-
IT café
KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
Kérés előtt olvasd el az alább található összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
Amit Te szeretnél az szerintem kivitelezhetetlen. 35km/h-nál már elég nagy a fogyasztás, agymotorral pláne. Borzalmas össz tömeg lenne ennyi akkuval. 500-600km hatótáv? Az meg minek? Ráadásul 200 ezer ft-ból? Egy minőségi alap trekking, ami ezt a terhet képes elviselni, legalább 350-400e ft. És ebben még semmi elektronika nincs. Egy normálisabb bafang szett sem 200 ezer hanem inkább 400-500. 1 millió alatt, pláne úgy, hogy más építi neked, aligha lenne meg. És ez is még csak meg sem közelíti az elvárásaid hatótávban. Amit szeretnél az még a jövő akku technológiája. A rászánt összeget minimum szorozd meg néggyel, kb onnan indul a történet. Bővebben itt: [link]
Az agydinamó semmit nem fog számítani ekkora akkuk töltésénél. Az egész koncepciód hibás.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ennyi pénzért csak valami hulladékot tudsz összerakni, kár belekezdeni. 200, de inkább 250-300 egy értelmes normál bringa, amivel egyáltalán van értelme próbálkozni, amikor ilyen sokat akarsz menni. Tényleg jobban jársz inkább a vonattal vagy a hagyományos bicajjal.
A minőségi lithium akkuk ennél többet bírnak, amennyiben optimálisan van tárolva és használva. Nem hagyod lemerülve, nem tárolod hidegben és nem tárolod sokáig fullra töltve. Ez esetben 500 ciklus körül kezdenek veszíteni a kapacitásukból, ami még bőven nem azt jelenti, hogy használhatatlanná válnak, de már nem nyújtják a gyári teljesítményt, hanem mondjuk 80%-ot. 1000 ciklusig szokták bírni, utána már jelentősen veszít a teljesítményéből. 30-40% körül tudnak. A Bosch csinált már ilyen tesztet és valami 1500 ciklus környékén purcantak ki teljesen az aksik. Persze a meghibásodás lehetősége fennáll, tehát ha nincs szerencséd az elektronika is meghalhat, meg a cellák is meghibásodhatnak idő előtt. Ha véletlenül leejted az sem szokott jót tenni az akkunak. Szóval az biztos, hogy az akku egy sarkalatos pontja az ebike-nak, és hordoz magában extra kockázatot. Az én bringában Shimano EP8 rendszer van, 630Wh akku, 300 ezer ft ha venni kéne egy újat. Ha beszarik a motor 450-500 ezer egy új. Amíg van gari nem gond, na de utána.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ezekhez a távokhoz miért kéne neked az 500-600km hatótáv?
Amit itt felsoroltál ezt már a mai technológia is tudja, persze nem 160 ezerért.
Leírásodból azt veszem ki, hogy hatalmas emelkedőkre nem mész, ha nincs rengeteg szint, 100km hatótávot közepes rásegítésen el lehet menni egy mai prémium pedelec bicajjal, 500-600Wh akkuval. 3-4 óra hossza alatt fel lehet tölteni és akkor ott a 200km hatótáv, vagy veszel 1db tartalék akkut. 500 ezer és 1millió között lehet találni jó gépeket, használtan és újonnan is.
160-200 ezer az a tesco szint, ócska akkuval, borzalmasan gyenge minőséggel, ezekkel biztos nem is tudsz menni értelmes távokat, de a piacra, postára, környéken 20-30km belül eljutsz vele a célodhoz egy ideig. Ennek ellenére én ezt a gagyi kategóriát kihagynám. Ha a témában válaszolnál, kérdeznél még, akkor felteheted nekem privátban is, vagy az említett elektromos kerékpáros topikban, válaszolok szívesen, de itt már ne offoljunk többet! Köszönöm![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
• Az ár nem képezheti vita tárgyát, szabadon eltérhet mindenki le és felfelé!
• A jobb áttekinthetőség érdekében a kész árazásokat OFF-ba tesszük!
• Az árazás szükségszerűen bizonyos mértékig szubjektív.
• Privátban árazás nincs!
• Csak a topik ármesterei árazhatnak!
• OFF hsz.-eket nem kérünk, ha kérdésed van azt privátba várjuk.
• Ha valami kimaradt vagy hiányos, akkor ne írj új hsz-t, az Ármesternek írj pv-ot és majd ő javítja.
• Beárazós topikok listája!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen