Új hozzászólás Aktív témák

  • endruboy1

    senior tag

    válasz Efreet #7666 üzenetére

    Erősen kétlem hogy javítanák a vissza küldött készülékeket. Az a helyzet hogy pl. az Amazon felhő szolgáltatását működtető szerver parkokban sem foglalkoznak az elromló szerverek hibakeresésével, egyszerűen deaktiválják őket és mikor az egész konténernyi szerver bizonyos százaléka már elromlott, fogják a konténert és bedarálják. Ennek 2 oka is van: egyrészt nem éri meg nekik a javítással tökölni (idő, pénz, szakember) másrészt nagyon komolyan veszik az adatbiztonságot, azaz nehogy 3. fél hozzá juthasson azokhoz az adatokhoz amiket azokon a szervereken tároltak. Persze vannak alkatrészek amikből fizikai képtelenség ilyen adatokat kiszedni, pl. CPU de ez sem foglalkoztatja őket.
    Ugyan ez a két ok jelen van bármelyik másik vissza küldött készüléknél és nem hiszem hogy ha egy több száz ezer forintos szervert lazán bedarálnak akkor egy "filléres" Kindlével máshogy tennének :) .
    Itt inkább arról van szó hogy azért kell visszaküldeni, hogy nehogy te megjavíttasd és így kapjál egy új Kindlét amit aztán tovább árusíthatsz így rontva az ő üzletüket. No meg akkor mindenki bejátszaná az "elromlott a kütyüm" kártyát ami viszont már nem nagyon érné meg nekik.

Új hozzászólás Aktív témák