Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz B-L-A-C-K #1589 üzenetére

    na délelőtt lemértem egy sík szakaszon jó burkolattal.

    valóban megy alattam is 26-27-et, ha kicsit összehúzom magam, 28-at is 3-as fokozatban, amikor még rendesen fel van töltve az aksija. közepes töltésnél már inkább csak 25-öt megy, ezért emlékeztem erre. 2-esben 22-23, 1-esben 17 körül megy alattam, feltöltve, és párral kevesebbet közepesen merült akkuval. szóval tévedtem.

    eddig a deknin leghátra álltam, ha középen állok és emiatt ott a súlypont, kb. 1-el többet megy. valószínű ennyit számít a súlyeloszlás is.

    ma végig csak 3-as fokozatban csapattam, délelőtt 10-kor még nem járkáltak kint sokan, és fenntartom, amit korábban mondtam: ez túl sok. egyszerűen zavar a huzat a füleimnél, ami 20-nál még nem vészes, teljesen tolerálható, de 5-el többel menve már baromi zavaró. arról nem is beszélve, hogy 2-esben sokkal kevésbé kínozza az aksit is. és biztonságosabbnak érzem a rollert is.

    gps-es telós alkalmazással is lemértem az egyes fokozatokat, hosszú kifutással, hogy pontos legyen a mérés. tényleg minimálisan csal, felfelé, nagyjából 3/4 km/h-t. ez lehet simán kerekítés is. hosszra egészen pontosan 12.2 km-t mutatott a roller, miközben gps alapján 11.8 km-t mentem. 3%-ot csal tehát felfelé, ez 25-nél pont 3/4 km/h. elég jól be van lőve!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák