Új hozzászólás Aktív témák
-
ooloo
őstag
válasz #10529792 #6676 üzenetére
Üdv,
Hasonló hibákat produkál az én készülékem is . Annyi a különbség , hogy a vékony csík világosabb színt ad , és nem állandó a jelenség .
Fél éve vettünk egy LG tévét ... havi rendszerességgel megjelenik rajta egy függőleges csík . Kikapcsolás , és újbóli bekapcsolás eltünteti a jelenséget .
Kérdésem az , hogy ezt a csíkozódást mi okozhatja ?
Kellemes napot !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Köszönöm a válaszokat !
Már felvettem az LG szervizzel a kapcsolatot . Kiküldenek egy szerelőt .
Ez a jellegű meghibásodás könnyen és tartósan javítható ?
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Szia !
Nem fűzök hozzá nagy reményeket . Tisztában vagyok azzal , hogy manapság nem üzlet tartós fogyasztási cikket gyártani . A tartós szót klasszikus értelemben értem .... kb. 8-10 év .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Üdv,
Több mint egy hete bejelentettem az LG központi szervizébe a garanciás készülék hibáját ( függőleges , kb. 10 cm sáv , amiben világosabb a kép ) . A Hibát rögzítették , de az alkatrészre várni kell ... Milyen alkatrészt várhatnak ? Ilyen esetben nem a komplett kijelzőt cserélik ?
További kellemes napot !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
válasz Lackooo84 #6742 üzenetére
Abszolút hülye vagyok hozzá ... azaz nem értek hozzá ! Mit tudom én , hogy a pixelhiba csupán egy apró alkatrész cseréjével orvosolható , vagy csak a kijelző komplett cseréjével .
Nem mindenki olyan hozzáértő mint Te !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Üdv,
Pár hete bejelentettem a LG szerviznek , hogy függőlegesen egy 10 cm sávban világosabb a kép . Vették a bejelentést , és azt mondák , hogy berendelik az alkatrészt és majd jelentkeznek . Ez pár napja meg is történt . Közölték , hogy nem gyártanak már alkatrészt a fél éve vásárolt készülékhez UF széria , és vissza fizetik a vételárat . Eddig rendben is volnánk . Viszont a hozzáértőktől kérdezem , hogy az UH széria is kifutó széria , vagy még 2 évig tartja magát ? A SAMSUNG nem megbízhatóbb márka ?
A válaszokat előre is köszönöm ,
További kellemes napot !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos autók - motorok
- Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- Cyberpunk 2077
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest