Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz B-L-A-C-K #1577 üzenetére

    enyém nem megy annyit, óra szerint. nekem az 1-es 15, a 2-es 20, a 3-as 25 km/h. 3-asban néha 26-al is megy, persze vízszintesen, lejtőn megy többet is. de emelkedőn nem.

    amúgy ma 20-21 fok volt, tehát ideális, 16 km-t mentem vele, nagyrészt 2-es fokozatban, mert nekem valahogy ez kényelmesebb, meg ugye itt ez a limit, és nem akarom megszívni. valahogy 20-nál még nem zavaró az ellenszél, 25-nél már zajosabb, zavaróbb. és időben elhanyagolható a különbség, viszont 2-esben a fék is stabilabb. néha, amikor jól belátható hosszú egyenes volt, mentem 3-asban is. a végén 35.7V-al tettem le, 2 kocka volt még az akku visszajelzőn. szerintem simán elmegy így 20 km-t, de akár felette is. arra jöttem rá, hogy sokszor egyszerűbb hagyni kigurulni, főleg lejtőn, mert egyrészt vissza is tölt, másrészt lendületből sokszor simán ugyanúgy megvolt a 15-20km/h rásegítés nélkül, viszont távot lehet így nyerni szépen.

    a felfújható gumi jó ötlet LENNE az első defektig. viszont ha valaki rendelne ilyen lyuggatott gumit, majd számoljon be róla. talán ez finomabb mozgást tesz lehetővé, mint a gyári, de még sincs defektveszély.

    (#1579) mandras81: na, közben írtam a hsz-t, de akkor nem csak én gondolom így. én is sokkal biztonságosabbnak érzem az úttesten és bicikliúton (itt csak ott szabad) közlekedést 20-al. így még simán lehet reagálni ha történik valami.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák