Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Winner_hun #10231 üzenetére

    A céges Civic pont ugyanannyi idős mint a mi Citynk, igaz 3x annyi km-el. Nem volt klímatisztításon, ahogy a Citynk sem.
    A Civicet láttam hogy használják, induláskor klíma be, megy folyamatosan, majd leállítás motorral együtt. Ha ezután 10 percen belül újra elindultunk vele, és bekapcsoltuk a szellőzést, illetve magától az előző állapotból elindult, akkor olyan forró gőzös-párás levegőt nyomott ki, hogy még nyáron is bepárásodott a szemüvegem tőle. Ezekután nem csoda, hogy hosszabb klíma nélküliség után az első klímázáskor kőkemény tömény lábszagot fújt ki rendszeresen kb 2-3 percig. Szerintem tökéletesen be van rohadva a nem épp legcélszerűbb használat miatt, gombás, és nem tudom egy nagyon alapos tisztítás segítene-e rajta még.
    A Citynk klímáját úgy használjuk, hogy hacsak tudjuk előre hogy kb mennyi idő múlva fogjuk leállítani a motort, akkor előtte 6-8 perccel kikapcsoljuk a klímát, így ebben az időszakban ugyan hirtelen nagyon párás levegőt fúj majd be, de a párát/gőzt kinyomja a rendszerből, mire le kell állítani szinte teljesen kiszárad. Azóta soha nem volt semmilyen szaga, és nem volt vele probléma. Volt hogy még leállás után is járattam a ventilátort, és amíg tettem-vettem a garázsajtókkal, addig száradt tovább.
    Persze van aki azt mondja, hogy ő bizony addig nyomatja a hideget, míg meg nem áll, és semmi problémája vele. Sőt, szerintem az automata klímás tulajok 95%-a így használja. Nem lehetetlen, de ismerve a rendszer működését eléggé fura.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák