-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz HollyBoni #6565 üzenetére
Az eleve 1x11-es rendszerek spéci lánctányérral és fogsorral készülnek, hogy a láncvonal változását nagyjából semlegesíteni tudják. A lánctányér fogai sokkal nagyobbak, szélesebbek, más típusú lánc kell hozzá, és a váltó görgői kompenzálják a láncvonal változását. Itt magyarázzák Sramék.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
válasz HollyBoni #6791 üzenetére
A réz sinkpad 700-800Ft körül, nem emlékszek pontosan, a led volt 8,85 dollár. hőtőpaszta 10 db volt 1000 ft körül.
Akku meg töltő is jár ehhez, szóval működőképesen jön a lámpa.
A sima XM-L T6 amivel jön gyárilag kb 160-200 lumennel tud kevesebbet.
6 órát bír közepes állásban. Highben nem tudom pontosan.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
Vasinger!
nagyúr
válasz HollyBoni #7465 üzenetére
Na, ez úgy néz ki kész, viszont ha felemel az első kereket és úgy forgalom a kormányt, érezni a csapágyat ahogy jár, könnyen mozog, nem kotyog, de nagyon halványan érezni, hogy rezonál. De ez lehet az új kormány miatt van, mióta ez van, mindent máshogy érzek, sokkal jobban érezni mindet vele...
fi:zi'k:
Csak ide, faluba vittem, örültem, hogy legalább ezt kicserélte, mikor meg már észrevettem, hogy nem az igazi, akkorra már bezárt :\
-
dqdb
nagyúr
válasz HollyBoni #7568 üzenetére
A külső kopása nem a mintázattól függ, hanem a felhasznált gumikeveréktől. Mivel a DH külsőket jellemzően puha alapanyagból készítik, hogy minél jobban tapadjanak, ezért valószínűleg aszfalton nagyon fog kopni (kivéve ha többkomponensű a gumi, azaz más=keményebb gumikeverékből van a futófelület, másból=puhábból az oldalbütykök, akkor még akár jól is bírhatja).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz HollyBoni #7588 üzenetére
Közelítőleg azt. De ez a tagnak az útja. A vázban ugye a himbakarral van egy áttételi arány, ami miatt maga a kerék jóval többet mozoghat.
No offense, de időnként komolyan elgondolkozom, hogy láttál-e már kerékpárt.
(#7589) vendingo
Mi a gond vele?[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
vendingo
veterán
válasz HollyBoni #7789 üzenetére
A hátsó váltom Altus, nincs is vele semmi problémaKezdek belekavarodni! Altus első váltó, alivio hátsó, acera karok.
Remélem megjavul az állítás után.kovsol : Neked hogy muzsikál terhelés alatt az első váltó?
Ha éppen hegymenetben vagyok és váltanék, akkor csak kerreg a lánc, de nem vált.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz HollyBoni #7826 üzenetére
Kicsit más kategória a kettő, van közöttük legalább 4-5 Kg különbség
Meg ezek a házi tákolmány védő cuccok se tetszenek annyira. Az első teló 2 szára közé az a "sárvédő" is tök felesleges. Az alap, hogyha egy ilyen bringára ül az ember nyakig piszkos lesz Sokat nem ér az ott.
kovsol:
Nem csak olyan, hanem az is. Elterjedt megoldás, bár inkább belsőt szoktak feltenni, mint külsőt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz HollyBoni #7850 üzenetére
DH maratonon előfordulhat, de itthon és a környező országok pályáin elég bénának kell lenni, hogy megsüss egy DH féket. A folyamatos fékezés DH/FR vonalon szimplán hülyeség. Fékezni akkor kell, amikor okunk van rá, nem csak úgy hobbiból, mert gyorsulunk. Persze ezek a gépek még aszfalton se nagyon gyorsulnak 60 fölé, onnan meg egy finom fékkarmozdulattal már 30-on vagy. Na, mondjuk outin, cross gépen azért nyilván másképp kell lejtőzni - az sokkal félelmetesebb szerintem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
stracker06
aktív tag
válasz HollyBoni #8014 üzenetére
Én kb. sosem nézem meg, hogy mennyi az ajánlott max. nyomás, hanem annyire fújom fel, ahogy szerintem nekem jó, ahogy én szeretem. Eddig még sosem volt probléma belőle, illetve 1-szer vagy 2-szer, de azok már régi belsők voltak (tényleg régiek ), az eldurranásnál pedig legalább azonnal láttam, hogy valóban megérett a cserére.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
KSparrow
senior tag
válasz HollyBoni #8138 üzenetére
És (#8140) fpeter07: Köszi.
Dehogynem jó! Nekem volt (és van is, az is csak a helyet fogja) Balance Attack Pro bringám, 6 évvel ezelőtt keményebben mentem. ugrattam, első keréken megállás, egykerekezés, vagánykodtam. Aztán annyi bajom volt már a géppel (defektek leginkább, meg csak be kellett állítani), hogy megelégeltem, és megcsináltam a feketét. Azóta szinte nem is ültem az össztelóson, nem kell. én városban tekerek, oda elég egy sebesség is. Meg ha akarom, ezt meghajtom. Így múltkor lenyomtam egy outit.A Balance amúgy mennyit érhet? Beállítottam, már jól megy, eredeti mindene (köpeny és pedál leszámítva, előbbi Schwalbe, utóbbi Bike Positive, fém), nincs benne nyolcas. Ilyen forma, csak kék, limited edition.
Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen