- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz venember83 #31492 üzenetére
Saját tapasztalatból ehhez annyit tennék hozzá, hogy kezdőként országútra nagyon-nagyon hasznos tud lenne egy pulzusmérő. Tavaly nekem sokszor volt gondom azzal, hogy ismeretlen terepen, vagy szeles időben úgy éreztem hogy szar formában vagyok és alig haladok, pedig valójában csak szembeszél, illetve kevésbé látványos emelkedő volt az oka... viszont ez eléggé vissza tudja venni az ember kedvét (és egyre inkább tartom azt, hogy az outizás alapvetően arról szól, hogy fejben legyen ott, és ne adja fel az ember ). Illetve nagy segítség abban is, hogy a fenti okokból ne mint egy hulla érjen haza, és ne legyen kedve napokig biciklire ülni. Aki tapasztalt az már érzi ezeket óra nélkül is, de kezdőként nagyon megtévesztő tud lenni. Terepen mondjuk könnyen lehet, hogy más a helyzet, és ott nem számít ennyit
szki:
Írom itt is, nagyon szépet mentél maHétvégével kapcsolatban ma realizáltam, hogy előtte nap nekem van egy utam Bp-re, meg vissza... szóval nem tudom mennyire akarok másnap még 4 órát vonatozni Pedig mennék, főleg, hogy ennyien ott leszünk a topicból...
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Hétvégén nézegettem, hogy ha ausztria fele indulok kicsit hosszabb távra, milyen lehetőségeim vannak... kinéztem egy szimpatikusabb várost/falut. Első útvonal amit kidobott 1000m-es csúcson visz át... mondom menjünk kicsit másfele... 1200m... oké, harmadik fele biztos laposabb lesz... 1600m Itt döntöttem el, hogy ausztria belseje fele még gyúrnom kell De legkésőbb jövőre ezek lesznek a fő célpontok (plusz ugyebár táv, itt 130+ km-es körökről beszélünk)
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Azért az elég komoly sebesség Én 60 fölé még nem mentem (igaz nagyon hely se volt rá, vagy szerpentin, vagy város ahol komolyabb lejtő van felém), de már ott is süketülök a menetszéltől Igazából ekkora sebességgel az a baj, hogy egy kisebb úthiba, amit nem veszel észre, vagy nem tudsz kikerülni időben, és...
Amúgy egy nagyon idióta csajjal hozott ma össze a sors. Közös gyalogos-kerékpárút, dombos rész (nem túl meredek, de azért 35 tekerés nélkül is összehozható). Én megyek lefele, szembe jön fel két csaj, "természetesen" mindkét bicikli sávot elfoglalva (gyalogos sáv csak 1 bicikli sáv széles). Szóval én jövök a sávomban, csaj velem szemben. Nem lefele vagy oldalra nézett, hanem előre, elvileg pont rám. Nézett egy darabig, majd fel elfordít, másik csajnak dumált valamit. Másik csaj látta, hogy jövök, ezért lehúzódott a gyalogos sávra, hogy a másik is le tudjon húzodni... az meg nem zavartatta magát, csak tekert tovább egyenesen Végül a (felteszem) barátnője szólt neki, hogy gyere már odébb (akkor meg az ilyenkor szokásos riadt tekintet meg kormány elrántás). Azért komolyan kiváncsi lennék, hogy mit gondolt, majd átrepülök felette? (illetve valószínűbb az a lehetőség, hogy attól hogy valakinek az feje és a szemei előrefele állnak, még nem jelenti azt, hogy lát is )
Komolyan nem értem egyes embereket -
Cathfaern
nagyúr
válasz deicide #31598 üzenetére
Ja azt meg se említem, hogy mennek ketten egymás mellett, és csengőt se hallják meg, mert akkor naponta irogatnám le Mikor elmegyek mellettük mindig oldalra pislantok, és látható a meglepődés az arcokon, hogy hát ez meg hogy került ide... ennyire süketek/vakok az emberek? Tényleg nagyobb biztonságban érzem magam az autók között...
gooool:
Grat hozzá Irigykedek kicsit (de azzal nyugtatom magam, hogy egyelőre úgyse tudnám kihajtani. 3 tárcsás outi meg nem outi )Közben találtam egy jó kis kört hétvégére ha nem megyek lentibe
Egyébként sajnos én is azt vettem észre, hogy a szivem, illetve a tüdőm a korlátozó tényező... sajnos meglátszik, hogy rövid időszakokat leszámítva sose sportoltam semmit az elmúlt ~25 évben
-
Cathfaern
nagyúr
Geocontexten van egy box a nemrég létrehozott útvonalaknak... na ez hegyi eddzés
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz norbee2244 #31713 üzenetére
Rétisünnek nem 2 óra, hanem 4 óra csak az oda. Ráadásul az minimum egy átszállással (illetve nekem is annyi lenne). Sajnos innen az ország (észak)-nyugati feléből Balaton déli partja nem egy leányálom. Mint ahogy Budapest irányából meg a Balaton északi partja nem egy leányálom... szóval annyira azért tényleg nem egyszerű ezt összeszervezni
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #31731 üzenetére
Én benne lennék Bármelyik nap jó nekem amúgy.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #31750 üzenetére
Jaja, úgy tervezem, hogy úgy jövök, mint tavaly, és idei tervben a hazamenetel is onnan lesz, fejlődtem annyit, hogy ebből ne legyen gond Nekem Zalaszentiván vagy Zalaszentmihályi megálló az ideális, mert ezekre tudok elmenni átszállás nélkül. Zalaszentivánra kb. óránként van vonat, legkorábban 6 órás érkezéssel, Zalaszentmihályra viszont csak 6-ra vagy 10-re tudok odaérni
rétisün:
Nekem is szimpatikus ez az esőnapos verzió, mert azért azt a tavalyi 3 órát esőben nem szeretném megismételni (főleg, hogy azóta fázósabb is lettem)[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
Hmm tudom Tiagra minimum, de beleszámítva azt, hogy cserélni tudnám a jelenlegi trekkingemet, mennyire tűnik ez jó alapnak? [link]
Illetve jelenlegi trekkingem vajon mennyit érhet kb? 40-50k-t megér? (2 éves Magellan Corvus 2500km-el, Tourney első-hátsó váltó, Shimano ST-EF50 fákváltókar. Illetve Alivio sor, és Schwalbe külsők, ez utóbbiakban csak olyan 1500km van)szki: thx
[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rétisün #32118 üzenetére
Azért szép átlagot mentetek így is
A montin csak azért könnyebb hegynek fel, mert kisebb áttétellel tudnak menni. Egy adott áttételhez meg (adott pedálfordulat mellett) mindig ugyanaz a sebesség tartozik. Szóval míg neked (ha jól számoltam) olyan 15km/h a legkisebb sebesség amivel tudsz tekerni 85 körül pedálfordulattal, addig nekem 9km/h, montin még kevesebb. Valójában azonos sebesség és jó útviszonyok (aszfalt) mellett outin az optimálisabb (hatékonyabb) testhelyzet, kisebb súly, stb miatt könnyebb is feltekerni az emelkedőn, mint montival.
venember83:
Nekem azért ez a kedvencem a linkelt oldalon: [link]
Ugyebár ez azt jelenti, hogy ha külföldről jössz, vagy külföldre mész, akkor szállíthatsz kerékpárt, ellenben ha ugyanazon a vonaton csak belföldön közlekedsz, akkor nem Hasonló dolog van kisállatszállításnál is, egyszer az orrom előtt küldtek le egy nénit a vonatról emiatt (külföldi ismerőse jött hozzá, ő simán hozhatta a kutyát, most a néni szeretett volna ugyanazon a vonaton belföldön közlekedni kutyával, és nem engedték fel... )[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Nyugdíjas #32150 üzenetére
Ráadásul egészen fair feltételeik is vannak (bemásolom, hogy ne kelljen keresgélni ha mást is érdekel )
"Szabad térből történő lopás
A szabad térben őrizetlenül hagyott kerékpár lopási káraira is kiterjedhet a biztosító kockázatvállalása, abban az esetben, amennyiben a kerékpárt emberi erővel mozdíthatatlan, fix tárgyhoz rögzített állapotából vitték el, rendőrségnél tett feljelentést igazolni tudja és a rögzítéshez használt kerékpárzár/ak kulcsát vagy vásárlási számláját be tudja mutatni. A biztosító térítésének felső határa a kötvényen feltüntetett biztosítási összegen belül, a rögzítéshez használt kerékpárzárak biztonsági fokozatától és számától függ:
a) max. 50.000 Ft, amennyiben a kerékpárt legalább 1 db spirálzárral vagy kábelzárral,
b) max. 150.00 Ft, amennyiben legalább 1 db lánc-lakat kombinációjú, vagy U-lakat vagy ezeknél magasabb biztonságú kerékpárzárral,
c) 250.000 Ft, amennyiben 2 db lánc-lakat kombinációjú és/vagy U-lakat és/vagy ezeknél magasabb biztonságú (pl.: Abus Bordo) kerékpárzárral rögzítették.Figyelem! Max. 50.000 Ft biztosítási összegre kötött szerződésekre vonatkozóan a szabad térből történő lopás esetén a biztosító részlopás kárt nem térít, kockázatvállalása kizárólag a teljes kerékpár ellopása esetén áll fenn. 50.000 Ft feletti biztosítási összegre kötött szerződésekre vonatkozóan a biztosító kockázatvállalása kiterjed a szabályzat szerinti feltételekkel és mértékben részlopás károkra is.
Amennyiben a kerékpárt 4 óránál hosszabb időre a szabadban őrizetlenül tárolják, a biztosító szolgáltatási kötelezettsége csak abban az esetben áll fenn, ha a kerékpárt a szabályzat 8.1.c. pontjában meghatározottak szerint rögzítették. Nem téríti meg a biztosító a kárt, amennyiben a kerékpárt 10 óránál hosszabb ideig vagy éjszaka tárolták szabad térben!"Plusz ugyebár sokaknál volt zárt tárolóból ellopás is:
"Betöréses lopás, rongálás
A biztosító megtéríti a betöréssel összefüggő lopási és rongálási károkat is. Betöréses biztosítási esemény akkor következik be:
a) ha a tettes a lopást vagy rongálást úgy követi el, hogy a tárolás helyéül szolgáló lezárt helyiségébe erőszakkal behatol,
b) vagy olyan nyitott ajtón, ablakon keresztül hatol be, melynek az alsó éle az alatta lévő járószinttől mérve 3 méternél magasabban van,
c) vagy olyan erkélyről, loggiáról követi el, melynek alsó éle az alatta lévő járószinttől mérve 3 méternél magasabban van, és segédeszköz használata nélkül nem lehet megközelíteni."És ráadásul egész EU-n belül érvényes.
Szóval szerintem egyáltalán nem kérnek lehetetlent, pedig arra számítottam, hogy teljesíthetlen közeli feltételek lesznek.
-
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Vasinger! #32592 üzenetére
Szvsz "1 oldalas SPD pedál a másik taposó". A rátehető keretről eddig csak rosszat hallottam (ráadásul a kialakítást elnézve szerintem nagyon hamar elkopik és kilötyögősödik és veheted az újat), a két oldalasnak meg össz-vissz annyi a hátránya, hogy lehet pörgetni kell egyet a pedálom mielőtt el tudsz kezdeni tekerni. Versenyen kívül ez nem olyan nagy érvágás
-
-
Cathfaern
nagyúr
"Más: Endomondo mától már az időjárást is megjeleníti a workout részleteknél!"
Régóta várom ezt, hogy ne kézzel kelljen a szelet beleírni, mert átlagsebességnél nagyon nem mindegy (csak kár, hogy visszamenőleg nem jelzi)#32624:
Akkor vagy ne igyál sört, vagy 3-nál többet igyál, mert különben nekünk lesz végünkViszont tegnap munkából hazafele megfájdult a jobb térdem Elképzelni se tudom miért, tegnap előtti tekerés után semmi gond nem volt, és napközben sem csináltam semmi megerőltetőt... valamennyit javult azóta, de lépcsőzésnél pl. problémás. Tegnapra meg mára mindenképp pihenést terveztem, szóval ilyen téren nem gáz, de nagyon remélem, hogy holnapra jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rétisün #32740 üzenetére
Már én is itthon, illetve már egy órája, csak fürdés meg vacsora... Máv azért kitett magáért, késett 15 percet a vonat.
Jó volt amúgy a menet, bár ritka meleg volt (tudom, most jön az outisoknak semmi se jó komment ), illetve a balatoni bicikliút azóta se lett jobb... (se a forgalom kisebb).
Teljesítmény szempontjából elégedett vagyok magammal, az odautat bírtam végig úgy ahogy szerettem volna (értsd: nagyjából tudtam tartani a 3 őrült tempóját ). Visszaút már nem sikerült annyira jól, Zalaszentivánig esélytelen lett volna (mondjuk időben is neccesen fértünk volna bele úgy), így végülis csak tapolcáig mentem rétisünnel és szkival, sajnos eléggé visszafogva őket De ők rendesek voltak, és segítettek szélárnyékkal Nem tudom mi volt igazán a gond, lábam bírta volna, viszont pulzusom ahogy elérte a 155-öt, nem ment tovább, és onnantól erőt se tudtam átadni a pedálnak (ellenben ha lejtő miatt ~130-as pulzussal értem a lejtő aljára, akkor gond nélkül fel tudtam nyomni erőből). Két dologra gyanakszok, vagy az odafele tartó magas pulzushoz nem volt hozzászokva a szivem és a tüdőm (150 körüli átlagot szoktam menni, most legalább egy 10-essel több volt, pontosan nem tudom, mert órát elfelejtettem leállítgatni), vagy a toomy által felajánlott izotóniás italt kellett volna elfogadnom... (sóveszteség).
De ami biztos, hogy megvan a cél a további eddzésekre: további állóképesség növelés (normális pulzussal nagyobb átlag menjen), illetve hosszabb távú magas pulzusos eddzésekAmúgy jaja, idei verseny pálya kijelölés nem hiszem, hogy túl nagy sikert aratott, főleg ebben a forró száraz időben... akárkit láttunk lejönni a pályáról, nagyon nyúzottnak nézett ki (és kicsit se jó értelemben, szóval nem az a "na most jól kihajtottam magam, jó köröket mentem" feeling). Illetve többen is mondták, hogy végig tűző napon megy a pálya, semmi árnyék nincs.
Mondjuk nemsokára menni fog nekik a vihar valószínűleg, ausztriában már nagyon villámlik... -
Cathfaern
nagyúr
válasz deicide #32771 üzenetére
Szerintem hosszú távhoz 3 dolog kell:
1. 70% max. pulzus alatt tekerj. Ez kis túlzással pihentető, lényegében a világ végéig el lehet tekerni így, függetlenül attól mennyire erős az ember lába. Persze ez nyilván a tempó rovására mehet
2. Monotonitástűrés, fejben ne add fel (ne jöjjön a "na remélem lassan már odaérek" gondolat)
3. 60+ km-en megfelelő táplálék bevitel. ~100km-ig elég ha "csak" eszel rendesen, afölött viszont már az se teljesen mindegy, hogy mit.Egyébként eléggé tekerhetnékem van De ma mindenképp pihenő nap lesz, kell a regenerálódás
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Mennyit lehet / érdemes lealkudni ebből? (beleszámítva hogy már régóta hirdeti, és láthatóan sürgős lenne neki eladni)
-
Cathfaern
nagyúr
Ha már kaja, nekem 5 müzliszelet, 1 hotdog, 1 pizza, ~4 gombóc fagyi volt a napi menü. Mellé 1,5liter kóla, 3-4liter víz (1 magnéziumos pezsgőtabletta).
Amúgy én is szeretek reggel tekerni, bár még sötétben nem próbáltam De olyankor tényleg forgalom nulla, kellemes csönd és nyugalom van
ludsimon:
Itt alapvetően arra gondolok, amikor valaki el akarja kezdeni a hosszú távú tekerést Direkt erre eddzve, meg erre eddzeni egy teljesen más sztori...[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #32803 üzenetére
Szerintem igyál sok vizet (nem baj ha kiizadod, ma is meleg van, illetve itt mifelénk csak volt, mert azóta már leszakadt az eső és lehült), meg egyél sós dolgokat (sós mogyoró a legjobb, mert tele van magnéziummal is).
Részemről amúgy semmi probléma. Én a hátsómat se érzem, igaz én tekertem a legkevesebbet. Egyedül a combjaimat érzem, de az se izomláz, csak jelzik hogy most pihennének Viszont a kormánnyal még mindig nem vagyok megelégedve Az ergonómikus markolatnak köszönhetően megszünt a zsibbadás, viszont a hüvelykujj-mutatóujj közötti résznek továbbra sem tetszik a mutatvány...(#32805) Nyugdíjas
Az a bandázs Ilyet akarok -
Cathfaern
nagyúr
válasz Nyugdíjas #32830 üzenetére
Azt nem tudom ténylegesen fogni milyen, de kinézetre nekem nagyon bejönnek a bőr dolgok biciklin Mondjuk a bicikli többi része is gyönyörű
Egyébként miért nincs több rejtett bowdenes váz? Sokkal esztétikusabban néz ki úgy a bicikli... és felteszem az ár a probléma, mert versenybicikliken meg felsőkategóriásokon se általános
-
Cathfaern
nagyúr
válasz venember83 #32838 üzenetére
Igen az érdekes, hogy a videón szinte teljesen laposnak tűnik a pálya (kép alapján), közben azért szélzaj és egyéb hangok alapján sejteni, hogy nem ennyire sima ügy
Mondjuk azt megjegyzem, hogy nem ez a pálya hozta meg a kedvem a terepezéshez, semmilyen téren.Grat a kitartáshoz, nekem valószínűleg két kör után elegem lett volna belőle
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
Szerintem 28-ig (1,1") nyugodtan lemehetsz, trekkingekre pakolt felnik azt még elszokták bírni. Szélesség mellett figyelj a futófelületre is, minél simább legyen, mert hiába a vékony külső, ha full recés a futófelület, nem fog sokkal jobban menni.
Illetve azért ekkora sebességnél (30km/h+) elég sokat számít már a légellenállás is, szóval igazán sokat egy outival nyernél a jobb geometria miatt...(#32938) csabi94:
Igazából egy rész nekem is van a pályán, ami tetszik... amikor átvált aszfaltra és lehet repeszteni[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Van ez ellen komoly ellenvetés? Előny lenne, hogy ismerősöm rendszeresen jár autóval veszprémbe, szóval ingyen meg tudnám nézni + elhozni...
Ahogy nézem képek alapján jó állapotban van, az elsőből a legnagyobb tárcsa mondjuk csere gyanús, de a többi még használhatónak tűnik. Plusz nyereg is cseregyanús, de az a legkevesebb, max rádobom a mostanit. -
Cathfaern
nagyúr
válasz norbee2244 #32972 üzenetére
Az a rész eléggé hidegen hagy, jelenlegi trekkingem 15kilós, annál csak könnyebb lehet
-
Cathfaern
nagyúr
válasz norbee2244 #32979 üzenetére
Jah, köszi a figyelmeztetést, magamtól nem gondoltam volna, hogy az fals infó lenne
-
Cathfaern
nagyúr
válasz belaazallat #33003 üzenetére
Elég sok minimum érdekes dolog szerepel azon az oldalon, pl:
"Sajnálod az időt a bemelegítésre, vagy egyszerűen csak nincsen rá lehetőséged? Akkor használj bemelegítő krémet! Persze a krém használata nem helyettesíti, hanem segíti a szakszerű bemelegítést"
Most akkor jó bemelegítés helyett vagy nem?Egyébként szerintem a "csoda puder" meg simán hintőpor csak jól felárazva
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #33028 üzenetére
Azért ne essünk túlzásokba
"például kezdve a súllyal"
Versenyen kívül a súly kb. semmit se számít. Ráadásul az áltam 20ezer Ft-ért vett acél ezeréves outi ugyanúgy 15kg, mint a tavaly 100k-ért (igaz újonnan) vett 2010-es alu vázas Magellan."használhatatlan csörgő zörgő bisz-b*sz hangoktól"
Ami zörögni szokott a régi bicikliken az a csomagtartó, sárhányó, dinamó, dinamós lámpák. Ha ezeket lekapod róluk, ugyanúgy hangtalanok, mint egy 1millás karbon bicikli (mivel a kerékpárok hangja alapvetően a lánc és a gumi külső súrlódásból adódik, és mindkettő totál független a bicikli korától, ha rendesen karban van tartva). Ha meg raksz ilyet a karbonra, az ugyanúgy csörögni fog."másik meg ne legyenek nekem illesztési dudorok, mint a muffolt váznál, mert attól nekem feláll a hátamon a szőr és egy olyan korszakot idéz elő amire jobb, ha nem nézünk vissza"
Szerintem itt te se tudod mire gondoltál Mert a kerékpárok mechanikája és alapmegoldásai (igen, a váltóké is) cirka 20-30 éve változatlanok.A "rossz emlékű" biciklik amikre gondolsz azért olyanok amilyenek, mert nincsenek karbantartva. Ellenben igaz, hogy csörög-zörög, kattog kerreg, de működik. Próbáld meg egy 10-es, agyonkönnyített biciklit karbantartás nélkül használni... pillanatok alatt szétesik Ellenben ha ezeket a "régi vackokat" rendesen karbantartják, akkor semmivel se lesznek rosszabbak, mint a mai csodák... (egyedül amiben rosszabbak, az a fékváltókar hiánya. De alsófogásból az se olyan nagyon zavaró)
-
Cathfaern
nagyúr
Tudom, hogy már kezdtek unni, de megint találtam két biciklit amiről véleményt szeretnék
Trek 2300 - nagyon nagy előnye, hogy helyben van (ami ha mondjuk Bp vonatjeggyel számolok, -20k-t jelent), illetve új rajta a sor is, szóval nem kéne rá költeni egy darabig...
Trek 1.5 - ugyancsak közelebb lenne, illetve inkább az az árkategória, amit elterveztemIlletve 178cm-hez 58-as vázméret még belefér ugye? (tudom, tudom puding próbája az evés... ezért is lenne jó a szhelyi)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz norbee2244 #33228 üzenetére
Oh, kár azt hittem 58 még belefér Akkor kilőve, pedig jó lett volna helyben...
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #33278 üzenetére
+1
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Hobby rádiós topik
- OLED TV topic
- EAFC 24
- Motoros topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.