Új hozzászólás Aktív témák

  • csibe1

    addikt

    válasz zsid #8721 üzenetére

    Igen, jópár cégnél a spórolás a lényeg; a többi nem számít.
    Ja meg ott a fükébe valami sofőrnek titulált bijorobot is, van mindenféle papírja is nekijje, de nem szabad sokat kőtteni rájja, mert még jól érzi magát és nem dógozik 24-ből minimum 28 órát. Az új modöllekbe lesz mán távcirkányító is, nehogy elaludjon a munkaerő, mert nem tudja idejében folytatni a GDP a cég hasznának rohamos növelését. Extrának meg szöges korbács a plafonba építve, külön lazsálásfigyelővel. ;] :)) :DDD

    A MAN-t ezért szeretik, mert úgy legózza össze a céges beszerző ahogy szeretné.
    Retarder, hűtőláda minden hóbelevanc repülhet ki belőle.
    Amikor megadja magát a bubu akkor meg megy a sírás, hogy nagyon hamar kell cserélni a fékbetéteket.
    Hosszú lejtőn egy élmény azért így közlekedni, csak mert valaki spórolni akart.
    A másik tipikus húzás amikor elküld a bundeszre, mert sokallja a pályadíjat. Az nem számít, hogy másfélszer annyi idő, üzemanyag; a lényeg hogy szerinte ez spórolás volt.
    Lehetne még folytatni, sajna elég alacsony a kerítés.
    Az Iveco már más tészta, mert gyárilag benne van retarder, és az újakon a hűtőláda az oldalboxba van beépítve, és csak plusz pénzért szerelnék ki. :D

    " Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "

Új hozzászólás Aktív témák