Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    Ma megint meglestem a gepet a lakatosnal, brutal minosegi munkat vegeznek. A megbeszelt dolgokon kivul talaltak meg a hatso kerekjarati ivekben is korrozoit, tovabbi a csomiban belul a potkerek felol 3 helyen, az ules alatt, mindenhol lemez kivagva, uj lemez behegesztve alapozas, alvazvedelem, cinkspray... A kuszob auto aluli reszet is lekorongoztak, alvazvedelem es ha mar ott voltak telibe fujtak alvazvedovel az egesz kocsi aljat. Egy tizessel csuszunk tul a megbeszelt kereten. A hatso ajto aljan levo korroziot nem volt eleg korongozni, kis lyukak voltak az ajto lemezen, ugyhogy levagta konkretan az ajto aljat, kb 3cm-t. Utana uj lemezbol megformazta az ajto aljat, a hegesztes nagyon durva, nem egy-egy pottyel cm-enkent, hanem vegig van varrva! Azon az ajton volt egy nagy horpadas kozepen (nagy teruletu, de nem "mely"), lecsiszolta femig, majd kihuzta geppel, semmi gitt! Tovabba azon az ajton illetve a hatso sarvedon volt egy 20-25cm hosszu meghuzas, mintha kessel vagy valami eles targgyal vegigszantottak volna. Ezt is kihuzta, semmi gitt, pedig 2mm volt csak, siman rahuzhatott volna egy reteget oszt' le van tudva. Lokost leveve van hatul egy nagy lyuk, nem tudom mi van ott gyarilag, de kifujtak uregvedovel, ahogy a hatso iveket is, illetve a kuszobot fogjak. Tovabba ajanlotta a szaki hogy ha mar itt fenyeztetem akkor engedjem meg hogy felpolirozzak a gepet egy tizesert, waxxal egyutt. Azt mondtam legyen, ne ussenek el az ujra fenyezett elemek a regiektol :)

    Majd lesznek kepek, dokumentalva van az egesz. Elvileg penteken kesz a fenyezes.

Új hozzászólás Aktív témák