyik cég hány és milyen pixelhibára cserél.

    Pixelhiba ellen garantáltan csak bigdigit tesztelt vásárlási megoldása van, vagy esetleg segíthet a JScreenFix java applet.
    Szinte hihetetlen, de nekem megjavított már 4-5 szubpixel hibát. :Y :R
    Kérdés, hogy ez meddig fog tartani. :F

Aktív témák