Keresés

Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz KrAt #2918 üzenetére

    Hazafele ment a SportyPal, bár nem tudom, hogy számol, de az órám szerint 24 feletti átlagot jöttem haza, itt meg csak 22,6 (nem tudom, miért).
    A külső lecserélése után újra beállítottad a pontos kerékméretet az órádon? Elvileg a kevésbé ballonos külső miatt kisebb lesz egy kerékfordulattal megtett út, amit a GPS könyörtelenül észrevesz, de az óra nem.

    ludsimon: gyenge kifogás ;]

    rétisün: a legkényelmesebb outissal tegnap hazafelé találkoztam a Városligetben, akit 22-23 km/h környéki tempóval előztem le úgy, hogy én mentem kisebb csapásszámmal, terepgumi volt a bringán, és kényelmes utazósebességgel haladtam.

    Ma voltam Ariadnével együtt az új beszerzéseket próbálgatni egy összesen 42 km-es aszfaltos-terepes Börzsöny-körön (Vác-aszfalton Verőce-terepen át Kismaros-aszfalton Királyrét-piros jelzésen le Verőcére). A kör terepes részén néha úgy éreztem magam, mint egy ciklokrossz versenyen: volt olyan szakasz, ahol a tolás-cipelés-tekerés eloszlása a leírt sorrendnek megfelelően alakult (mielőtt még valaki beszólna, a tolás-cipelés 90%-a síkon vagy enyhe lejtőn jött össze :)) ). 40-50 kidőlt fán kellett átemelni a bringát, volt fa alatt döntve áttolás, 60-70 cm magasra emelt bringa, egy helyen az Y alakú fa miatt mindez 45 fokban oldalra döntött bringával teljesítve. Bónuszként hosszú kilométereken át az erdészeti járművek által kivájt 20-25 cm mély nyomvályúk között kellett egyensúlyozni. Hegynek felfelé tekerve sokkal alacsonyabb volt a pulzusom, mint lefelé :D Ennyire még nem fáradtam el úgy, hogy nem hegynek felfelé tekertem, hanem végig szintet vesztettem :B

    Az eső többször is ijesztgetett, de végül sikerült megúszni, Verőcén akkor kezdett el esni, amikor felszálltunk a vonatra, Vácon pedig már annyira szakadt, hogy 10 méter alatt bőrig lehetett volna ázni.

    Kép és tracking majd lesz, csak még lusta voltam feltölteni.

    Kezdem megérteni a hype-ot, olyan megnyugtató érzés, ahogyan a hátsó agy felől jön a kellemes kattogás :D

    venember83: és fényképezőgépet viszel egyáltalán magaddal? :))

    belaazallat: vagy lépjél be a Magyar Kerékpárosklubba, és 5000 forintért lesz 1 évre az ilyen esetekre érvényes felelősségbiztosításod (és rakd után az email címüket spam listára, mert katasztrofális, mennyi hülyeséget küldenek ...), vagy nézd meg a lakásbiztosításodat, mert például az enyém eléggé magas összegig tartalmaz felelősségbiztosítást is.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

  • whiskey

    tag

    válasz KrAt #2918 üzenetére

    Általában az órák nem mérik bele az átlagsebességbe azokat a részeket ahol áll a kerék. (kereszteződés, piroslámpa, sörözés :D ) A SportyPal viszont ezt is beszámítja az átlagba, egyszerűen az út és idő hányadosát adja. Ha jól van beállítva a kerékátmérő akkor ez okozza a különbséget. A megtett útra is kicsit kevesebbet számol a SportyPal mint a jól beállított óra, ennek az oka, hogy a GPS kb 0,5 sec-enként ad egy-egy pozíció adatot, így az íveket sokszögesíti, vagy a szűk íveket le is vágja ezáltal némileg kevesebb lesz a mért távolság, ami szintén rontja az átlagsebességi adatokat is.

    [ Szerkesztve ]

  • tzimash

    őstag

    válasz KrAt #2918 üzenetére

    Igen, már az 1.95-->1.75-ös váltás is kb 3km/h javulást hozott nekem átlagban, ha még ennyit javulna 1.3-assal akkor én is olyan 27 körül lennék. Valszeg én is Contit fogok venni, de még megvárom, hogy teszteld egy kicsit ;]

Aktív témák