Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Klikodesh #906 üzenetére

    Mindenki érdeke, hogy a skálázódás fenntartható legyen. Az Intelé is, mert annál nincs rosszabb, hogy az AMD-n baromira jól fut, de náluk sehogy. Ezért nyitnak ők is. Az, hogy mennyire komolyan gondolják az Ivy mutatja. Egyszerűen egy Tick váltásnál képesek voltak áttervezni a GPU-architektúrát. Ez nagy kockázat ám.

    Az AMD már régóta támogatja a szoftverfejlesztőket, hogy Open64 compliert használjanak. A játékfejlesztők már meg is hallgatták őket ezzel kapcsolatban. Sok AAA kategóriás játékhoz ezt használják. Ez annyira nem nagy előny láthatod.

    Az OpenCL és a CUDA az nehéz. Nem kétséges, hogy ezen változtatni kell. A C++ AMP valamivel könnyebb, de korlátozottabb is. A változást egyébként az hozhatja, ha szimplán natív C++-ban lehetne programozni a GPU-t. A Larrabee ilyen lett volna, illetve az AMD a GCN-nel nagyon erősen ebbe az irányba lépett. A vISA lesz ennek a kiterjesztése. Ugyanez megvan az Intel és az NVIDIA oldalán is. Az AMD HSA-jának annyi az előnye, hogy a specifikációi nyíltak lesznek, így az ARM és az ARM-ra építő cégeknek ez lesz az egyetlen lehetséges alternatíva, mert az Intel és az NV megoldása zárt.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák