- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Google Chrome
- Max
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Facebook és Messenger
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Programozásról_szubjektíven
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
ádyz
addikt
válasz proof88 #4508 üzenetére
Először is, gratulálok!
Nekem nincsenek ilyen gondjaim, hogy nem érzem az autót. Lehet bennem van.
Javaslom, hogy menj el olyannal, akinek régebb óta van jogsija és valami nehéz útszakaszt tűzzetek ki célul. Ha ott megy minden rendesen, akkor máshol is fog. BP-n nem nehéz találni ilyen helyeket.
-
nemma
addikt
válasz proof88 #4643 üzenetére
Én 50 fölött már 5-ösbe rakom, úgyhogy úgy lehet gyakorolni Persze gondolom az oktatód ezt nem fogja szeretni, de majd ha levizsgázol, és elkezdesz egyedül vezetni, akkor majd kitapasztalod. Mondjuk nekem 5-ösből 2-esbe még soha nem sikerült, úgyhogy mindenki, akinek viszont igen, annak jár egy ilyen:
-
concret_hp
addikt
válasz proof88 #4643 üzenetére
én tudom, hogy hogy: amin tanultam azon sokkal többet kellett mozgatni, mint ezen, így a megszokott mozdulat ezt eredményezte (+ nem olyan stabil úton jár a váltó) de a 2. után már "megszoktam"
VR6-Fan -> ezt most nekem mé' írod ?
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
leeate
senior tag
válasz proof88 #4805 üzenetére
Köszi szépen!! Én is valami ilyesmire gondoltam, csak nem voltam benne biztos.
Huh, szerencsére én szegedi vagyok, de azért van itt is néhány "jó hely".
Akkor ezek szerint így kell eljárni balra bekanyarodásnál a párhuzamosan átkelő gyalogosokkal / bicikliúton közlekedőkkel is, ugye?Na, hogyha már ilyen jóemberek vannak ezen a fórumon, felteszem a többi kérdésemet is ^^
- Egy olyan útra való bekanyarodáskor, ahol az út jobb oldalának kb. felét várakozó kocsik állják el, minden esetben lehet melléjük érkezni? Oktatóm olyasmit mondott, hogy ha alapból arra a nyomvonalra érkeztünk (tehát melléjük), akkor ez nem baj, pedig nyilvánvaló, hogy a szembejövőket ez zavarja, aminek kikerülésnél nem szabadna előfordulnia, a kresz szerint.
- Gyalogosokat meddig kell elengedni, hogy ne vágjanak meg? (Milyen vicces kérdés ) Gondolom vannak azért már tapasztalatok Tehát ha egy 3x3 sávos út belső sávjában vagyok, a jobboldalról lelépő gyalogosnak meg kell állnom? Jó, tudom, ilyen tuti nincs, de tegyük fel. Vagy akárhol baloldalról - jobboldalról milyen meszöről jöjjön a gyalogos, hogy elmehessek előtte?
Köszi!
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
whitezo88
nagyúr
válasz proof88 #4808 üzenetére
akkor kutya kötelessége minden érkezőnek megállni és szigorúan tilos zebra előtt álló járművet megelőzni - valószínűleg nem véletlenül áll ott. Ez a szembejövő forgalomra is igaz. Persze ez már nem a járdaszigetes eset
épp a héten láttam erre példát... várt a faszi a zebra előtt kocsival, jött egy másik, beelőzte és lazán átment a zebrán... ráadásul zöld volt asszem. hülye f@sz
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz proof88 #5214 üzenetére
Ez így van, nekem is nagyon hamar kellett belejönnöm, mert a jogsit azért raktam le, mert azzal kellett a vidékre költözés miatt dolgozni járnom, így a megszerzése után azonnal napi 100km-es ingázással (BP kelenföld-sukoró) tanultam bele a vezetésbe...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
AMD Power
titán
válasz proof88 #5202 üzenetére
Ahhoz szerintem jó pár ezer km el kell tölteni a géppel.
Az ilyen emelkedős lejtős kanyargós utaknál... nincsen jobb az autó megszokásához.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kakumix
senior tag
válasz proof88 #5380 üzenetére
Befizetheted a régi csekken is és majd a vizsga előtt helyben kell befizetned a különbözetet.
Szerk.: én mondjuk bementem az Arany János utcai vöröskereszthez és ott fizettem be, gyorsabb, mint postán sorba állni és arrafelé is dolgozok És nem kellett telefonálgatni sem, hogy mikor és hova mehetek vizsgázni.
[ Szerkesztve ]
Legyen szép napod!
-
VR6-Fan
veterán
válasz proof88 #5559 üzenetére
azért ezt a 40-50-60-nál ezt a vissza gangolunk 3-ba mert jön egy enyhe kanyar, majd vizsga után nyugotan elfelejtheted .
(nyilván amikor derék szögbe fordulsz kirakod üresbe ráfékezel kuplung és rakod 2/3-as és szép lassan engeded rá a kuplungot és kanyarodsz közben)
és azért ez az 50-es tempo nem olyan egetverő hogy komolyan kelljen alkalmazni a motorféket, mert mire mondjuk vissza pakolsz 4-ből 2-be szép fokozatosan már rég telibe verted az előtted lévőt, nagyobb temponál nyilván megéri használni.
normális autó (értsd nem 1200kg-s 1,0l 3 hengeres corsa) másod magaddal is megbirkózik 40-el is 4.-ben.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Winner_hun
félisten
válasz proof88 #5559 üzenetére
de gyakorlatilag csak a motorféket használom fékezésre, mert 1-esben az jó erős... és persze 1-esben lehet a legjobban gyorsítani...
Ezt ugye csak a játékban? Mert menet közben nem egészséges 1-esbe tuszkolni a váltót ha már feljebb váltottál vele....
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz proof88 #5564 üzenetére
Mekkora sebességnél van meg az esélye hanyas sebességi fokozatban? Én elvesztettem a fonalat
Az oktató mondta hogy addig pörgesd? Mert ha úgy kellett pörgetni akkor szvsz az valami kis benzines volt. Akkora fordulaton jóformán már mindegyik kocsi magabiztosan megindulAzért is mondtam, hogy amíg lehet, maradjunk 1-esben és olyankor ha lassítani kell, akkor a gázelvétel eleget lassít ahhoz, hogy már nem kell a fékre lépni, vagy ha igen, akkor is, ha összezavarodik a tanuló vagy bármi van, sokat fékezett az autó a pedálfék nélkül is.
Az első sebességi fokozat csak a kocsi "megmozdítására" szolgál, kettesbe nyugodtan bele lehet menni a kanyarok 99%-ába.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz proof88 #5568 üzenetére
Autószerelő haver elmagyarázta, a bizonyos alkatrészeket nem jegyeztem meg, hogy minek nem tesz jót, a lényeg hogy ne.
tehát 40 körül 4-esben volt meg az esélye, hogy lefulladok. De nem egyenesben, hanem nagy íven.
ŐŐőőő izé. Mi az, hogy nem egyenesben, hanem nagy ívben? Adott sebességnél adott sebességfokozatban miért számítana a kocsinak hogy egyenesen vagy kanyarban halad? Ez számomra itt nem teljesen egyértelmű A 40-es sebesség nem épp lassú tempó, nem hiszem hogy lefulladna, max rángatna, hisz a lendület csak viszi. Amúgymeg ha a kanyar tartható 40-nel és előtte már 4-esben mész 40-nel akkor szvsz felesleges visszaváltani. Bár kigyorsításnál lehet lomha lesz, ismerni kéne a kocsit.
Ha a fordulatszám csökkent akkor csökkent a sebesség is. 40-re vagy 40-ről?Benzineseknél nagyobb a skála, jah.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
varga911
senior tag
válasz proof88 #5568 üzenetére
Azt se felejtsd el hogy egy F1 váltót pár óra működésre terveznek, utána kuka, míg egy személyautónál azért hosszabb távra kell tervezni. Egyesbe azért gáz visszaváltani, mert a váltó rudazatát nagyon nyírja/görbíti. Persze 5 km/h körül és alatta vissza kell már tolni.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz proof88 #5580 üzenetére
Köszi.
Szerintem nagyon magas széndioxidkoncentráció kellene ahhoz, hogy észrevedd a gázon, a tisztább/szennyezettebb levegőt... Esetleg egy tisztább levegőszűrő...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
VR6-Fan
veterán
válasz proof88 #5580 üzenetére
érdekes figura lehetett az oktatod
nos az ok az függ a levegő oxigén koncentráciojától és a páratartalomtól.
mivel egyes motor vezérlők a beszívott levegő mennyiségéhez állítják a befecskendezés még mások a beszívott levegő "tömegéhez".
(jegyzem meg, a befecskendezésbe a digitális befecskendezésű kocsiknál pl jó pár dolog is beleszólhatott, lehet hogy előzőleg rossz arányú heptán-izooktánú benzint tankolt)
aztán vannak az olyanok mint az enyémek (l-jet/k-jet/ke-jet) amik nagy ívban kakasiznak erre, mert szívócső terhelés alapján van kalibrálva a befecskendezés, ergo ha "magas" a pára és oxigén tartalom a levegőben teljesen máshogy viselkedik a kocsi.
aztán vannak a karbicsekes/kugelfischeres/és egyéb más befecskendezési rendszerek, amik semennyire nem tolerálják ha változik az oxigén arány (pl 1000m-t mész feljebb egy karbis kocsival akkor elégé erőtlen lesz)
szóval nyilván reggel oxigén dúsabb hűvősebb volt a levegő és ezért vette jobban a gázt a kocsi.
80-nál azért még bőszen 2.-ba húzzon egy kocsi, vagy legalább 3.-ba.
amúgy h-h nem vezetsz, nincs lehetőség?
ill milyen autón kezdesz majd vezetgetni?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nemma
addikt
válasz proof88 #5585 üzenetére
Ha szervóson tanulsz, akkor nagyon szar utána mást vezetni. Én Superb után vezettem Matizt, hát nem volt semmi Akkor határoztam el, hogy mindenképp szervós autót veszek!
Egyébként az meg általánosságban hülyeség szerintem, hogy ha ilyen alacsony fordulaton mész, akkor kevesebbet fogyaszt, főleg, hogy szerintem néha jó kihuzatni, hogy magához térjen. Persze dízelnél más a helyzet, de én úgy gondolom, hogy az enyém jobban fogyaszt 50-nél 4-esben, mintha 5-ösbe raknám(1.4benzin) -
VR6-Fan
veterán
válasz proof88 #5585 üzenetére
az a micra nem törik rosszul 100-ról ha bele megy egy álló (fékezett) autóba.
milyen motor volt az a cordoba??
én is azon vezetem, 2004 1,6B 75le 2-esben 4700-ig vitte az 50-et simán.
az meg hogy hangos a motor, nem tudom ki hogy van vele én szeretem ha "hangos"
ez meg hogy keveset fogyaszt, nekem ez a hobbim is, szóval ebbe tolom talicska szám a pénzt, feleslegesen.
de azért pl azt tudnám díjazni, ha az oktatok megemlítenék azt föleg a BP-i tanuloknak hogy öcsém lehet hogy kerülsz olyan szituba ahol 20méteren kell majdnem hogy állóról 50-re gyorsulnod.
szóval légy nyugot ami késik nem múlik taposhatod majd 2-esbe 3-asba a gázt főleg kis CCM-es (nem feltöltött) kocsival.
nemma: néha ki kell kormolni, mert ellustul.
szervoson tanultam, első köröm úgy nézet ki a kocsival hogy 15x7col 195/45 gumi, servo ohne
1-2nap után megszokja az ember főleg ha kis kerék nem peres gumi, rutinozni is lehet szervo nélkül, de nem szeretek az igaz.
szóval szerintem túl élhető picit erősődik az ember, de ahol nem széles peres gumi van ott pl észre se vettem hogy nem szervos a gép (suzik, punto..)
benzinesnek nem jó ha kis fordulaton mész akkor is zabál, 2000-3000 körül optimális CCM-től fűggően
az okosok szerint úgy a leggazdaságosabb gyorsítani hogy rövid ideig "nagy" gázzal minden sebességi fokozatot végig pakolni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
addikt
válasz proof88 #5923 üzenetére
Én pl olyan járdaszigetre gondolok, ahol gyakorlatilag a zebra keresztülmegy a szigeten, nem kell fellépni, ott "ki van vágva" egy darab a szigetből. Itt mi a helyes eljárás?
Ha tippelnem kéne ugyanaz mint ha fellép egy szigetre, amint eléri a szigetet, akkor meg kell állnod. -
proof88
addikt
válasz proof88 #5985 üzenetére
itt most elolvastam az egészet, de kicsit más számok vannak írva, mint amit én a könyvben olvastam.
Egyébként az a vicc, hogy a kérdésedre nem is válaszoltam. -
Manitou
addikt
válasz proof88 #6016 üzenetére
Pedig a gerincsérülést valóban úgy tudod megállapítani, ha óvatosan alányúlva a sérültnek , végigtapogatod a gerice mentén, ha valami dudort észlelsz, akkor nagy valószínűséggel gerincsérülés van, mozgatni nem szabad, ha mégis valamilyen okból el kell mozdítani a sérültet, akkor azt legalább 3 embernek kell végeznie, úgynevezett tálca fogással( benne van az elsősegéy könyvben, hogy néz ez ki), de ennél jobb, ha valami sík lapra, pl egy ajtóra ( mintha ez minden kocsiban ott lenne csak úgy ) helyezzük rá a sérültet és úgy emeljük meg. Ezt a mentőtiszt mondta az oktatáson, könyvben nincs benne szerintem.
A sérült száját pedig lehetőleg steril gézlappal töröljük kiG@bi90MR
Nekem 1 nap volt az eü oktatás, nem voltak órákra bontva, úgy látszik ahány hely annyi féle képpen van ez.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó