Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz fery02 #33784 üzenetére

    Működik a Gránit app, de az új számlanyitás miatt sok anomáliára lehet számítani még. Kb. 1 hétig, pl. nem érkeznek majd netbank bejelentkező Push értesítők, hanem csak sms (díjmentes), és egyéb érdekességek is előfordulhatnak.
    Családban saját tapasztalat 1 hónapja nyitott új számlán, bő 1 héttel később jött elsőnek belépő Push üzenet, hiába volt azonnal beálítva iSMS-re az appban az értesítési mód.

    Mostanában a beérkező utalási jóváírások - előjellel jelentek meg, amíg le nem könyvelték, és volt, hogy az ÁFR kiutalás meg duplikálva rögzítődött be a történetben, tehát 2x vonták le az egyenlegből az elutalt összeget, az egyiket könyvelték a másik meg könyveletlenül ott volt 8 órán át, mínuszba ment egyenleggel.

    "MBH Classic hitelkártya visszafizetést ugye MBH bankfiókban tudok intézni készpénzesen, felszámolt extra díj nélkül?"

    Nem. :(
    2024. április 01-től a hitelkártyaszámlára bankfiókban befizetett összeg után a bank, az eddigi 436 Ft helyett 512 Ft-ot számol fel.

    Ezt a: 2022.03.31. előtt kötött korábban Budapest Bank szerződéssel kapcsolatos hirdetményekből vettem.

    Nem tudom neked mikori a h.kártya, ezért azt sem, hogy BB. volt-e korábban.

    [ Szerkesztve ]

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz fery02 #33784 üzenetére

    Mivel több embernél előjött ez a hiba mostanában és ismerősnél is láttam. Ez egy bug.
    A homokóra még rendben lenne, de nem ad visszajelzést később sem a felhasználónak. Ebből téves következtetés kerül levonásra.

    hiba oka: 1. rossz bejelentkezési adatok megadása.
    2. Ha sokszor rossz belépési adat van megadva, akkor kitilt a rendszer.

    megoldási javaslat:

    A homokórázásra nincs visszajelzés értelmes időn belül, be kell zárni az appot újra megnyitni és oda figyelve beírni a a felhasználónév jelszó párost. Sikeres bejelentkezés esetén nincs homokóra és elég hamar jön az sms kód is. Ismerősnél így volt, a napokban. Elsőre hibásan lett beírva, másodjára jó volt.

    A másik lehetőség a netbank, ott ahogy axioma is írja, kiírja a hiba okát is. Van visszajelzés.

    Ha kitiltottuk magunkat két lehetőség van, az egyik új jelszó kérése (sms/push formájában érkezik).

    Másik lehetőség, hogy törlik a hiba pontokat és újra betudunk lépni a régi jelszavunkkal.

    Érdekesség, hogy ha kizárjuk magunkat pl a netbankból attól még a mobil app működni fog, ha van aktivált belépésünk. Fordítva (ha kizárjuk magunkat a netbankból és nincs aktív mobilbank belépés) akkor csak a jelszó visszaállítás, csere a megoldás.

    Egy tipikusan olyan hiba amivel ritkán találkozik a felhasználó, mert ha csak nem lép ki, nem fog vele találkozni. Ezért írtam le, némi utána járás után, ha valaki más is hasonló helyzetbe kerülne, akkor már tudja mit kell csinálni :)

    Ezt érdemes lehet jelezni, hogy a fejlesztőkhöz is eljusson...

    MBH-ba gond nélkül tudtam befizetni, amikor kellett. Csak pénztárból pénz felvételért kérnek pénzt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák