- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vilmoci
csendes tag
válasz boeing707 #1299 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Elnézést, hogy beleugatok, igazán nem akarok kötözködni így első hsz alkalmával, de Ukrajna területén voltak SS-19-es és SS-24-es indítósilók is. Azután a 90-es évek közepén berobbantgatták őket, asszem ez volt a Nunn-Lugar program, vagy mi. Ennek keretében vágtak szét 11 db kiváló egészségnek örvendő Tu-160-ast is 2001-ben .
Ha lehet, szeretnék feltenni pár kérdést:
1. A felsőpakonyi légvédelmi "bázis"-ról több helyen írták, hogy Gyálon volt hozzá valami laktanya. Namost semmi ilyesmire utaló jellel nem találkoztam ezeddig, viszont a másik "bázis" ( ami szintén Gyál mellett van, de Budapest területén belül ), szóval a hozzá vezető bekötőút mellett van a Szövet utcai "tiszti lakásoknak" nevezett 3-4 emeletes panelekből álló épületcsoport.
A kérdés az lenne, hogy a két "bázis" közösen használta ezt lakótelepet?
2. Szigethalom környékén volt az MN 6367, én ezt a Google Earth-on nem találom, ha valaki lenne szíves felhomályosítani ezzel kapcsolatban...A válaszokat előre is köszönöm.
tisztelettel: vilmoci
-
vilmoci
csendes tag
Tiszteletem!
Szeretném megtudakolni, hogy járt-e valaki mostanság Kunmadarason, illetve, hogy kell-e valamiféle engedélyt beszerezni a bejutáshoz.
Minden információt köszönettel fogadok.( bejutás, "látni valók", stb...)tisztelettel: vilmoci
[ Szerkesztve ]
-
vilmoci
csendes tag
Üdv.
Kunmadarasra lesz a közeljövőben túra , mert ha igen akkor szívesen csatlakoznék.
( Ha lehet... )Tisztelettel: vilmoci
-
vilmoci
csendes tag
válasz tazman75 #2000 üzenetére
Üdv!
egy kis kiegészítés.
Börgönd ( helikopteres idők ):1973.ápr-1982.dec. Mi-1 helikopter. ( Szentkirályszabadjáról jöttek )
1982.szept.-1991.nov. Mi-2. ( utána Szolnok.)
1974.máj-1987 Ka-26 ( szintén Szentkirályszabadjáról )
A kamovokra a '85-ös balesetek után átmeneti repülési tilalom volt, közben jöttek
még Mi-2-esek. 1986-tól újra repültek a kamovok egészen 1989 végéig. Ekkor vonták kiőket.A 90. vezetésbiztosító és Futár Ezred 1990.áprilisában felvette Asbóth Oszkár nevét,majd '91.végén felszámolták. ( Talán a Mi-2 átálláskor alakult )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...