- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
István89
tag
-
RR-13
őstag
Az internetes vásárlás jóváhagyása Push üzenetben csak 2020. október 31-től lesz, addig sms-ben érkezik a jóváhagyó kód.
Van más megoldás:
A banki felületekre Hard Tokennel történő belépés is lehetséges, igaz az eszköznek regisztrációs (igénylési) és havi díja van.
Nem értem, hogy ha ott voltál egy fiókban, akkor miért nem kértél, vagy ajánlott fel az ügyintéző Hard Tokent
Így van lehetőséged hozzáférni a számládhoz, másképpen is.
Át kell szerződni Hard Token belépésre, amíg megcsinálják az android 11 támogatást.Egyébként én letiltottam a telefonomban a frissítést, és még az android 10-esre sem engedtem frissíteni, a 9.1-et, a 11-es meg nagyon új még...
Ezek szerint a telefonod nem Huawei, mert azon meg vissza lehet állítani hivatalosan, a korábbi rendszert.A CIB Bank persze azért "hibás", hogy nem írta ki a Play áruházban, hogy az android 11-el problémák vannak még.
Azért meg főleg hibás, hogy "nem is tudnak róla".[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Igen láttam én is a kb. 3 friss bejegyzést az android 11 hibáról, és valóban "nem tudtak róla", értetlenül álltak előtte a CIB-nél..., ami azért is furcsa, mert tényleg többen is jelezték hetekkel korábban már.
Nyugodtan kérj Hard Tokent, és kérd, hogy írják jóvá az igénylés díját, mert nem tudsz belépni az Android 11 alatt az eszközödbe, és ez nem a te hibád.
Jóvá "kell", hogy írják a díjat, és amíg nem működik Andorid 11 alatt, addig majd a havi díjakat is kérd, hogy írják jóvá. -
RR-13
őstag
Az alábbi mondatodra azt gondoltam, hogy fiókban voltál benn személyesen, nem azt, hogy telefonon tárta szét
"A banki ügyintéző csak széttárta a kezét"SMS-es belépés valóban nincs a CIB-nél (sajnos).
Mondjuk a Hard Tokent adhatnák díjmentesen az ügyfeleknek. -
RR-13
őstag
Igen, addig mindenképp, amíg kijavítják a 11-es hibáit.
A Hard Token nem küld semmit.
A CIB Bank a netes vásárlások jóváhagyására, elvileg kiad egy másik, úgynevezett "kőnnyített" appot (is), amit csak arra lehet majd használni, és az jó eséllyel menni fog Neked is a 11-es droidon.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Előbb kihagytam ezt:
Jelenleg sms-ben küldik a netes vásárlás jóváhagyását (még 4 napig), tehát ahhoz nem kell Token sem.Elvileg október 31-től meg a fentebb írt "könnyített" alkalmazás funkcióval lehet jóváhagyni, ami majd Push üzenetként érkezik.
És az talán majd Neked is működni fog, de elképzelhető, hogy addigra a 11-es összeomláshibát is javítják a Mobilappban. -
-
István89
tag
Más is írta (vagy lehet hogy te?) play áruházban, hogy android 11 alatt képtelen használni az alkalmazást. Azért ez tényleg gond egy banknál, hogy ezt előre nem tudják megoldani, hiszen ismert mindig, hogy mikor jelennek meg ezek az operációs rendszerek és tudniuk kellene, hogy vannak olyan telefonok, amikre szinte azonnal megérkezik kiadás után.
Kapják az ívet keményen a vélemény szekcióban, stabil 1 csillag a mai termésük eddig.
-
RR-13
őstag
Ezt a Hsz-ed az október 26. napján írt javaslatom után történtek miatt írtad gondolom.
Az elején nem írtad, hogy telefonos ügyintézőről van szó, ez csak a végén derült ki a felvételes részből.
Lényeg az, hogy 3 havit jóváírnak, és az igénylési díjat is.A telefonálási költséget is kérhetted volna jóváírni, ha ez neked költség volt.
Azt is jóváírták "volna". -
cocka
veterán
a használatbavétele ingyenes
Nekem sem számoltak fel érte díjat, csak azt nem értem, hogy akkor minek van benne egy durván 1700 Ft-os díj a díjszabásban, ha senkitől nem vonják le?
és akkor majd megint visszaszerződhetek mobil app azonosításra.
Aztán majd megint jön egy újabb frissítés és megint használhatatlan lesz.
Megpróbálta elmagyarázni nekem, hogy ez attól függ, hogy hány ügyfél hív azonos időben...
Egyszerű: betelefonálsz hajnali 1-3 közti időszakban. Lényegében azonnal kapsz ügyintézőt és kb. több időbe telik, míg elverekeded magad az ügyintézőig.
A köszönéssel ilyenkor azért szoktak gondjaim lenni. A jó éjszakát tudtommal elköszönéskor szokás, nem üdvözléskor. LOL -
RR-13
őstag
Semmi baj nincs azzal, hogy elvársz bármilyen plusz költség jóváírását, amiről a CIB technikai háttere "tehet", és miattuk kellene fizetned.
"Azt kell hogy mondjam, hogy Cib ügyfélkezelése és kommunikációja nem jó. "
Ezzel azonban részben nem értek egyet, mert az ügyfélkezelésük szerintem kiemelkedő, és pont azért, mert az ügyfeleknek talán minden más banknál hamarabb írnak jóvá "költséget"A kommunikációjuk nem magas szintű, és a felkészültségük, ismereteik borzalmasan hiányosak.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Azt kell hogy mondjam, hogy Cib ügyfélkezelése és kommunikációja nem jó.
Ennél csak az ügyfelek nem is kis részének "bankkezelése" és kommunikációja a rosszabb. Ha átlagot számolnánk, nem is tudom, melyik oldal mutatna rosszabb képet.(Többek között ilyesmit is tanítok egy főiskolán - innen a kutatás motivációja.)
Merném remélni, arra is, hogy tartsák be a kommunikáció szabályait és tartsák tiszteletben a másik fél jogait, méltóságát. Jelek szerint ez esetben megalapozatlan reményem.A 16849-ben ezt írtad:
Itt kedvesen elköszöntünk egymástól, és tájékoztattam, hogy én is rögzítettem a felvételt.
Azaz utólag tájékoztattad, hogy te is felvetted a beszélgetést.
A bankos ügyfélszolgálatok rögzítik az ügyfélhívásokat. Megőrzik és szükség, vita esetén az ügyfél rendelkezésére bocsátják. A felvételről előre tájékoztatják az ügyfelet, aki ha nem ért ezzel egyet, akkor megszakíthatja a hívást, és igénybe vehet más, felvétel nélküli ügyintézési módot.
Ha az ügyfél akarja felvenni a beszélgetést, akkor úgy illik, hogy ő is előre szóljon erről. S majd az ügyintéző (vagy a bank protokollja) eldönti, hogy engedélyezi-e. Az ügyfélszolgálatos is ember, vannak jogai, nem illik kész helyzet elé állítani őt sem. Kutatás esetén is tájékoztatni illik az alanyt, engedélyét kérni, hogy egy kutatás tárgya legyen.
Úgy látszik, ilyesmiket nem tanítanak azon a főiskolán. -
sifarr
senior tag
A telefonom a beszélgetés végén kérdezi meg, hogy meg, hogy "Mentem a beszélgetést?"
Ezt nagyon nem kellett volna ...
Az okostelefonok gyárilag nem úgy vannak konfigurálva, hogy automatikusan felvegyék a beszélgetést, s a végén kérdezzenek.
Te telepítettél egy programot, te konfiguráltad így. Ráadásul olyan programot, amely nem jelzi a másik félnek pl. hangjezéssel, hogy épp felvétel készül.
A hívások 99,9%-át nem rögzítem, csak a telefonbeszélgetés során döntöm el, hogy fogom-e a végén menteni.
Szóval te döntesz.És a másik fél? És a tájékoztatás előre? És a személyiségi jogok? Te így telefonálsz a családtagjaiddal, a barátaiddal, a munkatársakkal, a diákokkal? Tudnak róla? Mind tud róla? Beleegyeztek?
Te mit szólnál ahhoz, ha a diákjaid titokban, engedélyed nélkül felvételt készítenének rólad? És utána felhasználnák.
Az egész gyakorlatod nagyon súlyos etikai problémára utal.Egyébként fel is jelenthetnének miatta.
A bank erőfölénye óriási, bármikor módosíthatja a feltételeit, és nekem csak az a választásom, hogy jelentős költségekkel és hátrányokkal elhagyom a bankot, vagy maradok, és lenyelem a békát.
Ezek az érvek nem igazak.
Nincs erőfölény. A bankváltás még a ráfordított idő költségét beleszámítva sem jelentős költség. A bankváltás hátránnyal nem jár, hiszen egy rossz, nekem nem megfelelő bankot cserélek egy jobbra, nekem megfelelőre.
Tudom, hogy miről beszélek. Életem során minimum 10 banknál voltam ügyfél. Legtöbbször párhuzamosan 2 banknál is. Egy bankváltás alig nagyobb ügy, mint mobilszolgáltatót váltani.És legyen jogom szóvá tenni, hogy a bankom inkompetens tinédzserekkel oldja meg a telefonos ügyfélszolgálati feladatait, miközben 2 fiókját bezárta a lakóhelyem környékén ...
Ha a bank nem elég képzett munkatársakkal dolgozik, ott kell hagyni. Ha nincs fiókja minden utcasarkon, ott kell hagyni.
Ha sokat kell várni a CIB24-re, akkor panaszt kell tenni. Akár a hatóságnál is.
Mi köze ezeknek ahhoz, hogy jogosulatlanul felveszel egy beszélgetést? Hogy megsérted egy másik ember személyiségi jogait?Szerintem fontos, hogy beszélgessünk a jövő generációjával arról, hogy ennek az aszimmetriának nem feltétlenül kell így maradnia egy ügyfélcentrikusabb, demokratikusabb világban.
Van egy egyetemista lányom. Remélem, nem te tanítod a jövőről. Az asszimmetrikus demokráciáról, ahol csak az ügyfélnek vannak jogai.Összefoglalva: jobb ha hagyod ezt a vonalat. Nem jöhetsz ki belőle jól.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
"Ha a bank 10 perccel haladja meg a jogszabályban maximalizált telefonos ügyfélszolgálati várakozási időt, annak semmilyen törvényi következménye nincs."
Ezért nincs:
-
sifarr
senior tag
2 fiókját bezárta a lakóhelyem környékén, és saját belső szabályzatára hivatkozva rákényszerít, hogy vírusjárvány idején is be kelljen mennem a bankfiókba, mer pl. nem lehet a weboldaláról letölteni egy nyomtatványt, amit ügyvéd vagy közjegyző előtt aláírhatok és elküldhetnék - kizárólag a nagyforgalmú, távoli irodájába rengeteg ember közé beülve, hosszas várakozás után intézhetek el (ez a példa arról szól, hogy a fiamat akartam felhatalmazni haláleseti kedvezményezettként).
Azért gondold meg, hogy méltán haragszol-e a CIB-re a konkrét esetben.
A haláleseti rendelkezés lényegében a végrendelet egy speciális formája. A végrendelkezést jogszabályok szabályozzák, és a bankok csak ennek keretén belül tudnak belső szabályozást alkotni. A bankok ezt a rendelkezést csak személyes ügyintézéssel fogadják be. Lehetne ezt is digitalizálni, de a bankok csak akkor tehetnék ezt meg, ha általában is lehetne digitálisan végrendelkezni jogszabály alapján. Ez ma nincs.
De mi vesztesz, hogy csak személyesen lehet?
Lehet, hogy a házatokban lakik egy közjegyző, s vele gyorsan elintézhetnél mindent. De akkor vagy te, vagy a közjegyző alkalmazottjának kellene postára mennie, feladnia a nyomtatványt. (Az alkalmazott ideje is pénz, amit a közjegyző megfizettet. És őt is veszélyezteti a vírus.) Digitálisan beküldeni nem lehet, mert akkor a digitalizált nyomtatvány hitelességét kellene megteremteni. A szkennelt nyomtatvány önmagában nem hiteles. Pl. az ügyvéd szárazbélyegző-lenyomatát nem lehet szkennelni. Az időráfordítás, sorban állás, várakozás, fertőzésveszély, stb. ugyanúgy megvan, mint a fiók esetében.
De az ügyfelek 99,999 %-a nem lakik egy házban közjegyzővel. Tehát el kell menni hozzá is, mert digitálisan ő sem igazolhatja a rendelkezés hitelességét. Tehát kétszer is kell sorban állni, várakozni, stb.
Ügyvéd. Pont ugyanaz a helyzet mint a közjegyzővel.
Általában, összességében igaz, hogy sokkal több településen van bankfiók (ha más nem Takarékbank), mint ahány helyen közjegyzői és/vagy ügyvédi iroda.
Lehet, hogy neked speciális a helyzeted, biztos van egy speciális igényed. Ezt az igényt a bankok nem tudják kiszolgálni. Ha akarnák se.
De rájuk haragszol. -
stingy2
senior tag
Ok, bocs, így a magyarázattal már érthető. Asszem Erstének van vmi ilyesmi, ahol tudod váltogatni a pénznemeket a kártyán. Nekem Revo van, ezért az Erstés megoldást nem ismerem behatóan.
Devizaszámla 💲 (erstebank.hu)
"Devizaszámlájához kérhet bankkártyát is, amit díjcsomag esetén díjmentesen átkapcsolhat különböző devizaszámlái között"[ Szerkesztve ]
INTJ
-
axioma
veterán
hat nem tudom, hogy azzal jarsz jobban, ha fizetsz egy masik bankban olyan bankszamlat, ami melle van olyan dev.szamla amire a forintkartya atrakhato, vagy a raiff 4ezret el se ero eves kartyadijaval (ehhez nem kell ott legyen a sima szamlad, az maradhat barhol) - van ahol a dev.szla fenntartasaert eleve penzt kernek
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Tudnátok ajánlani egy számára kedvezőbb bankszámlát?
Neki Wise az optimális. Kezdeti és egyszeri kb. 2300-as költség, utána költségmentes.
Részletek itt olvashatók.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motoros topic
- BestBuy ruhás topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sorozatok
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával