- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Egy jó minőségű fényezést nem könnyű leverni.
Ami lepattogzik, az annyit is ér.
Autóiparból kiindulva egy minőségi aftermarket fényezés kibír egy jókora horpadást is az integritásának megőrzése mellett, megvédi a kocsit a jégesőtől (persze nem ökölnyi jégtől), stb.: vagyis rugalmas és ellenálló.
Ami lepattogzik az egy rideg szar, jellemzően a gyári fényezések az olcsó termékeken.Viszont még hallomásból sem ismerek olyan technológiát festésre, ami elviseli sérülés nélkül, ha odavered.
A rozsdásodás miért szempont amúgy? Extrém felhasználásban jó eséllyel előbb zúzod össze a vázat, mint hogy a rozsda enné meg.
a 10+ éves acélvázamon nincs egy deka rozsda se, pedig az utóbbi években már télen is üzemel.
Ha meg a lepattogzás helyén parázol a korróziótól, akkor ott lakkozod és ennyi. Azzal vígan kibírja a váz élettartama alatt (ne adj Isten a következő fényezésig ).[ Szerkesztve ]