-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #188485 üzenetére
Ezeknél az úriembereknél tessék reklamálni
Amúgy meg valószínű közben annyit eresztett a kereked, már maga a nyomásmérés is elenged egy picit, vagy otthon volt valami plusz terhelés a bringán, stb...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #188485 üzenetére
Remélem, nem írok hülyeséget, de a guminyomás, amit mérünk az tudtommal relatív a környező levegőéhez képest. Tehát a 2 bar az abszolút nyomásként 3 bar.
(másképp 1 bar alá nem is engedne soha a gumi)
így viszont 2,7 : 3,0 csak 0,9, azaz 10% különbség, ez egész közel van a 273 : 297 -hez pl.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz sebgutkopf #188485 üzenetére
másik meg, hogy minden alkalommal amikor egy eszközre csatlakoztatod azt, ami a levegőt tartja, először az történik, hogy a 2 tartályban (a gumiban, meg a pumpában) kiegyenlítődik a nyomás
mivel a pumpádban "relatív" nulla bar nyomás van, ezért a gumiból megindul a pumpába a nyomás (nagyobb térfogaton oszlik el ugyanannyi levegő) még ha csak a pumpa szelepéig is tart ez a megindulás, de egy hosszú pumpacső már elég nagy térfogat, ami elég nagy különbséget is tud jelenteni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sepyi
aktív tag
válasz sebgutkopf #188485 üzenetére
Nem akarok belevau, de persze hogy hiányzik. Ezen az elven működik az intercooler. A hideg levegő térfogata kisebb, ergo többet lehet azonos nyomáson a motorba juttatni. Több levegő , gyorsabb égés, nagyobb teljesítmény. Ez ugyan nem teljesen idevág, de fordítva us igaz. Adott nyomású levegō, felmelegítve nagyobb nyomású lesz. Példa erre a tehergépjárművek durrdeffektje. Lassú defektnek hívják. Amikor egy nagyon kicsi lyuk keletkezik a keréken és lassan szökik a levegō. A csökkenő nyomás miatt a surlódás nō, ami felmelegíti a levegōt, pont annyira hogy a gumi már nem bírja el a nyomást és szétrobban. Ilyesztő jelenség, de nem ritka.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen